voor de sier. Komt op een dienblad te liggen tussen het ander gedroogde spul, kaarsjes ertussen... net echtquote:Op zondag 26 september 2010 08:23 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je met die sinaasappel doet?
Ah ok, ik dacht dat het iets voor mee te koken was. Thnx krullebolquote:Op zondag 26 september 2010 18:13 schreef krullebol81 het volgende:
[..]
voor de sier. Komt op een dienblad te liggen tussen het ander gedroogde spul, kaarsjes ertussen... net echt
Dat dan weer wel jaquote:Op zondag 26 september 2010 12:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor 50 euro heb je dan wel een hoop
Hebben ze ook halve?quote:Op maandag 27 september 2010 15:46 schreef princess-a het volgende:
Met dank aan de Action heb ik vandaag 2 hele laarzen voor maar 9 euro aan mijn voeten
en fijn dat ze zijn![]()
[ afbeelding ]
Allesreiniger is geloof ik 79 cent maar die flessen Citronella (ronde fles met witte inhoud) zijn nog goedkoper en net zo goed. Gebruik ik altijd en trouwens bij de C1000 ook lekker goedkoop. 1-Persoons hoeslakens weet ik niet zo 1,2,3.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:30 schreef Qwea het volgende:
Ik moet ff weten voor onze F&F dierenthuis meet wat allesreiniger en 1 persoons hoeslakens kosten bij de action.
Was het niet 0.89 en 3.49? iemand? Anders rij ik morgen wel ff heen
Die heb ik in het zwart gekocht.quote:Op maandag 27 september 2010 15:46 schreef princess-a het volgende:
Met dank aan de Action heb ik vandaag 2 hele laarzen voor maar 9 euro aan mijn voeten
en fijn dat ze zijn![]()
[ afbeelding ]
Haha die zwarten heb ik ook gekochtquote:Op zondag 3 oktober 2010 01:42 schreef trovey het volgende:
Die heb ik in het zwart gekocht.Wel meteen ingespoten met een regen- inpregneerspray (ook van Action) om ze waterdicht en een beetje mooi te houden. Jouw kleur hadden ze niet in mijn maat en bovendien vind ik die persoonlijk net iets te besmettelijk, die blijven bij mij niet lang mooi.
Dat is altijd een verassing action werkt met partijhandel altijd een verassing wat we binnen krijgen:Pquote:Op zondag 26 september 2010 14:00 schreef GimmeGore het volgende:
Ik hoop echt zo hard dat die Noorse sloffen weer terugkomen dit jaar!
ja die hebben we zeker:Pquote:Op woensdag 15 september 2010 16:15 schreef Breathtaking het volgende:
Hebben ze bij de Action ook van die bubbeltjesenveloppen?
Knip je ze doormidden.quote:
ja die lopen erg hard ze vliegen de deur uit wees er snel bij ze gaan er helaas weer uit! we hebben van de 5 soorten nog maar 2 in de winkel. de rest zijn niet meer leverbaarquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Knip je ze doormidden.(en heb je i.p.v. 1 A4 2 A5 exemplaren in combinatie met wat breed plakband.
)
Vanmiddag nog twee van die "bont"laarzen in donkerbruin en korte uitvoering gekocht met knoop aan de zijkant. Ik ging eigenlijk voor de langere en lichtere met bont aan de randen maar die was er alleen nog maar in maat 41 in de ene winkel (dus te groot, ik heb 39 en in die 41 verzoop ik) en in de andere winkel hadden ze die hoge helemaal niet meer...ze lopen als een trein hier.![]()
Hebben we nu een sales rep van de Action in het topic?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:55 schreef Actionm het volgende:
[..]
Dat is altijd een verassing action werkt met partijhandel altijd een verassing wat we binnen krijgen:P
Als ik afga op de trui die ik er vorig jaar heb gekocht dan zit dat wel goedquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:00 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik zie dat ze leuke truien hebben voor 9,95![]()
Hoop dat ze een beetje dik zijn.
bij de schoen poets spulletjes en veters enzoquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:57 schreef Syrena het volgende:
Impregneerspray hebben ze? Waar staat die ongeveer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |