Ik ben leuk!quote:
Proberen? Nieuwe aardappels, die moet je proberenquote:Op donderdag 2 september 2010 22:13 schreef Kimpossible het volgende:
Tico, misschien moet je M. nog even proberen. Iets met prostanglandingesen enzo.
ik moet zo nodig de aardappels ff afgieten... ik kan geen half uur zonder toilet.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Proberen? Nieuwe aardappels, die moet je proberen
Dat zijn geen grapjes...quote:Op donderdag 2 september 2010 22:15 schreef Kimpossible het volgende:
Ik snap nu pas al de geintjes van m'n ouders over kooien en de sleutel weggooien enzo, toen ik die leeftijd had.
Ik ben altijd snel ergens op uitgekekenquote:Op donderdag 2 september 2010 22:16 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
![]()
TF, er zijn dingen die blijven vernieuwend
mens! Jij ziet er fantastisch uit! Niet zo raar doen hoor.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh, dát helpt? ik lijk zwanger qua pens. Echt serieus met tieteroniki en al. Maar dakannie. Dus wat dat nou weer is...![]()
T'si dat ik al in pyama zit...
Die ene met dat donkere haar is wel oke om te zien.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:22 schreef Kimpossible het volgende:
Ik vind het allemaal lelijke kerels, eigenlijk
ja maar nee, écht, een pens.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]
mens! Jij ziet er fantastisch uit! Niet zo raar doen hoor.
Hoewel, ik weet niet hoe je pyjama eruit ziet... doe es een foto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |