Trolololoquote:
Lekkerquote:Op zaterdag 4 september 2010 10:00 schreef Bart het volgende:
Viel op zich wel mee, 01.00 uur waren we thuis... Maar het was wel een actief dagje.
Oh? Hoe duur en voor welke console of pc?quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ff mafia 2 halen bij de saturn, aanbieding
doe je goed...quote:
prima, ik bood het alleen maar aanquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:04 schreef Bart het volgende:
Nah, 29 vind ik nog te duur. Daarbij check ik eerst wel ff hoe ie speelt op de pc, als ie daarop fijner is, dan speel ik hem gratis
.
ik dacht eerder op een plek waar het daglicht niet schijntquote:
Waar in je oor?quote:
Dat durf ik (nog) nietquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:42 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik dacht eerder op een plek waar het daglicht niet schijnt
Zo'n zelfde als jij hebtquote:
Heb ik ook gedaan, zat in chapter 3 geloof ik.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:04 schreef Bart het volgende:
Nah, 29 vind ik nog te duur. Daarbij check ik eerst wel ff hoe ie speelt op de pc, als ie daarop fijner is, dan speel ik hem gratis
.
Conchesquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat durf ik (nog) niet
[..]
Zo'n zelfde als jij hebtEen conch
Ik wil ook nog zoveelquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Conches
Ik wil ook weer wat nieuws.
Mja, ik heb m'n oren tot "vol" verklaard (Hoogstens nog een conch in m'n andere oor, maar that's it) en in m'n gezicht wil ik er maximaal één, want minder vervelend om er eventueel uit te halen voor werk. Dus op zich nog genoeg over, maar eng.quote:
Ik heb tot nu toe altijd het idee gehad: Het kan nooit erger zijn dan mijn tongpiercing.... en tot nu toe is dat ook wel zoquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Mja, ik heb m'n oren tot "vol" verklaard (Hoogstens nog een conch in m'n andere oor, maar that's it) en in m'n gezicht wil ik er maximaal één, want minder vervelend om er eventueel uit te halen voor werk. Dus op zich nog genoeg over, maar eng.
Naja, in principe kan het nooit erger zijn dan dat ding in m'n lip. Niet het zetten, maar het oprekken wat moest gebeuren omdat 'ie er niet meer in wilde na een tandartsbezoek. Wat een hel was dat.quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe altijd het idee gehad: Het kan nooit erger zijn dan mijn tongpiercing.... en tot nu toe is dat ook wel zo
ouch dat lijkt me ook pijnlijk ja....quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, in principe kan het nooit erger zijn dan dat ding in m'n lip. Niet het zetten, maar het oprekken wat moest gebeuren omdat 'ie er niet meer in wilde na een tandartsbezoek. Wat een hel was dat.
Maar het idee alleen al is eng.
ijs is voor zoveel dingen goedquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:05 schreef Ayca het volgende:
Heb gelukkig alleen maar 2 gaatjes in mijn oren.Laten zetten toen ik 4 ofzo was, een ijsje na het prikken en de pijn was weg.
Helemaal voor een dikke lip.quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ouch dat lijkt me ook pijnlijk ja....
[..]
ijs is voor zoveel dingen goed
Da's wel naaisquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:26 schreef douche-eendje het volgende:
Hoi! Ben weer terug van cursus, mijn baas kwam mij vanochtend ophalen.... met zijn eend!Geweldig. Zat ook nog in het winnende team, dus heb een goede fles wijn mee naar huis gekregen
Ik zit vrijwillig achter m'n pc, dus ik ben iig sneuer.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
hier gedouched en wel... In bed, met een doos tissues, neusspray en een strip strepsil. Om 22:00 op zaterdagavond.... Hoe zielig ben je dan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |