abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 7 oktober 2010 @ 08:52:26 #176
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_87273681
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 23:21 schreef brunette82 het volgende:
die had ik vorig jaar gekocht, errug leuk...alleen, als je dus te kleine kaarsjes hebben, dan draaien die dingen niet, en heb je te lange kaarsen, verbranden die houten plaatjes :')
Ja, daarom durf ik zo'n houten ding niet aan. Maar nu krijg ik dus weer een heule echte metalen net als vroeger O+

En die van de Action komt er vast ook wel, gewoon voor de leuk ;)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Licht Ontvlambaar donderdag 7 oktober 2010 @ 11:47:17 #177
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_87279251
Tingelding, ik ga straks een topic erover openen in FEE!

Van de week sinaasappeltjes meegenomen voor op de deurkrans. En een vel glitterstickers om de luizencape van dochterlief wat op te vrolijken.

Heeft iemand de wol al gezien/gekocht?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 7 oktober 2010 @ 11:57:36 #178
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_87279658
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:47 schreef Sjeen het volgende:
Tingelding, ik ga straks een topic erover openen in FEE!
O+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_87282360
Ik wil eigenlijk echt weer naar de action, maar ik geef altijd zoveel geld uit. :')
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_87285736
Net geweest, kussenhoesje (1,99) meegenomen en 2 zakken light-satesaus (a 0,49 per stuk) :P ....maar ben de impregneerspray vergeten waarvoor ik eigenlijk kwam. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  donderdag 7 oktober 2010 @ 15:06:38 #181
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_87286027
ik heb gisteren de action geplunderd met wat spulletje voor de woonkamer :D heel ander gezicht nu *O*
pi_87286073
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 15:06 schreef sproetjes het volgende:
ik heb gisteren de action geplunderd met wat spulletje voor de woonkamer :D heel ander gezicht nu *O*
Pics of schriftelijk verslag wat je gekocht hebt. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  donderdag 7 oktober 2010 @ 15:14:43 #183
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_87286351
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 15:07 schreef trovey het volgende:

[..]

Pics of schriftelijk verslag wat je gekocht hebt. :P
eeehm... 4 "harige" kussentjes.. 2 bruine, 2 zwarte.. 3.89 per stuk ofzo
2 zwart witte foto's van new york in een zwarte lijst ( iets van 5.99 per stuk)
een kleinere zwart wit fotolijst(3.89)
een zwarte bak met 4 standaards voor kaarsen (4.95)
een zak mega theelichtjes
en 6 gevlochten placematjes (4 grijs 2 zwart)
oh en laatst zo'n fijne zachte deken, zwart met roze roosjes :D

moet nog terug voor zilvere fotolijstjes, om de huidige (rode) te vervangen
pi_87286748
Leuk ^O^ . de kussens (in zwart) heb ik ook (en de woondeken trouwens ook)....heerlijke dingen....als tenminste mijn katten ze niet hebben ingepikt. :') Ik heb ze gecombineerd met rode en felgroene kussenhoesjes en ja dat kussenhoesje wat ik gekocht heb was dus een felgroene met witte stippen...was helaas de laatste maar ik heb gewoon strepen, stippen etc. gecombineerd als het maar dezelfde kleur groen is. Heb ook een rode en felgroene bureaustoel en een rode "luie" stoel met weer een zwarte bank. en een rode vuilnisbak in de open keuken met een felgroene afwasborstel...enfin, je kunt je wellicht een voorstelling van het geheel maken. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  donderdag 7 oktober 2010 @ 15:28:41 #185
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_87286825
klinkt tof :D
ik heb alles gecombineerd met een roze muur, en wat roze dingetjes... :') lekker girly.. hier een link naar de foto.. http://94.100.114.52/1122(...)22749294_6_kJd1.jpeg rood tafeltje moet nog een zwarte voor komen, en de rode lijstjes worden nog zilver :)

oh 2 kleine glazen windlichtjes, van die zilvere met glazen raampjes..
pi_87287122
Ziet er leuk uit. :D . Ik probeer het met de accessoires een beetje in dat felgroen en rood te houden en moet zeggen dat het aardig lukt, ook met behulp van de kringloop (felgroene en rode metalen voorraadpotten voor de brokjes van de katten :') ). Heb nog wel grijsblauwe vloerbedekking met grijsblauwe balken (gedeeltelijk schuin dak in woonkamer) maar dat is in combinatie met het lichte hout en het zilverkleurige metaal de andere kleurgroep (tja, ik geef er mijn eigen draai er maar aan :+ ). Als er een keer nieuwe vloerbedekking (en verf) komt dan gaat dat iets in de kleur van licht hout (niet perse een houtmotief dus) worden maar nu even niet....teveel kosten en vooral teveel werk om de boel leeg te maken. :X
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Licht Ontvlambaar donderdag 7 oktober 2010 @ 15:42:46 #187
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_87287321
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:57 schreef Rewimo het volgende:

[..]

O+
Psstt
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 7 oktober 2010 @ 15:46:08 #188
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_87287451
Ik zag van de week die badjassen, met bloemetjes, die waren wel heel leuk.
Volgens mij leken die een beetje op dat woonplaid van die foto van jou sproetjes.
Lekker zacht.

Weet iemand of ze grote afbeeldingen hebben van Boeddha (op houten frame / doek).
Ik weet nog dat ze in de zomer die opgerolde afbeeldingen hadden voor in de tuin..
Ik wil er `1 voor binnen nl.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  donderdag 7 oktober 2010 @ 15:54:59 #189
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_87287828
ik zag er gisteren geen liggen ;( hier hebben ze momenteel bijna alleen lelijke dingen voor aan de muur.. plaatjes van oude auto's in sepia enzo }:|
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 7 oktober 2010 @ 21:06:49 #190
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_87300994
Morgen naar Action *O* Moet toch naar NL voor een aantal dingen, dus dan pik ik mooi de Action mee ;)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_87310608
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 15:14 schreef sproetjes het volgende:

[..]

eeehm... 4 "harige" kussentjes.. 2 bruine, 2 zwarte.. 3.89 per stuk ofzo
2 zwart witte foto's van new york in een zwarte lijst ( iets van 5.99 per stuk)
een kleinere zwart wit fotolijst(3.89)
een zwarte bak met 4 standaards voor kaarsen (4.95)
een zak mega theelichtjes
en 6 gevlochten placematjes (4 grijs 2 zwart)
oh en laatst zo'n fijne zachte deken, zwart met roze roosjes :D

moet nog terug voor zilvere fotolijstjes, om de huidige (rode) te vervangen
Oeh, die woondeken O+ zo'n mooie heb ik nog nooit gezien :o hoe duur is 'ie?
pi_87311027
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 00:47 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Oeh, die woondeken O+ zo'n mooie heb ik nog nooit gezien :o hoe duur is 'ie?
Hij kost hier bij de Action 7.95. Hij is ook echt superzacht O+ Heb hem nog nooit gebruikt want hij pluist als een gek op mijn witte bank maar het is zeker een hele mooie deken O+
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 05:10:18 #193
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_87312010
Haha hier pluist hij ook hoor :P OOK op m'n witte bank. Dus binnenkort nog maar een keer de droger in met dat ding.
Voor de rest is hij O+
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:34:58 #194
284205 Sulley02
Top schrikker
pi_87317083
Gisteren maar even met mn buurmeisje geweest, en ik vind voor het eerst sinds maanden iets wat moest hebben: Look o Look zure matten! _O_ Hebben ze die altijd?
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:52:54 #195
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_87317611
Ik ben gisteren nog even langs de Action geweest *O*
Ze hebben sinds kort weer Herbal Essences shampoo en conditioner, dus meteen wat flessen meegenomen. En ik heb een agenda voor volgend jaar gescored en die kostte me wel geteld 0.79! O+
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 8 oktober 2010 @ 16:30:42 #196
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_87327048
En toen was ik bij de Action en toen was mijn energie op :{ Dus niet veel meegenomen. En ik had me er net zo op verheugd. Ik heb wel een engeltjesmolentje en zoonlief heeft hem net in elkaar gezet ;) Hij vindt het al net zo mooi als ik *O*

Verder alleen mezenbollen en (verkeerde }:| ) batterijen meegenomen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 16:46:06 #197
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87327582
Gistermiddag even geweest. Ik wist niet dat het zo druk zou worden. :X
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_87328128
Die woondekens zien er wel leuk uit :) Alleen wat te klein voor me, ik zoek nog een soort sprei/plaid voor op bed (waterbed, om te isoleren als 't weer kouder wordt). Heeft de Action dat ook?
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:41:28 #199
244933 trovey
Nachtoele
pi_87333100
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 17:00 schreef poemojn het volgende:
Die woondekens zien er wel leuk uit :) Alleen wat te klein voor me, ik zoek nog een soort sprei/plaid voor op bed (waterbed, om te isoleren als 't weer kouder wordt). Heeft de Action dat ook?
Van de vachtwoondekens? Die heb ik ook als extra deken op mijn bed liggen als het koud is en ze isoleren heel goed.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_87338485
Mischien een vreemde vraag, ik ben op zoek naar een soepel kabelslot voor mijn fiets (dus niet zo'n spiraal geval) ik heb van een buurmeisje vernomen dat zij zo;n slot voor een paar maanden terug bij de Action gekocht had. Ik ben vandaag naar de Action geweest en ze hadden daar alleen van die gekrulde spiraalsloten liggen.die terugspringen in de spiraalvorm als je ze opend. Wie weet waar ik een soepel kabelsot voor de fiets kan kopen (1 tot 1,5 meter) dat niet terugkrult maar gewoon de vorm van een kabel blijft behouden als je het slot opend?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')