Afknallenquote:Op donderdag 2 september 2010 22:30 schreef Jojoortje het volgende:
Oke, wij hebben dus buren met 3 kinderen. Die kinderen mogen schreeuwen wat ze willen in hun tuin en dat terwijl die ouders ook gewoon buiten zitten
Laatst werd ik om 8.15 wakker, omdat één van de kinderen buiten in de tuin net zo lang tot zijn moeder ging roepen totdat ze bij hem kwam. Ik heb toen het raam open gedaan en deed toen zo:
[ afbeelding ]
En toen zwaaide hij terug![]()
Maar hij hield wel op met schreeuwen.
Kijk, ik vind het prima dat de kinderen spelen in de tuin enzo, maar ze (en met ze bedoel ik de ouders) kunnen toch wel een beetje rekening houden met de buren?
Hoe doen jullie dat als de kinderen spelen in de tuin. Roepen jullie wel eens zo van: Ssst, niet zo schreeuwen!
Ofzo? Of vinden jullie dat de kinderen alle vrijheid moeten krijgen in hun eigen tuin?
Volgens mij kan ik hier niet veel tegen doen of wel? Want het zijn kinderen... Bleh!![]()
Hebben jullie tips?
Heb jij niks beters te doen dan trollen?quote:
Neh, bel dan gewoon even aan en geef gewoon aan dat het heel storend kan zijn.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:35 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Heb jij niks beters te doen dan trollen?
OT: Schrijf een net briefje en schuif onder de voordeur door.
quote:Op donderdag 2 september 2010 22:35 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Heb jij niks beters te doen dan trollen?
OT: Schrijf een net briefje en schuif onder de voordeur door.
Kan ook, maar dat vind ik zo persoonlijker. Er zullen vast ook wel meedere mensen last van hebben.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:35 schreef moussy het volgende:
[..]
Neh, bel dan gewoon even aan en geef gewoon aan dat het heel storend kan zijn.
Hoezo? Je hoeft je naam er toch niet in te zetten.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:36 schreef HunterSThompson het volgende:
[..]
Is het niet een beter idee om gewoon even in persoon langs te gaan? Niet iedereen is een contactgestoorde autist.
Maak het nog vreemder. Het zijn toch haar fucking buren. Daar ga je toch gewoon even langs in plaats van anonieme briefjes in de bus te doen.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:36 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Hoezo? Je hoeft je naam er toch niet in te zetten.
Ja dat kan wel, maar ik verwacht dan een reactie zo van: Tja, het zijn kinderen he?quote:Op donderdag 2 september 2010 22:36 schreef HunterSThompson het volgende:
[..]
Is het niet een beter idee om gewoon even in persoon langs te gaan? Niet iedereen is een contactgestoorde autist.
Ik praat nooit met mijn buren. Ik hoef niks van hun te weten en hun niet van mij. Lekker gezellig "praten" of koffie drinken bij de buren.... kom nou zegquote:Op donderdag 2 september 2010 22:37 schreef HunterSThompson het volgende:
[..]
Maak het nog vreemder. Het zijn toch haar fucking buren. Daar ga je toch gewoon even langs in plaats van anonieme briefjes in de bus te doen.
Mij kan het echt niet bommen. Gaat erom dat de boodschap overkomt.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:37 schreef HunterSThompson het volgende:
[..]
Maak het nog vreemder. Het zijn toch haar fucking buren. Daar ga je toch gewoon even langs in plaats van anonieme briefjes in de bus te doen.
Hebben ze bij mij ook ooit geprobeerd... iets duidelijk maken met anonieme briefjes....quote:Op donderdag 2 september 2010 22:39 schreef CantFazeMe het volgende:
Mij kan het echt niet bommen. Gaat erom dat de boodschap overkomt.
Dan irriteer ik er mee door.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:53 schreef Kumerian het volgende:
[..]
Hebben ze bij mij ook ooit geprobeerd... iets duidelijk maken met anonieme briefjes....
Sorry hoor maar als je je aan me stoort heb dan het lef het persoonlijk te vertellen. Anonieme briefjes wordt ik alleen maar recalcitrant van. De boodschap komt niet over met een anoniem briefje, hooguit irriteer je iemand er mee.
Ik vind 8.15 echt te vroeg hoor.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:07 schreef Ticootje het volgende:
Ik sta zelf vaak genoeg te viswijven naar jen dat ze niet moet gillen. Maar 8.15 vind ik een normale tijd dag jen gewoon geluid mag maken. Als het nou 6 uur was.
Jouw buurvrouw weet waarschijnlijk niet dat jouw huis gaat stinken naar buitenlands eten.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:10 schreef Ticootje het volgende:
Ik niet. Ik vind 8.15 te vroeg voor m'n buurvrouw om te koken zodat m'n hele huis naar buitelandse zooi stinkt. Zolang zij stinketen kookt zo vroeg mag mijn kind los in de tuin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |