Ik was aan het winkelen met DWquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ben je aan het winkelen met je sexdate?
Was het maar een Perlenbacher genot, dit viel gewoon zwaar tegen. Meneer wilde alleen zelf anaal genomen worden, dan is de lol er voor mij gauw af hoor.quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:42 schreef Alexxxxx het volgende:
en neen, hoe was jouw sexdate met Ricky? lekker perlenbacher genot denk ik?
dat is geen ja of neequote:Op zaterdag 4 september 2010 17:55 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik was aan het winkelen met DW
dan beter socios, ensaf en/of twisternederland op visite, die zijn van de multi-gaten!quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:01 schreef neen het volgende:
[..]
Was het maar een Perlenbacher genot, dit viel gewoon zwaar tegen. Meneer wilde alleen zelf anaal genomen worden, dan is de lol er voor mij gauw af hoor.
genot! en dan lekker die oldehove....quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:16 schreef neen het volgende:
Ricky was in tegenstelling tot hen nog wel lekker strak.
En geloof me Alexxxx, de mercuriusfontein is er niks bij. Justmattie was er trouwens ook bij.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
genot! en dan lekker die oldehove....
maar goed, sinds je die meeting met socios, ensaf en TN had weet je wel waarom die ene parkeerplek 'fonteinland' heet...
ja, die moest natuurlijk op de foto met zijn cameraquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:42 schreef neen het volgende:
[..]
En geloof me Alexxxx, de mercuriusfontein is er niks bij. Justmattie was er trouwens ook bij.
Niet alleen met zn cameraquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, die moest natuurlijk op de foto met zijn camera
daar is jouw bangbus niks bij!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat laat ik in het midden.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat is geen ja of nee
[..]
dan beter socios, ensaf en/of twisternederland op visite, die zijn van de multi-gaten!
quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
daar is jouw bangbus niks bij!Vast en zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens -purist.
Dankje! Was wel veel werk!quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:48 schreef Alexxxxx het volgende:
mooi avatar heb je gepaint, henkigehandy!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |