maar wel dure hoeren, de gewone man die moet naar Thailandquote:Op woensdag 4 september 2013 17:52 schreef Kim-Holland het volgende:
Die ouwe tang moet niet zeuren.
Nu het om Tatjana gaat is het huis te klein.
Andere vrouwtjes waren geen probleem. [En dat voor een beetje geld..want waarom pik je zoiets anders?]
Echt..hoeren zijn het! Allemaal!Die ouwe voorop!
Zou ze zijn slappe bejaarde lul stijf zuigen ?quote:Op donderdag 5 september 2013 13:30 schreef Greys het volgende:
Huh, dus de ex (nog-steeds-vrouw-eigenlijk) van die kerel is 80?
En wat een verrassing he jongens, dat het wéér een miljonair is waar ons Tatje op valt.
Gaat ze nu weer degenen aanpakken die haar golddigger durven noemen?
dat lijkt me nietquote:Op donderdag 5 september 2013 13:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zou ze zijn slappe bejaarde lul stijf zuigen ?
Ik heb geen rijbewijs. Zou dus liever in Tatjana rijden.quote:Op vrijdag 6 september 2013 09:53 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dat lijkt me niet
Een Tatjana koop je om mee te paraderen en te showen op feestjes en geld aan te besteden
Is duur hoor zo een Tatjana, je kunt ook een Audi R 8 kopen als je veel geld hebt
stel je daar niet te veel van voorquote:Op vrijdag 6 september 2013 09:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb geen rijbewijs. Zou dus liever in Tatjana rijden.
Ik hou niet van harde tieten. Tieten horen te slobberen en op je rug te liggen. Harde tieten zijn gekocht en nep.quote:Op vrijdag 6 september 2013 09:56 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
stel je daar niet te veel van voor
hier zijn ze goedkoper en net zo mooi in ieder geval veel jonger en met hardere tieten
http://www.royalrooms.nl/dames/Denise
Als ze jong zijn niet hoorquote:
Katja kocht ze toen ze begin 20 was.quote:
Ik heb haar liever dan dat kleine mormel met die grote bekquote:Op vrijdag 6 september 2013 10:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Katja kocht ze toen ze begin 20 was.
Ik ook.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:13 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ik heb haar liever dan dat kleine mormel met die grote bek
Ze ziet eruit als een stewardess, nou Tatjana eindelijk bingo!quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:50 schreef Leandra het volgende:
Grappig, ze past zich makkelijk aan; van blonde stoeipoes (op leeftijd) tot nette dame, met haar donkere haar, zijden shawltje en robe manteau (of is het toch een jas?).
Nee maar t blonde haar maakt haar wat frisser qua uitstraling, ik vind haar op de foto hier bovenstaand raar uitzien met die gepofte oogjes.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:12 schreef Noek het volgende:
Tatje is dan ook geen 20 meer. Daarbij ziet ze er eerder uit of ze net wakker is.
Hij ziet er trouwens ook wel ok uit. Ik denk alleen dat hij na enkele maanden gillend gek wordt van haar. Zoals alle voorgaande net niet echtgenoten.
Ja, of dat ze net wakker is of ze heeft nieuwe nieuwe vloeibare jukbeenderen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:35 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nee maar t blonde haar maakt haar wat frisser qua uitstraling, ik vind haar op de foto hier bovenstaand raar uitzien met die gepofte oogjes.
Dat deed ze bij die Ronnie toch ook al, toen transformeerde ze van Playboy bunny naar directiesecretaressequote:Op maandag 7 oktober 2013 18:21 schreef hunter2011 het volgende:
Tatjana kan zich wel snel aanpassen, moet dat wel toegeven.
Stel dat bv haar nieuwe minaar een nachtclubeigenaar of zo was zou ze zich natuurlijk zo niet kleden.
bronquote:Tatjana Simic is verloofd
Tatjana Simic gaat trouwen. De actrice heeft zich verloofd met zakenman Lex van Hessen.
"Ik wil niets liever dan met Lex samen oud worden", vertelt de actrice aan Story.
De 50-jarige Simic werd door haar vriend ten huwelijk gevraagd, nadat hij haar moeder om haar hand had gevraagd.
Volgens de actrice was het voor haar moeder geen lastige vraag. "Mijn moeder weet dat deze man mij héél gelukkig maakt. Ze ziet dat Lex mij laat stralen."
Van Hessen laat Simic niet alleen stralen, maar de zakenman heeft er ook voor gezorgd dat de 50-jarige actrice stukken rustiger is geworden.
Rijk
"Ik zit echt in de mooiste periode van mijn leven. Ik maak me minder zorgen om onbelangrijke dingen", aldus Simic.
De actrice benadrukt dat zij niet in het huwelijksbootje stapt omdat Van Hessen een rijke man is. "Geld interesseert me niet. Lex en ik zijn samen een deksel die op het potje past."
Wanneer Simic en Van Hessen gaan trouwen heeft het koppel nog niet besloten.
De actrice zei een jaar geleden nog dat zij in elk geval voor haar vijftigste verjaardag wilde trouwen. Simic bereikte in juni die leeftijd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |