quote:Op donderdag 2 september 2010 21:43 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
Met:
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]
En natuurlijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happy Birthday!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Zet ik even mooi klaar voor Greys.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die is al dood denk ik (hoop ik)
Waarom heb jij dat wel en ik niet?quote:Op donderdag 2 september 2010 21:45 schreef Loveless85 het volgende:
jajajaja stelletje draken. Weleens van de optie 'open nieuwe deel' gehoord.
Das in de nieuwe layout. Krijg je meteen in het zelfde subforum een nieuwe deel met OP & TT van het vorige deel. Vandaar dus
Ja, nou? De tt is toch ook anders? En ipv dit bericht kun je ook de op wijzigenquote:Op donderdag 2 september 2010 21:45 schreef Loveless85 het volgende:
Das in de nieuwe layout. Krijg je meteen in het zelfde subforum een nieuwe deel met OP & TT van het vorige deel. Vandaar dus
Wanneer dan?quote:
Ik welquote:Op donderdag 2 september 2010 21:45 schreef Loveless85 het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/NTFSquote:Op donderdag 2 september 2010 21:47 schreef Cat22 het volgende:
Ik snap de TT niet.![]()
Gezocht: dierenarts met kennis van [een of andere verkoudheid], massagebars, Goodbye's en Tombola's?
Oooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhh.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nieuwe layout nu ook voor abohouders
ik heb nog 3x 1.5 TB liggen. Kom maar halen.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat, waar ga ik zo snel 1TB aan data laten, ik heb nog maar 1 andere 1TB schijf en die is voor 95% vol, en een 80gb (systeem)schijf
Ik ben bang van jouquote:Op donderdag 2 september 2010 21:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik heb nog 3x 1.5 TB liggen. Kom maar halen.
Oeh, ik wil wel een dierenarts met verstand van massagebars en Tombola'squote:Op donderdag 2 september 2010 21:47 schreef Cat22 het volgende:
Ik snap de TT niet.![]()
Gezocht: dierenarts met kennis van [een of andere verkoudheid], massagebars, Goodbye's en Tombola's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |