Euthanasie aanvragen.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik had het laatst met iemand over jongens/mannen die een erectie krijgen als ze wakker worden (ODOL). Ik dacht dat vrijwel alle mannen dit regelmatig hebben en dat het ook normaal is. Hij (een vriend) schijnt vrijwel nooit een erectie te hebben als hij wakker wordt, enkel na een 'sexy' droom of iets dergelijk. Maar na wat gelezen te hebben, is dat toch niet geheel normaal. Tijdens je REM slaap hoor je het ook te krijgen, zo zeggen bronnen op the interwebz.
Dus is er echt iets mis als je niet regelmatig een ODOL hebt? Of zijn er meer mensen die dat hier hebben?
Ik las ook ergens dat het te maken heeft met je testosteron levels. Als je in de ochtend geen odol hebt, dan is je testosteron laag en ben je veel lustelozer. Hij is op zich ook best een lui persoon, misschien dat het dus echt in verband staat?
Nou ik ben benieuwd. Ik heb hem overigens behoorlijk beledigd toen ik zei dat ik dacht dat alle mannen dat regelmatig hadden in de ochtend, en dat websites zeggen dat wanneer je het niet hebt, het niet bepaald een goed teken is.....![]()
Ja, ik heb dit soort gesprekken. Brand los!
Ik hoop geen, was enkel nieuwsgierigquote:Op zondag 5 september 2010 10:13 schreef DeBassist het volgende:
[..]
dat dus, wat is nou precies het probleem ?
Dikke onzin.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik had het laatst met iemand over jongens/mannen die een erectie krijgen als ze wakker worden (ODOL). Ik dacht dat vrijwel alle mannen dit regelmatig hebben en dat het ook normaal is. Hij (een vriend) schijnt vrijwel nooit een erectie te hebben als hij wakker wordt, enkel na een 'sexy' droom of iets dergelijk. Maar na wat gelezen te hebben, is dat toch niet geheel normaal.
Hoop je.quote:Op zondag 5 september 2010 11:34 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Dikke onzin.
ODOL komt vooral voor bij jonge kereltjes (16-24 jaar) die vieze droompjes hebben omdat hun seksleven nog niet optimaal is.
Maar een ODOL is niet een standaard gegeven voor de ochtend.
nu alleen nog goedmaken met je vriendquote:Op zondag 5 september 2010 11:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik hoop geen, was enkel nieuwsgierig
Lol. Jij bent dus zon geil varkentje die elke ochtend een ODOLletje heeft omdat je elke nacht vieze droompjes hebt en dit probeert weg te wuiven omdat je niet wilt toegeven een geil opdondertje te zijn.quote:
Nee dan spring ik op mijn vriendinnetje.quote:Op zondag 5 september 2010 11:40 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Lol. Jij bent dus zon geil varkentje die elke ochtend een ODOLletje heeft omdat je elke nacht vieze droompjes hebt en dit probeert weg te wuiven omdat je niet wilt toegeven een geil opdondertje te zijn.
Succes
Dat is het allangquote:Op zondag 5 september 2010 11:36 schreef DeBassist het volgende:
[..]
nu alleen nog goedmaken met je vriend
quote:Op zondag 5 september 2010 11:34 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
ODOL komt vooral voor bij jonge kereltjes (16-24 jaar) die vieze droompjes hebben omdat hun seksleven nog niet optimaal is.
Maar een ODOL is niet een standaard gegeven voor de ochtend.
quote:Dikke onzin.
okequote:
Ga je nu bij vriendjes in bed steeds checken of ze een ODOL hebben?quote:Op zondag 5 september 2010 11:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik hoop geen, was enkel nieuwsgierig
Hoop jequote:Op zondag 5 september 2010 12:03 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nee dan spring ik op mijn vriendinnetje.
ik zie het al voor mequote:Op zondag 5 september 2010 13:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ga je nu bij vriendjes in bed steeds checken of ze een ODOL hebben?
kan ook zijn dat ze het 's nachts hebben en dan in de ochtend niet meer. Ze doen zelfs wel onderzoek naar erectiestoornissen met bandjes om de penis. Dan zien ze of er snachts een erectie is geweest. En ja, die hoort er wel te zijn, da's normaal.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik had het laatst met iemand over jongens/mannen die een erectie krijgen als ze wakker worden (ODOL). Ik dacht dat vrijwel alle mannen dit regelmatig hebben en dat het ook normaal is. Hij (een vriend) schijnt vrijwel nooit een erectie te hebben als hij wakker wordt, enkel na een 'sexy' droom of iets dergelijk. Maar na wat gelezen te hebben, is dat toch niet geheel normaal. Tijdens je REM slaap hoor je het ook te krijgen, zo zeggen bronnen op the interwebz.
Dus is er echt iets mis als je niet regelmatig een ODOL hebt? Of zijn er meer mensen die dat hier hebben?
Ik las ook ergens dat het te maken heeft met je testosteron levels. Als je in de ochtend geen odol hebt, dan is je testosteron laag en ben je veel lustelozer. Hij is op zich ook best een lui persoon, misschien dat het dus echt in verband staat?
Nou ik ben benieuwd. Ik heb hem overigens behoorlijk beledigd toen ik zei dat ik dacht dat alle mannen dat regelmatig hadden in de ochtend, en dat websites zeggen dat wanneer je het niet hebt, het niet bepaald een goed teken is.....![]()
Ja, ik heb dit soort gesprekken. Brand los!
quote:Op zondag 5 september 2010 13:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ga je nu bij vriendjes in bed steeds checken of ze een ODOL hebben?
Zou kunnen, hij doet niet aan een sport.quote:Op zondag 5 september 2010 22:40 schreef anoniemelurker het volgende:
Als die jongen niet veel lichaamsbeweging heeft dan kan het daardoor komen.
Voor de statistiek: ik ben lui, maar zo hitsig als een konijn. Verder vrij regelmatig een odol.quote:
Dat kan idd een bijwerking zijn van de anti-depressiva, en kan veranderen naarmate je ouder wordtquote:Op zondag 5 september 2010 10:19 schreef DeBassist het volgende:
heb het trouwens weinig meer. Ik gok dat dit door de versuffende werking van een bepaalde anti-depressiva komt
tenminste dat hoop ik maar![]()
eerst ook iedere ochtend idd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |