Je doet er anders aardig lang over om met het antwoord te komen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:55 schreef KlappernootatWork het volgende:zoiets kun je in je hoofd makkelijk uitrekenen
dan is het -9 11/12e.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:57 schreef iBenny het volgende:
TS, is het trouwens een arabische of een nederlandse toets?
In het eerste geval moet je dan namelijk van rechts naar links rekenen he
quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:57 schreef iBenny het volgende:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:57 schreef iBenny het volgende:
5*2=10quote:
Ja wat die ervan maakt slaat nergens op.quote:
... -2?quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja wat die ervan maakt slaat nergens op.
Gastquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:57 schreef iBenny het volgende:
Mensen die in de OP haakjes denken te zien.quote:
Denken dat er goede antwoorden zijn langs gekomenquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:17 schreef Romanus het volgende:
Iedereen die een goed antwoord geeft zodat TS die som goed heeft.![]()
nope,aangezien ts geen haakjes heeft gebruikt is het antwoord gewoon -2quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Denken dat er goede antwoorden zijn langs gekomen
Dit is natuurlijk een onoplosbare som...
Ik kom uit op 42 hoorquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:24 schreef larzzzman het volgende:
[..]
nope,aangezien ts geen haakjes heeft gebruikt is het antwoord gewoon -2![]()
knipquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Denken dat er goede antwoorden zijn langs gekomen
Dit is natuurlijk een onoplosbare som...
Kannie lekker blijven wachten... TS laat FOK!kers namelijk zijn toets makenquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:28 schreef mymoodfentje het volgende:
meneer van dalen wacht op antwoord
typt*quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:29 schreef ManInBurka het volgende:
wat mij opvalt is dat je de rekenmachine functie dan niet gebruikt maar er velvolgens wel een heel topic over schrijft
Ts die weet niet hoe , ja die weet niet hoequote:Op vrijdag 3 september 2010 13:29 schreef ManInBurka het volgende:
wat mij opvalt is dat je de rekenmachine functie dan niet gebruikt maar er velvolgens wel een heel topic over schrijft
quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je doet er anders aardig lang over om met het antwoord te komen.
Andy Pipkin kan nog niet eens tot achttien tellen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:34 schreef banapples het volgende:
Ik heb hier een hele krachtige computer met een speciaal programma erop om dit soort problemen op te lossen. Het programma heet: "Calculator". Dit programma geeft als antwoord 18.
Geen dank...
Jokertje welquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:35 schreef Pankappen het volgende:
[..]
Andy Pipkin kan nog niet eens tot achttien tellen.
Ik zie niet eens een vraagquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:53 schreef Bananenman het volgende:
Post dan een wiskundige vraag? Ik zie geen wiskunde in dit topic.
mensen die niet snappen dat je eerst x en / doet en je dan pas mag aftrekken !!!quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mensen die in de OP haakjes denken te zien.![]()
!
Zie jij aannames over links of rechts-associativiteit?quote:
In het Arabisch gaan de cijfers wel van links naar rechts.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:57 schreef iBenny het volgende:
Dus, wie zijn billen brand moet op de blaren zitten!quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:11 schreef eucalyptus het volgende:
Niet leren.. Boontje komt om zijn loontje!
brandquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:13 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Dus, wie zijn billen brand moet op de blaren zitten!
Redelijke faal dan!quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:34 schreef banapples het volgende:
Ik heb hier een hele krachtige computer met een speciaal programma erop om dit soort problemen op te lossen. Het programma heet: "Calculator". Dit programma geeft als antwoord 18.
Geen dank...
Dit is gewoon basis wiskunde, erg slecht dat mensen dit niet meer kunnen zelf .quote:
Heel soms zijn mensen wel sociaal begaafd hier op fok .quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:11 schreef KlappernootatWork het volgende:is het niet geweldig?
Wij helpen hier zelfs josti-triangelbespelers om hun diploma te halen...
Ja, dat heb ik door.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:48 schreef msnk het volgende:
[..]
Joh, echt? Anders lees je ook even waar ik op reageer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |