Niet met jou, sorry.quote:
Weekend? Wat is dat? Kun je dat etenquote:
Ja, jij kan dat zeker etenquote:Op vrijdag 3 september 2010 11:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Weekend? Wat is dat? Kun je dat eten?
dat begint zondag pasquote:
niet met jouquote:
Mooi zo. Veel vlees, friet en sla. Doe ik het voorquote:Op vrijdag 3 september 2010 11:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, jij kan dat zeker eten
T is een soort kapsalon, maar dan net helemaal anders
alleen wat nieuwe gezichten maar voor de rest is er weinig veranderdquote:Op vrijdag 3 september 2010 11:56 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
nog niet echt veel veranderd hier zo te zien
je moet het ook aan vrouwen vragenquote:
quote:
we zijn in ieder geval geen collega´s meerquote:Op vrijdag 3 september 2010 11:42 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
yars hoop gbeurt in de tussen tijd niet echt veel spannends maar toch.
en ik lurk nog steeds van tijd tot tijd stiekum mee
ik post alleen niet vaak meer iets.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wok
pas op he of ik wens weer wat
* MPG kijkt om zich heen en ziet Fles, GF, Fubar, Wok, Marc B. en zichzelf. Ehm, momenteel dus niet, maar als je blijft hangen, komen Enfermerel, suikertaartje, Marijke, Fha, Muck, LovelyLady, Ladylike, Kuukske, enz, enz, wel weer langs hoorquote:
quote:
quote:
vertel vertel wot happendquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
[..]
we zijn in ieder geval geen collega´s meer![]()
[..]
ik kom bij je etenquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:12 schreef Enfermera het volgende:
Vrouw present![]()
FINALLY! Mn oven is weer gemaakt!Vanavond zelfgemaakte pizza!
![]()
Gisteren was Muck er nog. Als dat geen tettengeweld is, dan weet ik het ook niet meerquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou behalve Enfer en ST zie ik weinig tettengeweld hier de laatste tijd
ooitquote:
Jeeeeeeejquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:12 schreef Enfermera het volgende:
Vrouw present![]()
FINALLY! Mn oven is weer gemaakt!Vanavond zelfgemaakte pizza!
![]()
smakelijk flesquote:
* MPG schuift aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |