wordquote:
Jawel toch? Doom bestond eerder en had het al. Shit, moet ik de floppies weer opzoekenquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:15 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Duke nukem had geeneens multiplayer.
PC? Console release FTW!quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:19 schreef Antal het volgende:
JAAAAAAAAAaa
OMG !!!
De enige reden waarom ik nog mijn pc zou upgraden has arrived !!
Hier werkt het gewoon goed hoorquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:28 schreef RetepV het volgende:
Oeh, ik verstond 'Take 2' toen hij het zei!
Voor de rest hoor ik bzzzzbzzbzzzbzzzkrggrrrrggkkrrrrkrrgkrkrkbzzbzzzbzzbz TAKE 2! bzzbzzbzbzbbzbzzzbzbzzzzkrkgrgrgrgrzbzz.
Klopt je kon volgens mij wel tegen elkaar (meen ik me te herinneren)quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:27 schreef RetepV het volgende:
[..]
Jawel toch? Doom bestond eerder en had het al. Shit, moet ik de floppies weer opzoeken. Zit nu op mijn werk, dus dat wordt vanavond pas.
Dat weet ik wel zeker, daaaagen DukeMatch gespeeld.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Klopt je kon volgens mij wel tegen elkaar (meen ik me te herinneren)
Ik wil fucking duidelijke ingame beelden, niet dat 1/5e camera crap. Mijn God wat een PR-fail van epische proportiesquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:32 schreef popolon het volgende:
Ik zie ze spelen met XBOX controllers.
Die kerel zei net dat het op alle platforms uitkomt als ik het goed heb verstaanquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:32 schreef popolon het volgende:
Ik zie ze spelen met XBOX controllers.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:33 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik wil fucking duidelijke ingame beelden, niet dat 1/5e camera crap. Mijn God wat een PR-fail van epische proporties
Mooi, want een nieuwe pc hoef ik niet.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:33 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Die kerel zei net dat het op alle platforms uitkomt als ik het goed heb verstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |