quote:Op vrijdag 3 september 2010 01:03 schreef Myraela het volgende:
Maar ik sta echt niet achter wat ik heb ingeleverd. Ik hoop dat ze daar doorheen kijken.
Mijn oma had 1 blz van het "tijdschrift" aan een oud docent laten zien en die vond het wel goed. Hij zei dat ik een toffe manier van schrijven had.
zoals we hier zeggen: "Ich druck dir die Daumen"quote:
Grüss Gottquote:Op vrijdag 3 september 2010 01:05 schreef crv het volgende:
[..]
zoals we hier zeggen: "Ich druck dir die Daumen"
ach ik heb ooit eens een stapel gedichten ingestuurd, en degene waar ik het minst achter stond werd bekroondquote:
ik ookquote:Op vrijdag 3 september 2010 01:07 schreef crv het volgende:
Ik heb een hatrick
3 topics op rij geopend
die ben ik nog nooit tegenkomen. iemand anders die ik kan groeten ?quote:
ibuprofen 500 samen met 1 of 2 paracetamolquote:Op vrijdag 3 september 2010 01:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook
Drie dagen op rij koppijn
ik wel hoorquote:Op vrijdag 3 september 2010 01:11 schreef Myraela het volgende:
Ik faal in gedichten. Heel poosje geschreven, maar ik wil ze nu niet meer teruglezen.
Dat is wel tof.quote:Op vrijdag 3 september 2010 01:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wel hoor
Heb samen met een stel FOK!kers nog een hele leuke bundel gemaakt
ik heb er duizenden geschreven in alle denkbare emoties.quote:Op vrijdag 3 september 2010 01:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is wel tof.
Ik stopte er teveel emoties in. Op de verkeerde momenten. Maar op vrolijke momenten kon ik niet schrijven.
Godverdoeme weer aan de wijn voorraad gezeten ?quote:Op vrijdag 3 september 2010 07:35 schreef crv het volgende:
kut verslapen, droge bek, koppijn en draaierig
quote:Op vrijdag 3 september 2010 07:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Godverdoeme weer aan de wijn voorraad gezeten ?
Verrekte zuipschuit !!!quote:Op vrijdag 3 september 2010 07:43 schreef crv het volgende:
[..]
mogge
![]()
![]()
2,5 ltr bier en 1,5 fles wijn
nu eerst douchen
sorry, zal nooit meer doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |