quote:Op donderdag 2 september 2010 21:43 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
Met:
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]
En natuurlijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happy Birthday!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Zet ik even mooi klaar voor Greys.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die is al dood denk ik (hoop ik)
Waarom heb jij dat wel en ik niet?quote:Op donderdag 2 september 2010 21:45 schreef Loveless85 het volgende:
jajajaja stelletje draken. Weleens van de optie 'open nieuwe deel' gehoord.
Das in de nieuwe layout. Krijg je meteen in het zelfde subforum een nieuwe deel met OP & TT van het vorige deel. Vandaar dus
Ja, nou? De tt is toch ook anders? En ipv dit bericht kun je ook de op wijzigenquote:Op donderdag 2 september 2010 21:45 schreef Loveless85 het volgende:
Das in de nieuwe layout. Krijg je meteen in het zelfde subforum een nieuwe deel met OP & TT van het vorige deel. Vandaar dus
Wanneer dan?quote:
Ik welquote:Op donderdag 2 september 2010 21:45 schreef Loveless85 het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/NTFSquote:Op donderdag 2 september 2010 21:47 schreef Cat22 het volgende:
Ik snap de TT niet.![]()
Gezocht: dierenarts met kennis van [een of andere verkoudheid], massagebars, Goodbye's en Tombola's?
Oooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhh.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nieuwe layout nu ook voor abohouders
ik heb nog 3x 1.5 TB liggen. Kom maar halen.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat, waar ga ik zo snel 1TB aan data laten, ik heb nog maar 1 andere 1TB schijf en die is voor 95% vol, en een 80gb (systeem)schijf
Ik ben bang van jouquote:Op donderdag 2 september 2010 21:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik heb nog 3x 1.5 TB liggen. Kom maar halen.
Oeh, ik wil wel een dierenarts met verstand van massagebars en Tombola'squote:Op donderdag 2 september 2010 21:47 schreef Cat22 het volgende:
Ik snap de TT niet.![]()
Gezocht: dierenarts met kennis van [een of andere verkoudheid], massagebars, Goodbye's en Tombola's?
Dan is het maar goed dat je Baloe nog niet hebt ontmoetquote:
Die is lief jaquote:Op donderdag 2 september 2010 21:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat je Baloe nog niet hebt ontmoet
Volgens Windows is er zelden wat misquote:Op donderdag 2 september 2010 21:51 schreef Loveless85 het volgende:
Volgens Windows is er niks met die schijf aan de hand.
Windows
quote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:52 schreef JJH het volgende:
WTF! Ik zie zo opeens de op verschijnen.![]()
Gave shit he.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:52 schreef JJH het volgende:
WTF! Ik zie zo opeens de op verschijnen.![]()
Moet je naar de kapper gaan en de wortels wat laten bijkleuren.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Volgens Windows is er zelden wat mis
Al heb je 300 rootkits, dan nog is er niks aan de hand
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moet je naar de kapper gaan en de wortels wat laten bijkleuren.
Die op is heul nog geen 25 jaar!quote:Op donderdag 2 september 2010 21:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gave shit he.
Maar die OP is nou ouder als ik. Ik ga hem editten
Van mij krijg je een 10.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:57 schreef tombolafan het volgende:
"ik geef mezelf als cijfer een 9, omdat ik ook nog wel bescheiden ben"![]()
Ohquote:
OMG dat wist ik zelfs, en ik heb de nieuwe lay out niet eensquote:Op donderdag 2 september 2010 22:02 schreef JJH het volgende:
OMG!!! OMG!!! OMG!!! OMG!!! OMG!!!
Als je in je MyAT bent, en over de rechterkolom met 'laatste reactie' hovert, krijg je die reactie te zien.![]()
![]()
![]()
[/adhder met teveel kleurstof]
Maar ik ben alles even aan het ontdekken.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMG dat wist ik zelfs, en ik heb de nieuwe lay out niet eens
De ouwe trouwe OP.quote:
Ik kijk het omdat ik een kat op schoot heb en niet kan zappen, maar ik moet echt om die mensen lachen hoorquote:
Zag het net voorbij komen, viel toch wel tegen dat die boxer uit moestquote:Op donderdag 2 september 2010 22:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar ik ben alles even aan het ontdekken.
Kijken jullie hier wel eens blootgewoon? Vanavond doen Zwolse roeiers mee.
Nu is Greys ook opperbevelhebber, en wat mensen die hier ECHT niet meer kwamen eruit gemikt. Paar UI's waar van ik het wist dat ze gewijzigd waren aangepastquote:
Ben in dubio zit echt vanquote:Op donderdag 2 september 2010 22:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kijk het omdat ik een kat op schoot heb en niet kan zappen, maar ik moet echt om die mensen lachen hoor
Goed bezig geweestquote:Op donderdag 2 september 2010 22:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nu is Greys ook opperbevelhebber, en wat mensen die hier ECHT niet meer kwamen eruit gemikt. Paar UI's waar van ik het wist dat ze gewijzigd waren aangepast
Waarom stat mijn oude UI er nog in?quote:Op donderdag 2 september 2010 22:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nu is Greys ook opperbevelhebber, en wat mensen die hier ECHT niet meer kwamen eruit gemikt. Paar UI's waar van ik het wist dat ze gewijzigd waren aangepast
Ik neig naarquote:Op donderdag 2 september 2010 22:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ben in dubio zit echt vannaar
Goed bezig.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 september 2010 22:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ben in dubio zit echt vannaar
Oh ik zat wat te zappen, ga nu ff Whoopje wandelenquote:Op donderdag 2 september 2010 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik neig naar.
Maar er is écht niks anders op.
quote:Op donderdag 2 september 2010 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goed bezig.En leidt hopelijk een beetje af van je arme zieke schatje.......
Omdat het op het eerste snelle gezicht niet gewijzigd was. Maar nu welquote:Op donderdag 2 september 2010 22:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Waarom stat mijn oude UI er nog in?
Net nog blote mannen uit Zwolle op Ned1.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik neig naar.
Maar er is écht niks anders op.
quote:Op donderdag 2 september 2010 22:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Omdat het op het eerste snelle gezicht niet gewijzigd was. Maar nu wel
Aaaah koetsie koetsiequote:
JAAAA!!!!! In de steigers... en in het zwembad!quote:
Trust!quote:
Je hebt ook hard gewerkt eraan hequote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 22:21 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga ook slapen, morgen kermis!![]()
Tot morgenochtend!
Nou ja, wat vreemd.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:03 schreef ferrari_rood het volgende:
De DA keek naar Rossi en haar reactie wasdit heb ik nog nooit gezien.
Hij slaat vet op op een heel aparte plaats. Het zit niet echt in zijn buik en echt last heeft hij er niet van.
Ze gaat morgen bellen met Utrecht over wat ze kunnen doen en wat het precies is.
Volgens mij hebben wij geen kat maar een alien
Hé he, morgen op je laatste dag niet je lunch overslaan hé!quote:Op donderdag 2 september 2010 23:13 schreef nokwanda het volgende:
Morgen laatste dag. Ben helemaal dood gewoon. Men lijkt te denken dat ik best nog wel een hele weekload aan werk kan afmaken in 2 dagen terwijl er ook nog iemand ingewerkt moet worden. Al twee dagen lunch gewoon overgeslagen. Zo was het slappe hap en zo is er een overload van heb ik jou daar.![]()
En dan te bedenken dat ik er eigenlijk nieteens weg wil en dat mijn baas me liever niet ziet gaan. Ik mijn collega inwerk in mijn baan van 40 uur terwijl zij er 24 gaat werken en er taken weg gaan vallen. Wat is niet duidelijk, want ze weten nog niet wat zij trekt en wat niet. Nah ja, zeggg. Ow ja... en ik moet eens leren nee zeggen en voor mezelf opkomen als men aapjes op mijn schouders komt zetten (van die taakjes waar men graag van af wilt, zodat ze je in haast vertellen wat er gedaan moet worden, maar daarbij de helft van de info vergeten over te dragen zodat je 5 uur bezig bent met uitzoekwerk voor een taak die eigenlijk in een half uurtje gedaan had kunnen zijn)
En dan nu maar
Neequote:Op vrijdag 3 september 2010 00:24 schreef Greys het volgende:
Als jullie op je PM enveloppie bovenin klikken, krijgen jullie dan ook een viruswaarschuwing?
Ik welquote:
"Ja die zweedse dames. Bloedmooi, lekker. Ooh geil"quote:
Ik vond dat van "het is warm, er is drank... dan is alles met een hartslag al goed" ook erg...quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
"Ja die zweedse dames. Bloedmooi, lekker. Ooh geil"
Wat een programma
jaquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vond dat van "het is warm, er is drank... dan is alles met een hartslag al goed" ook erg...
Gaat het beter met je mond? Andersis het ook zo'n roteind van je vakansiequote:Op vrijdag 3 september 2010 09:12 schreef ferrari_rood het volgende:
@nok succes vandaag. Laat niet over je heen lopen. Dat klinkt makkelijker dan het is
Mijn laatste vakantiedag is aangebroken.En morgen komt mijn nieuwe wasmachine
Wij hebben daar met z'n tweeën echt dubbel om gelegenquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vond dat van "het is warm, er is drank... dan is alles met een hartslag al goed" ook erg...
"Daar kan ik wel een kunstje op"quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:59 schreef Greys het volgende:
[..]
"Daar kan ik wel een kunstje op"Nou idd,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik zag in het voorstukje dat hij heul niet zo'n speciaal kunstje kan
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik vond het wel een gillerquote:
Wat dan?quote:En ik zag in het voorstukje dat hij heul niet zo'n speciaal kunstje kan
Ik op zich ook wel , maar gadver, wat een vreselijke types als je er bij nadenktquote:
Ja, ik dacht dat hij dat was jaquote:Wat dan?
Of was hij dat in dat voorstukje - ja ik ken ze nog niet echt allemaal enzo, of het interesseert me te weinig wie wie is- die zo spichtig lag te krikken?
Ik vind het ook vreselijke types zonder dat ik er bij nadenk!quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik op zich ook wel , maar gadver, wat een vreselijke types als je er bij nadenkt
[..]
Ja, ik dacht dat hij dat was ja
Nou, dat was weer gezellig.quote:
quote:
Dank je voor de belangstelling. Ik zie er nog uit als een breedbek-kikker het gaat zoetjes aan wat beter. Ik heb het in ieder geval onderschat wat voorover bukken kan ik nog niet.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:32 schreef Strega het volgende:
[..]
Gaat het beter met je mond? Andersis het ook zo'n roteind van je vakansie![]()
Heeft de DA nog wat verder gedaan bij Rossi? Of is ze er zeker van dat het vet is? En hoe is ie zelf?
Jij hebt een twitter account nodig.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:58 schreef Loveless85 het volgende:
Thuisssssss
Ff klaar maken en dan weg
Die wil hij nietquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij hebt een twitter account nodig.
Jeetje kun je geen coupeetje doorschuiven dan?quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:42 schreef Loveless85 het volgende:
Bleegh ik zit in de trein en ik liep net achter iemand die al zwaar stinkt. Nu zit ze 3 (!) bankjes verder en ik word nog bijna misselijk van die penetrante zure zweetlucht
Want hij twittert hier.quote:
Vakantie!quote:Naar huis
Ha hoe was het circus?quote:
Ik verveel me nu al de pleuris. Ik kijk een oude Villa Felderhof met Gordon en Yolanthe uit 2008. Toen Y nog met Jan wasquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:53 schreef Greys het volgende:
Er is gewoon geen Popstars vanavond.
K*tvoetbal
Ja. Mijn vrijdagavond. Mijn ritueel. Wat dóen ze?quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik verveel me nu al de pleuris. Ik kijk een oude Villa Felderhof met Gordon en Yolanthe uit 2008. Toen Y nog met Jan was
En er komt verder ook niks op tv, volgens mijquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Mijn vrijdagavond. Mijn ritueel. Wat dóen ze?
Holland's Got Talent geloof ik.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En er komt verder ook niks op tv, volgens mij
Ja, dat zeg ik. Er komt niks op tvquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Holland's Got Talent geloof ik.
Maar daar heb ik een hekel aan, want daar doen ze naast zingen ookgoochelen
enzo
Hihi nee die gaan mee op vakantie, heb hier trouwens vier enveloppen liggen met allemaal spullen die ik allang had moeten opsturenquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo eentje met zo'n getekend klef stel op de voorkant?
Neh, dit kan ik nog wel aanquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:35 schreef Goodbye het volgende:
En dan niet piepen als het allemaal te spannend wordt, hè!![]()
Ik word altijd strontchagrijnig van shoppenquote:Ik heb zin om te shoppen!![]()
Echt zin om kleding voor de winter te kopen
Nou... dat waarderen is wel gebeurd. Dear!!quote:Op vrijdag 3 september 2010 01:40 schreef Strega het volgende:
[..]
Hé he, morgen op je laatste dag niet je lunch overslaan hé!![]()
Laat ze je maar ff waarderen!
Ik ookquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:35 schreef Goodbye het volgende:
En dan niet piepen als het allemaal te spannend wordt, hè!![]()
Ik heb zin om te shoppen!![]()
Echt zin om kleding voor de winter te kopen
Daarom zoek ik niets meerquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Neh, dit kan ik nog wel aan
[..]
Ik word altijd strontchagrijnig van shoppen![]()
Als ik ergens loop en ik *hoef* niets te kopen, dan vind ik wel van alles dat ik leuk vind en dan vind ik het zelf ook leuk. Maar als ik naar de stad ga omdat ik echt iets zoek, dan kom ik altijd met een pesthumeur thuis
Wilde ik ook net vragenquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:44 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dank je voor de belangstelling. Ik zie er nog uit als een breedbek-kikker het gaat zoetjes aan wat beter. Ik heb het in ieder geval onderschat wat voorover bukken kan ik nog niet.
De DA heeft voor de rest niks bij Rossi gedaan het zit nl niet echt in zijn buik. Het voelt en ziet eruit als een vetzak echt. Vandaag ligt hij al de hele dag op bed te slapen. Niet eens beneden in zijn mandje dus goedi s hij niet.
Hoe is het met jouw voetje?
quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Neh, dit kan ik nog wel aan
[..]
Ik word altijd strontchagrijnig van shoppen![]()
Als ik ergens loop en ik *hoef* niets te kopen, dan vind ik wel van alles dat ik leuk vind en dan vind ik het zelf ook leuk. Maar als ik naar de stad ga omdat ik echt iets zoek, dan kom ik altijd met een pesthumeur thuis
Wat fijn voor jequote:Op vrijdag 3 september 2010 20:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou... dat waarderen is wel gebeurd. Dear!!![]()
Ik kreeg een afscheid alsof ik er minstens 2 jaar gewerkt had, inclusief grote bossen bloemen, een tas met cadeautjes en van een collega op mijn bureau vanochtend (omdat ze er niet bij kon zijn) een heel lief briefje en een zakje kattekoppen (Fu yong mauw). Symbolisch
(en de persoon die vaak zo lomp deed was er niet. Dat was er ook maar een)
@Bamba, de plek is niet geformeerd en dus altijd tijdelijk. Doorgaans wordt ie opgevuld door mensen die tijdelijk binnen de gemeente en andere functie moeten hebben. Dat noemen ze een "klus" en dara is een speciale interne vacaturebank voor. Mijn voorgangster heeft er 1,5 jaar gezeten tussen twee vaste banen in en die ging in juni weg. Maar de functie was niet ingevuld, dus huurden ze mij tijdelijk in via het uitzendbureau. De verwachting was twee maanden, het werden er bijna 3, 12 weken.
Heb je nog leuke sites?quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Daarom zoek ik niets meer
Vind internet shoppen het leuksteen saleshoppen.
Dat laatste iddquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als ik specifiek een kledingstuk zoek, gaat het ook vaak mis. Maar gewoon de stad in en de nieuwe collectie bekijken..
Alleen dan liever niet op zaterdagmiddag
euh heb de laatste tijd niets van esprit, misschien dat de wintercollectie wel leuk is maar zomer was niks.quote:
Wel laten zien héquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:50 schreef Goodbye het volgende:
Omoda is tof![]()
Mexx vind ik maar saai![]()
Ik ga even online shoppen, denk ik maar
Yep. 8.30 uur. Zit nu toch nog lekker in het ritme. Ik hoop op een weekje of 2 vrij en dan weer lekker aan het werk.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat fijn voor jeenne maandag solli?
Daarmee slaag ik echt nooit, online shoppen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:50 schreef Goodbye het volgende:
Omoda is tof![]()
Mexx vind ik maar saai![]()
Ik ga even online shoppen, denk ik maar
Jaquote:
Heb je net dat tvlab programma gekeken?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:26 schreef Greys het volgende:
Oh en srsly... die onderbroek![]()
Waldemar op zich
Waldemar in die onderbroek
Nee, dat youtubeje van AaPee.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb je net dat tvlab programma gekeken?
Ik vind die vrouw ook wel mooi.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:26 schreef Greys het volgende:
Oh en srsly... die onderbroek![]()
Waldemar op zich
Waldemar in die onderbroek
In het filmpje vind ik het leuker.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:35 schreef Greys het volgende:
Niet in mijn oren pikken!
Die dame is Tjitske Reidinga!
[ afbeelding ]
Als je maar bij opblaasbare walrussen wegblijft...quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:43 schreef Qwea het volgende:
pffffff cd's aan het branden met 2 vrienden voor het festival lmse morgen. Ik ben al dronkenen ik moet nog cker 3u en morgen de hele dag
Ik heb ergens iets gemist volgens mij.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je maar bij opblaasbare walrussen wegblijft...
Je hebt Maywood maar gewoon overgeslagen he?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:48 schreef APK het volgende:
In afwachting van CarO voor de singalong dan maar even een ander liedje.![]()
![]()
Zo kwam Q aan die voet in het gips en tape, weken geleden.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb ergens iets gemist volgens mij.
Oh sorry, maar CarO post altijd de lyrics bij de song.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt Maywood maar gewoon overgeslagen he?
Ik wéét dat ik CarO niet ben, maar je kunt toch ook wel eens met mij zingen?
Ik ging er van uit dat jequote:Op vrijdag 3 september 2010 22:52 schreef APK het volgende:
[..]
Oh sorry, maar CarO post altijd de lyrics bij de song.
Ik was nog aan het zwijmelen bij de 'mooie' dame van de 17 duivies.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ging er van uit dat je
Rio de Janeiro
Rioooooooo
--> oh ohhhhhhhhhh oh ohhhhhhhhhh
zo ook wel kon zingen.
Ik wapper er zelfs bij met mijn handen. Tsssk. Tsssk.
Niet bij die blonde met die rare vlek van ER?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:55 schreef APK het volgende:
[..]
Ik was nog aan het zwijmelen bij de 'mooie' dame van de 17 duivies.
Rio, de Sjanèèèro, Riohoohohoohoo!quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ging er van uit dat je
Rio de Janeiro
Rioooooooo
--> oh ohhhhhhhhhh oh ohhhhhhhhhh
zo ook wel kon zingen.
Ik wapper er zelfs bij met mijn handen. Tsssk. Tsssk.
Neuh, hoewel die vlek aan het eind van de aflevering opeens weg wasquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:57 schreef Greys het volgende:
Niet bij die blonde met die rare vlek van ER?
Redelijk! We hopen dat ze morgen naar huis mag! Ze heeft vorige week een pacemaker gekregen en als complicatie daarvan een klaplongquote:
Als iemand die je twee posts later een paard noemde?quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:02 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, hoewel die vlek aan het eind van de aflevering opeens weg was
Ik ga die Duivies-clip straks nog een keer posten.
Ik stel mij voor dat jij er zo'n beetje uitziet als je de ladder naar mijn dakterras beklommen hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ach dat arme mensiequote:Op vrijdag 3 september 2010 23:04 schreef Bamba het volgende:
[..]
Redelijk! We hopen dat ze morgen naar huis mag! Ze heeft vorige week een pacemaker gekregen en als complicatie daarvan een klaplong. Toen hadden ze de drain er te vroeg uitgehaald en klapte ie weer, dus toen moest de drain wéér terug erin en nu is het waarschijnlijk allemaal goed!
Goed, dank jequote:Hoe is het met jou?
Neuh, had het over die vrouw in de Duivies-clip.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:04 schreef Greys het volgende:
Als iemand die je twee posts later een paard noemde?
Gut. Bedankt!
Goed! Over een half jaar gaat 'ie al bijna naar school!quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:07 schreef Greys het volgende:
Goed, dank je![]()
En hoe ist met mini-Bamba?
Maar dan nog.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:08 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, had het over die vrouw in de Duivies-clip.
Als hij weer thuis komt van school maakt ie vast dubbel zoveel herrie.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:09 schreef Bamba het volgende:
[..]
Goed! Over een half jaar gaat 'ie al bijna naar school!. Wat zal het stil zijn in huis...
Jawel. Ergens op 1.43 probeert hij duif te zingen.quote:
Daar ben ik idd niet bang voorquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Als hij weer thuis komt van school maakt ie vast dubbel zoveel herrie.
Speciaal voor jou!
Lees en slaap lekker!quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:15 schreef Bamba het volgende:
Ik ga lekker met m'n nieuwe boek in bed liggen! Ik heb sinds gisteren "haar naam was sarah" binnen. Ik heb er heel veel goede dingen over gehoord!!
Weltruste iedereen!
Nu al?quote:
Ik kon niet langer wachtenquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:16 schreef APK het volgende:
[..]
Nu al?
Edit: Ik gooi Julien in de prullebak en doe mee.
En voor ze het weet maakt ze zelf herrie en zet ze de muziek maar wat harder om zeker te weten dat ze geen gesprekjes of andere geluiden tussen zoon en vriendin opvangtquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Als hij weer thuis komt van school maakt ie vast dubbel zoveel herrie.
Speciaal voor jou!
Ik doe mee. Weer. Verrassend he?quote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En voor ze het weet maakt ze zelf herrie en zet ze de muziek maar wat harder om zeker te weten dat ze geen gesprekjes of andere geluiden tussen zoon en vriendin opvangt![]()
Dramaqueen, ik ga lekker zingen met CarOquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doe mee. Weer. Verrassend he?
Dit is echt zo'n nummer waarbij je gewoon midden in de kamer op de grond moet gaan liggen. Armen onder je hoofd. En dan die muziek heel hard aan. Op zulke momenten is het toch jammer dat ik geen vloerbedekking heb.
Jaaaa, heel erg en het is heuse echte heul heul echte verkeringquote:
Ik zeg effe niets nu.... (quote:
Take it away!quote:ik ga lekker zingen met CarO 8_)
Slapen ze ook bij elkaar bij jou enzo?quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaaa, heel erg en het is heuse echte heul heul echte verkering
Meteen maar even doen dan?quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:27 schreef APK het volgende:
[..]
Dramaqueen, ik ga lekker zingen met CarO
Mijn thema was 'Gut wat erg maar toch wel leuk', zijnde Maywood met Riooooooquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:30 schreef CarOnline het volgende:
Oh ik was jullie kwijt, zat in vraag & aanbod te zoeken.
En hebben we nog een thema? Bomen vissen wandelende takken?
Nog ergens parkvijvervissen gevonden die de weg kwijt waren?quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:30 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Gelukkig wel!
Dorp is weer netjes opgedroogd
Ja hoor. Daar ben ik echt heel vrij in. Weet je... wat ze ook doen, ze doen het toch wel. Thuis is ook zijn thuis en liever geen taboes op zaken die normaal en menselijk zijn en die gewoon zaken zijn van het hart.Haar ouders zijn ook zo. Ik hoef geen details en ik wil alleen maar veiligheid. Maar ik ben niet bang voor een boemelende slettende zoon. Zo is hij niet. Kijk... alsw ie nou iedere keer een andere griet mee zou nemen om te rotzooien, dan zou dat van mij dus niet mogen. Zou ik een ernstig gesprek met hem hebben over (zelf)respect en zo.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Slapen ze ook bij elkaar bij jou enzo?
Hoe oud istie nu ook alweer?
Riooooooo?quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn thema was 'Gut wat erg maar toch wel leuk', zijnde Maywood met Rioooooo
Maar die pipo moest weer dwarsliggen. Ik denk dat ie beter naar jou luistert.
17 kan prima inderdaad.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja hoor. Daar ben ik echt heel vrij in. Weet je... wat ze ook doen, ze doen het toch wel. Thuis is ook zijn thuis en liever geen taboes op zaken die normaal en menselijk zijn en die gewoon zaken zijn van het hart.Haar ouders zijn ook zo. Ik hoef geen details en ik wil alleen maar veiligheid. Maar ik ben niet bang voor een boemelende slettende zoon. Zo is hij niet. Kijk... alsw ie nou iedere keer een andere griet mee zou nemen om te rotzooien, dan zou dat van mij dus niet mogen. Zou ik een ernstig gesprek met hem hebben over (zelf)respect en zo.
Hij is nu 17
Die is nóg leuker idd!quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:33 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Riooooooo?
Niet Peter Allen met Rio?
Das echt m'n allerlieverlingst![]()
![]()
Klinkt primaquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja hoor. Daar ben ik echt heel vrij in. Weet je... wat ze ook doen, ze doen het toch wel. Thuis is ook zijn thuis en liever geen taboes op zaken die normaal en menselijk zijn en die gewoon zaken zijn van het hart.Haar ouders zijn ook zo. Ik hoef geen details en ik wil alleen maar veiligheid. Maar ik ben niet bang voor een boemelende slettende zoon. Zo is hij niet. Kijk... alsw ie nou iedere keer een andere griet mee zou nemen om te rotzooien, dan zou dat van mij dus niet mogen. Zou ik een ernstig gesprek met hem hebben over (zelf)respect en zo.
Hij is nu 17
Haha nee, ik ben het park niet meer in geweest.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog ergens parkvijvervissen gevonden die de weg kwijt waren?
Ja, ik pak NU de foonquote:
Ow, nou, dat lijkt me ook. Ik heb nog niks gehoord, hoor en ik sluit me ook af voor zulke dingen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Klinkt prima
Al lijkt het me nog steeds best raar om zoiets te horen van je kind
slaap lekker. Ik ga ook zo.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:39 schreef Greys het volgende:
Ik doe nog een keertje Kyteman en dan duik ik er maar eens vroeg in.
Het is ff nodig![]()
Trusten voor later, duifjes!
quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:39 schreef Greys het volgende:
Het is ff nodig![]()
Heb je 'het gesprek' al gehad?quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow, nou, dat lijkt me ook. Ik heb nog niks gehoord, hoor en ik sluit me ook af voor zulke dingen.
Het is wel weer een heel andere fase in het moederschap. Maf hoor, soms. Tot 16 was best nog onschuldig. En nu opeens is het helemaal anders.
Nite nite!quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:39 schreef Greys het volgende:
Het is ff nodig![]()
quote:
Ik denk het.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]Het Gesprek? Doe je dat niet vooraf? Veiligheid en zo? Ging mee in de opvoeding en voorlichting hier.
ja mama!quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je maar bij opblaasbare walrussen wegblijft...
quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:23 schreef CarOnline het volgende:
Just a perfect day
drink Sangria in the park
And then later
when it gets dark, we go home
Just a perfect day
feed animals in the zoo
Then later
a movie, too, and then home
Oh, it's such a perfect day
I'm glad I spend it with you
Oh, such a perfect day
You just keep me hanging on
Just a perfect day
problems all left alone
Weekenders on our own
it's such fun
Just a perfect day
you made me forget myself
I thought I was
someone else, someone good
Oh, it's such a perfect day
I'm glad I spent it with you
Oh, such a perfect day
You're going to reap just what you sow
duw niet zo duifiesquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:23 schreef APK het volgende:
Wat lullen jullie over kleding enzo.![]()
Ontopic:
Toevallig gisteren nog 5 keer geluisterd!quote:
Hoi Tombola!quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Toevallig gisteren nog 5 keer geluisterd!![]()
Haha 5 keer maar?quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Toevallig gisteren nog 5 keer geluisterd!![]()
quote:Op zaterdag 4 september 2010 01:01 schreef CarOnline het volgende:
Gute Nacht, Freunde, es wird Zeit für mich zu gehen.
Was ich noch zu sagen hätte, dauert eine Zigarette und ein letztes Glas im Stehen.
Für den Tag, für die Nacht unter eurem Dach.
Habt Dank für den Platz an eurem Tisch, für jedes Glas, das ich trank,
Für den Teller, den ihr mit zu den euren stellt, als sei selbstverstandlicher nichts auf der Welt.
Was ich noch zu sagen hätte, dauert eine Zigarette und ein letztes Glas im Stehen.
Habt Dank für die Zeit, die ich mit euch verplaudert habe
Und für Eure Geduld, wenn es mehr als eine Meinung gab.
Dafür, da ihr nie fragt, wann ich komme oder gehe,
Für die stets offene Tür, in der ich jetzt stehe.
Für die Freiheit, die als steter Gast bei euch wohnt.
Habt Dank, dass ihr nie fragt, was es bringt, ob es lohnt.
Vielleicht liegt es daran, dass man von draussen meint,
Das in euren Fenstern das Licht wärmer scheint.
Gute Nacht Liebe Freund
APKquote:
Ja, toen moest ik wegquote:Op zaterdag 4 september 2010 01:01 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha 5 keer maar?![]()
Super nummer
Eigenlijk zou je muziek mee moeten kunnen nemen he.quote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 01:05 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je muziek mee moeten kunnen nemen he.
Dat je iets van een kastje of zo en oordoppen hebt waar dan geluid uit komt.
Ik ga de luiken ook sluiten!quote:
Het blijft gewoon zo raadselachtig met Rossiquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:44 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dank je voor de belangstelling. Ik zie er nog uit als een breedbek-kikker het gaat zoetjes aan wat beter. Ik heb het in ieder geval onderschat wat voorover bukken kan ik nog niet.
De DA heeft voor de rest niks bij Rossi gedaan het zit nl niet echt in zijn buik. Het voelt en ziet eruit als een vetzak echt. Vandaag ligt hij al de hele dag op bed te slapen. Niet eens beneden in zijn mandje dus goedi s hij niet.
Hoe is het met jouw voetje?
Hé, gaat het een beetje met het oog op maandag?quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:26 schreef nokwanda het volgende:
Man hier heeft Rainbow opstaan. Net effe te hard![]()
Niet mijn muziek. We hebben echt een totaal verschillende muzieksmaak.
Ja het is altijd een verrassingsmenu, je kan niet ala carte eten, dus je weet nooit wat je eet.quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:29 schreef Goodbye het volgende:
Oh wauw, wat een leuke verrassing Ll!Was het niet eng om dingen te eten waarvan je niet wist wat het was? En was het lekker?
In een spoiler anders? Of per PM? Ik ben wel benieuwd!quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja het is altijd een verrassingsmenu, je kan niet ala carte eten, dus je weet nooit wat je eet.
Ik zal het ff niet verraden hier wat ik heb gegeten voor de mensen die met die FOK! actie meedoen en er misschien nog heen gaan. Weet niet hoe vaak ze het menu veranderen
Ja ik zal later dit weekend daar nog ff een reviewtje droppen wat toch niet teveel verraadquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:54 schreef Greys het volgende:
Leuk Ll!![]()
Vertel dat anders ff in dat topic van de actie als je wilt, dat het echt zo donker en leuk was enzo!
[Singles actie] win een FOK! (blind) date in the dark
quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
In een spoiler anders? Of per PM? Ik ben wel benieuwd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dus wijnarrangementje met bij iedere gang een bijpassende wijn. En het 'normale' arrangement is dus zonder de wijn, spoom en kaasplankje.
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2010 13:29:17 ]
quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]Klinkt lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dus wijnarrangementje met bij iedere gang een bijpassende wijn. En het 'normale' arrangement is dus zonder de wijn, spoom en kaasplankje.
En echt een leuk verjaardagscadeautje!
[ Bericht 36% gewijzigd door Greys op 05-09-2010 13:34:39 ]Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ja graag, al schrijf je alleen maar dat het tof was en écht geen hand voor ogen enzo.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik zal later dit weekend daar nog ff een reviewtje droppen wat toch niet teveel verraad
Ga ik doen, misschien straks anders morgenquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja graag, al schrijf je alleen maar dat het tof was en écht geen hand voor ogen enzo.
Da's leuk voor ze om te weten
Het klinkt echt lekker!
quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]Oei, dat klinkt lekker, en leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dus wijnarrangementje met bij iedere gang een bijpassende wijn. En het 'normale' arrangement is dus zonder de wijn, spoom en kaasplankje.
[ Bericht 37% gewijzigd door Greys op 05-09-2010 13:35:03 ]De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Olakes Zwabje!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |