Ben al weg.quote:
Dat vind ik nou net als ze het blondeert, dat vind ik bij haar teint en ogen sowieso al niet ideaal (en al helemaal niet op haar leeftijd).quote:
Verven moet ze toch op haar leeftijd, no way dat er geen grijze haar tussenzit.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:02 schreef female81 het volgende:
[..]
Dat vind ik nou net als ze het blondeert, dat vind ik bij haar teint en ogen sowieso al niet ideaal (en al helemaal niet op haar leeftijd).
Ik geef geen kritiek, het is nou eenmaal zo.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:16 schreef watheet het volgende:
lol al die kritiek op haar uiterlijk van vrouwen ;')
quote:'Verloofde Tatjana nog steeds getrouwd'
De aanstaande echtgenoot van Tatjana Simic is nog getrouwd. De 50-jarige zangeres heeft bekendgemaakt te gaan trouwen met de vijftien jaar oudere miljonair Lex van Hessen, maar hij is nog niet gescheiden van zijn vorige echtgenote. Dat meldde RTL Boulevard woensdag op basis van een familielid van Van Hessen.
Eerder dit jaar, toen Simic bekendmaakte samen te gaan wonen met haar vriend, werd al bekend dat hij nog getrouwd is. Dat is blijkbaar in de tussentijd niet veranderd. "Lex en ik willen dolgraag trouwen", zei de zangeres in Story. "Ik wil nu niets liever dan met hem trouwen en samen oud worden." Ze hebben nog geen datum geprikt voor het huwelijk.
nee, daar is wel een deal gemaakt hoor, een miljoen per jaar of zoquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:49 schreef Scorpie het volgende:
Wel handig, al dat geld in 1 klap ook van haar.
het is een lekkere meid, leuk om mee te showen bij je vrienden, maar niet te vertrouwenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:58 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind die verloving wel leuk voor d'r. Snap die haat nooit zo,
.
Dat zou kunnen, maar waarschijnlijk alleen bij zijn overlijden.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:49 schreef Scorpie het volgende:
Wel handig, al dat geld in 1 klap ook van haar.
Daar schrijf je ook zo enorm op af, mits het geen speciale klassieker is... Is Tat een klassieker?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:15 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
het is een lekkere meid, leuk om mee te showen bij je vrienden, maar niet te vertrouwen
net en leuke sportwagen
nee hoor echt nietquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar waarschijnlijk alleen bij zijn overlijden.
Daarbij is de kans dat hij z'n stiefkinderen ook bedeeld heeft, maar dat is nog te veranderen.
goed gelijnd, en altijd haar APK s gehad en nog goed op haar bandjes en als ze een grote bek geeft dan geef je haar ontslagquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Daar schrijf je ook zo enorm op af, mits het geen speciale klassieker is... Is Tat een klassieker?
En hoe weet jij dat? Dat ze niet te vertrouwen is?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:15 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
het is een lekkere meid, leuk om mee te showen bij je vrienden, maar niet te vertrouwen
net en leuke sportwagen
Mocht hij willenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:23 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
goed gelijnd, en altijd haar APK s gehad en nog goed op haar bandjes en als ze een grote bek geeft dan geef je haar ontslag
https://www.google.nl/sea(...)w=1440&bih=728&dpr=1
Kom op, kom op, kom op nouquote:Op vrijdag 6 september 2013 08:38 schreef longinus het volgende:
Beste Tatjana, nee je bent geen golddigger en gaat voor de liefde.
Ik, een arme sloeber kan jou heel veel liefde geven en mijn bierbuikje werk ik wel weg samen met jou op de sportschool.
Geld maakt niet gelukkig.
Met vr. groet. xxx
Verloven heeft toch geen wettelijke status? Het is alleen de afspraak maken dat je met elkaar zult trouwen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:01 schreef controlaltdelete het volgende:
Hoe kan iemand zich verloven als ie nog getrouwd is? Zo te lezen ergens was madam al half bezig haar bruiloft voor aan het bereiden, lijkt wel alsof ze haast heeft maar een normaal mens wacht tot de scheiding er door is en gaat dan pas stappen nemen. Maar goed ze doet het niet voor het geld. Ze zou ook vast trouwen met ouwe Lex als ie van een karig pensioentje moest rondkomen dat maakt Tatje helemaal niks uit
Ja dat weet ik ook wel. Ik vind het een beetje raar en not done dat je je alweer verloofd terwijl je nog met een ander getrouwd bent. Ik zou het iig niet in mijn hoofd halen, ik zou me schamen eerlijk gezegd en liever wachten tot alles achter de rug is.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Verloven heeft toch geen wettelijke status? Het is alleen de afspraak maken dat je met elkaar zult trouwen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |