Ik heb 2 dekbedovertrekken van de Action, maar merk wel heel goed dat het een minder soort kwaliteit katoen is dan bijv mijn HEMA overtrekken. Bovendien is van 1 de naad al los na een paar keer wassen... Maar ze zijn wel leuk en ach voor die 8 euro ofzo die ik er toen tijdens een aanbieding voor betaald hebquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Na een paar keer wassen had ik winkelhaken in mijn hoezen zitten.Maar eerder hebben hier mensen gepost die wel goede ervaringen hadden....verschillende partijen, verschillende kwaliteiten?

Vind je? Ik kan niet vergelijken met die van de Blokker, maar ik vind ze van prima kwaliteit. Geen plastic rotzooi in ieder geval.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:19 schreef shmoopy het volgende:
Vandaag ook weer even geweest, voor die kekke stopcontactlampjes die bij de Blokker bijna dubbel zo duur zijn, maar de kwaliteit is dan ook wel wat minder, merk ik.

En daarna zijn ze ook nog best een tijd te gebruiken hoor.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:01 schreef GimmeGore het volgende:
De potjes Dagravit multivitaminen zijn btw houdbaar tot eind januari.
Scheelt gewoon iets van 8 euro, terwijl je, als je elke dag 1 tablet eet, best voor einde van de houdbaarheid door het potje heen kan zijn

¤0,32quote:

oooh, thanks.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
http://www.action.nl/pages/top100.aspx
Staat ie wel tussen, is energiedrank...

welke van de 2 bedoel je dan? Die op de Kajuit ligt aardig uit het centrum, maar die op het Hoornsediep is best wel snel te bereiken (binnen de 5 tot 10 minuten, eerder 5 dan 10)quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Op google maps leek het nog best ver.
Maar misschien dat het met de fiets toch wel meevalt.

Energy drink... en ze hebben ook Cranberry-smaak. Heb Rodeo altijd een van de lekkerste gevondenquote:

Ik heb al zo'n slot gevonden dat niet terugspringt in de krulvorm en is van een soepele dikke staaldraad van ruim 1 cm, niet gevonden bij Action maar wel bij Cycle Shop in Heerlen voor slects 6,95 euro.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:01 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Als ik je een tip mag geven... haal je sloten elders
Die van de Action zijn echt rotzooi. Je kunt ze gebruiken als het alleen hoeft te *lijken* alsof je fiets op slot staat, maar verder ook niet

)
 ) 

ik dacht dat ze zo'n metallic/zilver look hadden, maar ze waren keramiekachtig/beige/gelig..
 ik dacht dat ze zo'n metallic/zilver look hadden, maar ze waren keramiekachtig/beige/gelig.. 

Ik denk niet dat dat veel helptquote:Op zondag 17 oktober 2010 01:41 schreef einszweiachtung het volgende:
Vandaag een Lijmpistool gekocht om mijn fietslampjes (eveneens van de action) vast te lijmen zodat deze niet meer worden gejat!
 De lijm stolt en hecht wel maar je trekt het zo weer los... Ik heb het gebruikt om de kabels (tv/internet) aan de plinten te plakken, juist omdat je het zonder resten kunt loshalen
 De lijm stolt en hecht wel maar je trekt het zo weer los... Ik heb het gebruikt om de kabels (tv/internet) aan de plinten te plakken, juist omdat je het zonder resten kunt loshalen  Ik zou ze dus gewoon van je fiets halen als je em ergens parkeert, of koop zo'n vast te schroeven achterlicht (die hebben ze, die werkt op een batterij) en een voorlicht met een los afklikbaar lampje. Die is makkelijk mee te nemen en je achterlicht kun je laten zitten
 Ik zou ze dus gewoon van je fiets halen als je em ergens parkeert, of koop zo'n vast te schroeven achterlicht (die hebben ze, die werkt op een batterij) en een voorlicht met een los afklikbaar lampje. Die is makkelijk mee te nemen en je achterlicht kun je laten zitten  

Die haal je er toch gewoon af elke keer.quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:41 schreef einszweiachtung het volgende:
Vandaag een Lijmpistool gekocht om mijn fietslampjes (eveneens van de action) vast te lijmen zodat deze niet meer worden gejat!

quote:Vogel Mezen Bollen
10x 90 gram
prijs per 10
0,79

Volgens mij wel, maar kan het niet belovenquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:23 schreef GimmeGore het volgende:
Weet iemand of ze nog chocolade fondue setjes hebben?

Van die mezenbollen wordt bij mij alleen gegeten als de mensen hier in de straat geen "dure" bollen ophangen, want die zijn lekkerderquote:

quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Van die mezenbollen wordt bij mij alleen gegeten als de mensen hier in de straat geen "dure" bollen ophangen, want die zijn lekkerder

Ik heb ze al 2 jaar achter elkaar op m'n balkon gehad. Het eerste jaar was alles schoon op. Vorig jaar hadden mijn onderburen van alles qua duurdere bollen in de tuin opgehangen en heb ik ze niet gezienquote:

Maar ga het dit jaar gewoon weer proberen, want als er wel vogeltjes op af komen hebben de poezels iets leuks om naar te kijken
 Maar ga het dit jaar gewoon weer proberen, want als er wel vogeltjes op af komen hebben de poezels iets leuks om naar te kijken  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |