waarschijnlijk niet, gezien zijn tweet. (http://twitter.com/DJ_Tony_Star)quote:Op donderdag 2 september 2010 23:19 schreef Steve het volgende:
[..]
Heeft hij enig idee hoe gay dat klinkt?
quote:Je gooit er vijf op en je krijgt er vijf, in plaats van dat je er één neerlegt, krijg je er dan vijf.
Dan hoef je je alleen geen zorgen te maken, als ze er weg mee is?, nat is ze sowieso.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:35 schreef Rectum het volgende:
Wat zegt die kneiter op 09:58 wanneer hij bij het zwembad staat?
Van wie?quote:Op donderdag 2 september 2010 23:26 schreef Sportex het volgende:
Het mooiste aan mijn lichaam vind ik toch mijn lichaam zelf eigenlijk.
Ik ben bang dat alleen Joker zelf kan uitleggen waar hij het in godsnaam over heeftquote:Op donderdag 2 september 2010 23:36 schreef Watertornado het volgende:
Edit: Is er nog iemand die me dit kan uitleggen?
Van het kaartspel. jwz.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Snipertje.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:41 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
Van wie?
[..]
Ik ben bang dat alleen Joker zelf kan uitleggen waar hij het in godsnaam over heeft
Heb alles wat gepost is bij de OP gezet trouwens
Cruijffiaanse uitspraakquote:Op donderdag 2 september 2010 23:36 schreef Watertornado het volgende:
Ik moet nog steeds lachen om de "Ik maak tuinen".Ik weet niet waarom, maar het is gewoon zo droog. Het doet me eigenlijk ook denken aan de tettenbelg.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |