Mooi mooi!quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:33 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Die kerel zei net dat het op alle platforms uitkomt als ik het goed heb verstaan
En ik wil geen Xboxquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:34 schreef popolon het volgende:
[..]
Mooi, want een nieuwe pc hoef ik niet.
Te fucking slecht dat ze allemaal zo rustig proberen te doen, je gaat toch schreeuwen als een malle als je eindelijk die Goddelijke Controller in je handen mag nemen? Ik zou echt huilen, lachen, schreeuwen, ALLES!!!! maar niet een beetje tof half grappig proberen te zijn...quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:35 schreef Boe-man het volgende:
Het zijn wel allemaal 'stereotype' gamers die daar binnenkomen
Tegen boothbabes: Get ready to wipe the jizz of the screen ladies!quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Te fucking slecht dat ze allemaal zo rustig proberen te doen, je gaat toch schreeuwen als een malle als je eindelijk die Goddelijke Controller in je handen mag nemen? Ik zou echt huilen, lachen, schreeuwen, ALLES!!!! maar niet een beetje tof half grappig proberen te zijn...
quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:44 schreef RetepV het volgende:
Nou, ik ga maar naar huis toe. Mijn preorder ticket proberen terug te vinden.![]()
![]()
Ladies, did you just put a roll of dimes in my pocket, or am I just happy to see you?quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:44 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Tegen boothbabes: Get ready to wipe the jizz of the screen ladies!
Kom op zeg.. 't is maar een spel.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Te fucking slecht dat ze allemaal zo rustig proberen te doen, je gaat toch schreeuwen als een malle als je eindelijk die Goddelijke Controller in je handen mag nemen? Ik zou echt huilen, lachen, schreeuwen, ALLES!!!! maar niet een beetje tof half grappig proberen te zijn...
WAT????quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:48 schreef opinionr het volgende:
[..]
Kom op zeg.. 't is maar een spel.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:48 schreef opinionr het volgende:
[..]
[..]
MAAR een spel?quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:48 schreef opinionr het volgende:
[..]
All hail the Dukequote:Op vrijdag 3 september 2010 19:53 schreef Spatzmann het volgende:
Je hebt de bijbel, de torah, de koran EN DAN KOMT DNF!
[..]
[..]
Ik zou een moord plegen om hem te mogen spelen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:54 schreef opinionr het volgende:Ik ben ook enthousiast hoor jongens. Maar om nou gillend door een gamebeurs te gaan rennen omdat ik hem mag spelen?
quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:55 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Ik zou een moord plegen om hem te mogen spelen.
YOU ARE NOT WORTHY!!!!quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:48 schreef opinionr het volgende:
[..]
Is het al weer zo lang geledenquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:54 schreef popolon het volgende:
[..]
![]()
Bijna vijftien jaar slapeloze nachten, eindelijk verlost!!1
dit jaar nog toch?quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Is het al weer zo lang geleden![]()
Iemand al een idee wanneer de release date is ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |