quote:Op donderdag 2 september 2010 22:10 schreef Penisbaard het volgende:
GODVERDOMME WAT EEN TELEVISIE DIT![]()
Flikker opquote:Op donderdag 2 september 2010 22:10 schreef SpauldingPF het volgende:
Zo geniaal is het nog niet trouwens
Inderdaadquote:Op donderdag 2 september 2010 22:10 schreef Biogarde het volgende:
Chergonisos.
Het gewoon zo uitspreken is best knap
quote:Op donderdag 2 september 2010 22:10 schreef Wootism het volgende:
Barbie in zwembad = varken tevoorschijn komt
Ik zweer het je
Daar is de BP ramp niks bij, wat zij allemaal op de kop heeft zitten xDquote:Op donderdag 2 september 2010 22:10 schreef Wootism het volgende:
Ik zweer het je
Ik vind het net zo'n MIss Piggyquote:Op donderdag 2 september 2010 22:10 schreef Wootism het volgende:
Ik zweer het je
Noem je Lloret dan ook Joret da lar?quote:Op donderdag 2 september 2010 22:11 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Inderdaadmensen die de Griekse uitspraken niet beheersen
Gelijk zwembad rare kleuren door make-upquote:Op donderdag 2 september 2010 22:10 schreef Wootism het volgende:
Ik zweer het je
Neequote:Op donderdag 2 september 2010 22:11 schreef iewl het volgende:
Vind niemand het gek dat iedereen maar raak post en geen enkele persoon het leest omdat zo snel gaat? we hebben straks in een halfuur een topic vol!^O^
Ik net vol gas over de A2 om op tijd thuis te komenquote:Op donderdag 2 september 2010 22:11 schreef LudoSanders het volgende:
Bazenprogramma, net op tijd thuis.
Nee... ben het wel gewendquote:Op donderdag 2 september 2010 22:11 schreef iewl het volgende:
Vind niemand het gek dat iedereen maar raak post en geen enkele persoon het leest omdat zo snel gaat? we hebben straks in een halfuur een topic vol!^O^
Joret de marquote:Op donderdag 2 september 2010 22:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Noem je Lloret dan ook Joret da lar?
Kamers verdeeld en kennis gemaakt e.dquote:Op donderdag 2 september 2010 22:12 schreef Lindgren. het volgende:
Heb de eerste paar minuten gemist omdat voetbaltrainingNog wat grappigs of alleen de trailers langsgeweest?
Tieten nadat ze elkaar 5 minuten gezien haddenquote:Op donderdag 2 september 2010 22:12 schreef Lindgren. het volgende:
Heb de eerste paar minuten gemist omdat voetbaltrainingNog wat grappigs of alleen de trailers langsgeweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |