quote:Op maandag 6 september 2010 14:21 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik zit een beetje op een klaag stoel vandaag. heb je wel eens toch?
gaat niet zoals ik wil vandaag. het begon goed met de NS vanochtend. allejezus zeg
* ErwinDikkie probeert ze te vangenquote:
ik zag ze gister liggen bij de vomar... echt ergquote:
Ik zeg toch ook niet dat daar wat mis mee is? Je mot alleen niet zo snel op je teentjes getrapt zijnquote:Op maandag 6 september 2010 14:21 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik zit een beetje op een klaag stoel vandaag. heb je wel eens toch?
gaat niet zoals ik wil vandaag. het begon goed met de NS vanochtend. allejezus zeg
dat ben ik toch altijdquote:Op maandag 6 september 2010 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat daar wat mis mee is? Je mot alleen niet zo snel op je teentjes getrapt zijn
Dat mot je dus veranderen. Net als je spelling. Ik bedoel, reedt.quote:Op maandag 6 september 2010 14:31 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
dat ben ik toch altijd.
vandaag is het wel heul erg...
reedt?quote:Op maandag 6 september 2010 14:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat mot je dus veranderen. Net als je spelling. Ik bedoel, reedt.
Dat soort fouten zijn niet te excuseren.quote:Op maandag 6 september 2010 14:35 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
reedt?
laat me even klagen vandaag.
Taalnasiquote:Op maandag 6 september 2010 09:41 schreef ErwinDikkie het volgende:
maandag is niet mijn favo dag van de week.
vandaag al helemaal niet.
ik zat braaf in de trein naar leiden, die 5 minuten vertraagd was, riepen ze om dat er een ongeluk gebeurt was.
overstappen in castricum naar utrecht. er reden natuurlijk tig stoptreinen voor de trein dus het schoot niet op. net de trein naar leiden gemist in utrecht. dus ik denk pak een half uur later de trein, rijdt deze gvd ook niet omdat de trein te kort was en gigantisch vol zat, en de conducteur wou de trein niet meenemen, terecht overigens, voor de veiligheid. half uur later reedt de trein wel. maar ben een uur te laat op mn werk
taalnasi goreng?quote:Op maandag 6 september 2010 14:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat soort fouten zijn niet te excuseren.
[..]
Taalnasi
Hm. Ik vond het al vroeg dat de pompoenen, bezems, en andere Halloween attributen al bij de Ranzijn lagen toen ik grit aan het halen was voor mn kattenbeestenquote:Op maandag 6 september 2010 14:28 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik zag ze gister liggen bij de vomar... echt erg
Daar heb ik ze ook vandaan netquote:Op maandag 6 september 2010 14:28 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik zag ze gister liggen bij de vomar... echt erg
waarschijnlijk liggen de kerstballen na halloween bij de tuincentraquote:Op maandag 6 september 2010 14:42 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Hm. Ik vond het al vroeg dat de pompoenen, bezems, en andere Halloween attributen al bij de Ranzijn lagen toen ik grit aan het halen was voor mn kattenbeesten
What's next, paaseieren?
dat leest ze vanavond pasquote:
Bedankt voor deze uitermate nuttige informatie.quote:
ik zeg het alleen maar...quote:Op maandag 6 september 2010 14:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Bedankt voor deze uitermate nuttige informatie.
Jij ook bedankt voor je nuttige info.quote:Op maandag 6 september 2010 14:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Bedankt voor deze uitermate nuttige informatie.
best wel nuttigquote:Op maandag 6 september 2010 15:12 schreef lynda het volgende:
[..]
Jij ook bedankt voor je nuttige info.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |