quote:
Hey mopquote:
Ze kunnen het niet vinden, moest in overigquote:
C_Aquote:
Haal der hierheen danquote:Op donderdag 2 september 2010 19:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nah Crazzyyyy m deed het ook en toen kwam Luna....dus ik dacht laat mij het eens proberen
quote:Op donderdag 2 september 2010 19:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die is heul niet online denk ik...die is wespen meppen
Lunaquote:
Crazyquote:
Geweldig, die stem ookquote:
Zwijmelquote:Op donderdag 2 september 2010 19:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Geweldig, die stem ook![]()
En wat een mooi haar
quote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 19:50 schreef iBenny het volgende:
Hey hallo
Ik heb mijn eten weer naar binnen gewerkt
Ik snap het gewoon ookquote:
Benny volgens mij zag ik je blonde-cherso-chickie net op rtl 4 met een natuurlijke blondkleur, ze zag er stukken beter uitquote:Op donderdag 2 september 2010 19:50 schreef iBenny het volgende:
Hey hallo
Ik heb mijn eten weer naar binnen gewerkt
Ohw, het was dr dus welquote:Op donderdag 2 september 2010 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Benny volgens mij zag ik je blonde-cherso-chickie net op rtl 4 met een natuurlijke blondkleur, ze zag er stukken beter uit
Ik twijfel wel, maar volgens mij was het haar welquote:Op donderdag 2 september 2010 20:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, het was dr dus wel
Had dr ook gezien, maar wist dus ook neit of het dr wel of neit was
quote:Op donderdag 2 september 2010 20:02 schreef Bellatrix het volgende:
Rik gaat met Charlie?GTST blijft maar kutter worden. Ik mis Hedwig en Jessica en Govert en
Ik volgde het maar halfquote:Op donderdag 2 september 2010 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik twijfel wel, maar volgens mij was het haar wel
Ik ben ook te lang niet wezen stappen, dat blijkt wel weerquote:Op donderdag 2 september 2010 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ow op de meet gaan we niet Daggeren hoor
ik wist ook niet wat het was... tot ik het filmpje zagquote:Op donderdag 2 september 2010 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben ook te lang niet wezen stappen, dat blijkt wel weerDaggeren
Govert en Yasmien (?) in dat huisjequote:Op donderdag 2 september 2010 20:02 schreef Bellatrix het volgende:
Rik gaat met Charlie?GTST blijft maar kutter worden. Ik mis Hedwig en Jessica en Govert en
Ik vraag me ook echt af hoe die stukjes gemonteerd worden.quote:
Mooie tijden.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Govert en Yasmien (?) in dat huisje![]()
quote:Op donderdag 2 september 2010 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ow op de meet gaan we niet Daggeren hoor
Yasmine vond ik altijdquote:Op donderdag 2 september 2010 20:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Govert en Yasmien (?) in dat huisje![]()
Koblenko.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh mai kot...
Isabella gaat deaudt
again
Ah, ergens ook niet vreemd neequote:Op donderdag 2 september 2010 20:13 schreef Bellatrix het volgende:
O dat ja, is toch iets Surinaams van origine ofzo.
Kee danquote:Op donderdag 2 september 2010 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
even klikken en je weet het
quote:Op donderdag 2 september 2010 20:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh mai kot...
Isabella gaat deaudt
again
quote:
Keek er 'vroegah' wel fanatiek naarquote:Op donderdag 2 september 2010 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Yasmine vond ik altijdToen ben ik gestopt met kijken... ik ben GTST weer gaan kijken toen ze eruit was
quote:Op donderdag 2 september 2010 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wist ook niet wat het was... tot ik het filmpje zag
C_A daggert er normaal op los?quote:
neequote:Op donderdag 2 september 2010 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
C_A daggert er normaal op los?
Jij keek toch Spuiten en Slikken?quote:Op donderdag 2 september 2010 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wist ook niet wat het was... tot ik het filmpje zag
Mijn moeder volgde het altijd en werd heel enthousiast toen volgens mij die Isabella iets kreeg met zo'n andere chickquote:Op donderdag 2 september 2010 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vond Isabella altijd wel leuk
Dom pretentieus wijf.quote:
Nee mijn reactie op het filmpjequote:Op donderdag 2 september 2010 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
C_A daggert er normaal op los?
Op die momenten geeft ze niet thuis.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:53 schreef Loveless85 het volgende:
TOMBO LEES JE DIT:
Ik ga zo in bad
spuiten en slikken maar 3 keer gezienquote:Op donderdag 2 september 2010 20:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij keek toch Spuiten en Slikken?
Is wel een paar keer langs geweest hoor
Eerder andersom lijkt me.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:18 schreef Avey het volgende:
[..]
Mijn moeder volgde het altijd en werd heel enthousiast toen volgens mij die Isabella iets kreeg met zo'n andere chickToen moest ik ook altijd kijken
Ohquote:
Isabella en Charlyquote:Op donderdag 2 september 2010 20:18 schreef Avey het volgende:
[..]
Mijn moeder volgde het altijd en werd heel enthousiast toen volgens mij die Isabella iets kreeg met zo'n andere chickToen moest ik ook altijd kijken
Charlie, die toen nog werd gespeeld door Aukje van Ginneken?quote:Op donderdag 2 september 2010 20:18 schreef Avey het volgende:
[..]
Ohwquote:Op donderdag 2 september 2010 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
spuiten en slikken maar 3 keer gezien
Die was veel leuker.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Charlie, die toen nog werd gespeeld door Aukje van Ginneken?
Ja kan welquote:Op donderdag 2 september 2010 20:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Charlie, die toen nog werd gespeeld door Aukje van Ginneken?
bedoeld u mij of patjen?quote:Op donderdag 2 september 2010 20:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Niemand is zo sterk c_a, alleen Pat.
Jij lijkt me, sterke geile beer.quote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee die vond ik altijd vies
Gewoon een vies kind :")
quote:Op donderdag 2 september 2010 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee die vond ik altijd vies
Gewoon een vies kind :")
Inderdaad.quote:
Jij komt uit die Russische kut?quote:
Dan gaan wij daggeren op de meetquote:Op donderdag 2 september 2010 20:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij lijkt me, sterke geile beer.
wel een lekkere kutquote:Op donderdag 2 september 2010 20:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij komt uit die Russische kut?![]()
![]()
Ik keek in 1994 al, toen was jij net uit het ei gekropenquote:Op donderdag 2 september 2010 20:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik kom er nu achter dat ik het ook best wel lang kijk eigenlijk.Ik was 10 jaar ofzo.
Pats moeder en mijn zussen.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:23 schreef Kally het volgende:
Serieus over wie hebben jullie het nu allemaal?
gtstquote:Op donderdag 2 september 2010 20:23 schreef Kally het volgende:
Over GTST acteurs, Patje (en zijn moeder), Bella en vast nog een paarquote:Op donderdag 2 september 2010 20:23 schreef Kally het volgende:
ik kijk gtst vanaf het begin.... tijdje tussenuit geweest omdat ik me kapot ergerde aan die Yasminequote:Op donderdag 2 september 2010 20:23 schreef PatriQue89 het volgende:
ik kijk gtst al zo lang ik me kan heugen
Ik alleen vroegah, oh en Goudkust.quote:
Goudkust was leukquote:Op donderdag 2 september 2010 20:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik alleen vroegah, oh en Goudkust.
Ik voel me zo onwetendquote:Op donderdag 2 september 2010 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kijk gtst vanaf het begin.... tijdje tussenuit geweest omdat ik me kapot ergerde aan die Yasmine
Weet begot niet meer wie dat was.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kijk gtst vanaf het begin.... tijdje tussenuit geweest omdat ik me kapot ergerde aan die Yasmine
Ah een mede niet kijkerquote:Op donderdag 2 september 2010 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik voel me zo onwetend, al die namen zeggen me niks, behalve Koblenko
Ook al bijna 2 jaar hoor.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik keek in 1994 al, toen was jij net uit het ei gekropen
quote:Op donderdag 2 september 2010 20:27 schreef PatriQue89 het volgende:
MAxime is terug... HEKS, HOER< GRAFKUT
quote:Op donderdag 2 september 2010 20:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Weet begot niet meer wie dat was.
Hoe zag ze eruit?
Isabellaquote:Op donderdag 2 september 2010 20:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Volg jij wel andere soaps, of helemaal niks?quote:
Oh die linker, die zag ik laatst in een programma die Kally toen tipte, mijn hemel wat heeft dat kind een PIEPPPPPPPPstem en een RRRrrrrrrrrrrrrrrrrr uit LeiduRRRRdoRRRRRRRpquote:
Inderdaad... BITCHquote:Op donderdag 2 september 2010 20:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Boksquote:Op donderdag 2 september 2010 20:28 schreef Bellatrix het volgende:
mang pomp die keiharde shit pluk je tantoehard
quote:Op donderdag 2 september 2010 20:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Als ik 's ochends aan het werk ga kijkt mijn moeder The bold, kom ik terug van het werk, kijkt ze het nog
2 jaar terug stond Lieke nog op het kerstfeest op m'n werk dj te spelen. Was wel lache, toen we weggingen kreeg iedereen een Playboy waar ze instond toenquote:
O dat vind ik zo'n domme doos en die stemquote:
Geen soapsquote:Op donderdag 2 september 2010 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volg jij wel andere soaps, of helemaal niks?
ik ook daarom keek ik niet meerquote:Op donderdag 2 september 2010 20:29 schreef Kally het volgende:
[..]
O dat vind ik zo'n domme doos en die stem
Mij ook niet hoorquote:Op donderdag 2 september 2010 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik voel me zo onwetend, al die namen zeggen me niks, behalve Koblenko
Jaquote:Op donderdag 2 september 2010 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh die linker, die zag ik laatst in een programma die Kally toen tipte, mijn hemel wat heeft dat kind een PIEPPPPPPPPstem en een RRRrrrrrrrrrrrrrrrrr uit LeiduRRRRdoRRRRRRRp
Ik hoop nou eens dat dit een heul spannende verhaallijn word tussen ludo en maxime..quote:
Toen ik nog heul wat jonger was zei een Marokkaan dat tegen mij, boks! Ik keek zo naar mijn broek van, wat is er aan de hand dan? Nu moet je weten dat boks of box Brabants is voor broek. Dus ik dacht dat er iets mis met mijn broek was ofzo.quote:
British pantsquote:Op donderdag 2 september 2010 20:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Toen ik nog heul wat jonger was zei een Marokkaan dat tegen mij, boks! Ik keek zo naar mijn broek van, wat is er aan de hand dan? Nu moet je weten dat boks of box Brabants is voor broek. Dus ik dacht dat er iets mis met mijn broek was ofzo.
Ogot jah dat mens met die grote orenquote:
Ik zie Jan Kooyman wel eens voorbij komen rond 8 uur, tijdens het zappen, maar ja ik kan me er verder niet toe zetten om dat te gaan kijkenquote:Op donderdag 2 september 2010 20:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik hoop nou eens dat dit een heul spannende verhaallijn word tussen ludo en maxime..
niet die slappe hap van de afgelopen jaren...
Fajah lourensquote:Op donderdag 2 september 2010 20:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ogot jah dat mens met die grote oren
Hoe heet die IRL ook alweer?
Daviede? Of is dat weer van X-factor?quote:Op donderdag 2 september 2010 20:33 schreef Bellatrix het volgende:
Omg ik had net een backflash, kennen jullie David nog van Idols? Die was leuk.Je had ook zoeen homo maar die was Spaans en je schreef Davíd ofzo.
Davide:?quote:Op donderdag 2 september 2010 20:33 schreef Bellatrix het volgende:
Omg ik had net een backflash, kennen jullie David nog van Idols? Die was leuk.Je had ook zoeen homo maar die was Spaans en je schreef Davíd ofzo.
die negert?quote:Op donderdag 2 september 2010 20:33 schreef Bellatrix het volgende:
Het is Idols volgens mij, best een tijdje geleden ook.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daviede? Of is dat weer van X-factor?
Diequote:
Zo schrijf je het volgens mij ja.quote:
Doe es illustreren dan, voor de nietweters onder onsquote:
dat was seizoen 1quote:Op donderdag 2 september 2010 20:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die![]()
[..]
Zo schrijf je het volgens mij ja.
Zet de Kofi maar Annan.quote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 20:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is Idols volgens mij, best een tijdje geleden ook.
moet ik je een kusjen komen brengen, patjen?quote:Op donderdag 2 september 2010 20:35 schreef Patje1987 het volgende:
Groetjes, zit nog op school. Niet lang meer hoop ik want ik ben moe.
quote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doe es illustreren dan, voor de nietweters onder ons
Ja duh, plaats hem dan, ik zit te wachtenquote:Op donderdag 2 september 2010 20:38 schreef Bellatrix het volgende:
Er zijn er twee zei ik toch, die homo en de neger.
Vorige pagina peop.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja duh, plaats hem dan, ik zit te wachten![]()
Of doe anders je meeuw nog eens.
Nee, geen potje daggerenquote:
Gleequote:Op donderdag 2 september 2010 20:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Glee vanaf dinsdag 14 september!
Ik ga het kijkenquote:
quote:
Ik moest lachen om een voorstukje met dat model, ja we vissen, maar ze bijten gewoon nietquote:Op donderdag 2 september 2010 20:52 schreef Myraela het volgende:
Ik ga robinson expeditie kijken.
Wel een beetje stom met die "bekende" mensen. Houd ik niet zo van.
Kim Feenstra doet mee... dus kijk siewosie nietquote:Op donderdag 2 september 2010 20:52 schreef Myraela het volgende:
Ik ga robinson expeditie kijken.
Wel een beetje stom met die "bekende" mensen. Houd ik niet zo van.
Die dusquote:Op donderdag 2 september 2010 20:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kim Feenstra doet mee... dus kijk siewosie niet
Zij is baas.quote:
Ik ook, zo heerlijk totaal zichzelfquote:
Zo dom is ze nietquote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:02 schreef crv het volgende:
pfffff ik ben er weer, 2,5 ltr bier en 2 wijntjes verder
Ja Doutze ookquote:
Ze is streetsmart, dat is wat anders dan domquote:Op donderdag 2 september 2010 21:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze heeft een iq van een borrelnoot
ziets ja in 2,5 uur dusquote:
Sorry maar ik moest lachen.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:04 schreef Symphonic het volgende:
onze tweede hond gaat niet door
die heeft bij de tweede kattentest een kat opgegeten
Nu gaan ze kijken of er andere honden zijn die matchen
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:04 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:04 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja Doutze ook
Daar erger ik me meer aan eigenlijk![]()
Inderdaad, kun je vaker nog beter hebben.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze is streetsmart, dat is wat anders dan dom
Als jullie er morgen nog zo over denken zeg ik doenquote:Op donderdag 2 september 2010 21:05 schreef crv het volgende:
[..]
ziets ja in 2,5 uur dus [ afbeelding ]
Was met een collega die ook helemaal klaar is met ons management en ook als alles meezit per eind van de maand gaat opzeggen
We denken er serieus over om gezamenlijk te gaan
sorry, maar toch moets ik even lachenquote:Op donderdag 2 september 2010 21:04 schreef Symphonic het volgende:
nee ze gaan van hetweekend 20 andere honden bekijken en kijken wat er geschikt is voor ons.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een kat opgegeten
Wow.....maar wel balen voor jullie.... hebben jullie al een andere hond op het oog ?
wij denken er al een behoorlijke tijd zo over, er is nog een derde maar die red waarschijnlijk september niet dat wordt oktoberquote:Op donderdag 2 september 2010 21:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Als jullie er morgen nog zo over denken zeg ik doen
Ja vind ik wel jaquote:Op donderdag 2 september 2010 21:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Inderdaad, kun je vaker nog beter hebben.
ik baal wel vond het een gaaf beest, maar we hebben 3 katten dus laten we dat maar niet doenquote:Op donderdag 2 september 2010 21:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Sorry maar ik moest lachen.![]()
Kut voor je toch.
wat kijk je?quote:Op donderdag 2 september 2010 21:07 schreef PatriQue89 het volgende:
NEEEEEEEEEE, oh mu god.... wat een prgramma.. op bnn..
Oh oh Chersoquote:Op donderdag 2 september 2010 21:09 schreef crv het volgende:
wordt langzaam wat killer buiten, denk dat ik maar ff lui voor de tv gaat hangen.
is er nog wat ?
wasdaquote:
10 ways to turn you on... een eenmalig programma over waar mannen opgewonden over worden....quote:
niks dusquote:
Ik duik zo maar weer eens mn bed in denk. Idd geen mallemoer te zienquote:Op donderdag 2 september 2010 21:17 schreef crv het volgende:
geen klote op de kist, dan maar filmpie
Ga die hard 2 kijken
Zag hetquote:Op donderdag 2 september 2010 21:19 schreef PatriQue89 het volgende:
HAHAHAAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
OH MAI KOT
Hij moest mee naar een kamer, en daar gingen 2 meisjes tongen... en toen gingen ze kijken hoe opgewonden hij daar van werd... en toen gingen de meisjes weg, en toen kwamen 2 jongens!, en daar werd ie opgewonderdener van! HAHAHAHHA
Welterusten flashquote:Op donderdag 2 september 2010 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik duik zo maar weer eens mn bed in denk. Idd geen mallemoer te zien
welke?quote:Op donderdag 2 september 2010 21:21 schreef crv het volgende:
had ik al verteld dat mijn vrouw we een nieuwe camera hebben gekocht?
das kut, bij jou ?quote:Op donderdag 2 september 2010 21:26 schreef Symphonic het volgende:
Ow en 15 september gaat het pootje eraf
O das snel welquote:Op donderdag 2 september 2010 21:26 schreef Symphonic het volgende:
Nicequote:Op donderdag 2 september 2010 21:28 schreef crv het volgende:
[..]
Canon Powershot SX120is
Gelijk 2 ook een voor mijn schoonpa
[ afbeelding ]
Ik zal aan jullie denken in het vliegtuigquote:Op donderdag 2 september 2010 21:26 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:32 schreef Kally het volgende:
Ik taai af veel plezier zo, ik kijk ook
super cameraatjequote:
Beter voor haar toch?quote:Op donderdag 2 september 2010 21:26 schreef Symphonic het volgende:
Ja die callgirl of die erna?quote:
dag Kalquote:Op donderdag 2 september 2010 21:32 schreef Kally het volgende:
Ik taai af veel plezier zo, ik kijk ook
nee gelukkig nietquote:
zie mijn post hierboven, ik zag gisteren echt grote opluchting bij haar dat het pootje uitgeschakeld was. Ze gaat veel blijer zijn op 3 potenquote:
Ja en bij Jort Kelder ze heeft eigen bedrijfquote:Op donderdag 2 september 2010 21:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
die dikke
Was die franka callgirl? (zat ooit in Hollands Next Top Model)
Ah ok, maar ik dacht dat ze al 3 poten had ?quote:Op donderdag 2 september 2010 21:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee gelukkig niet
Nee hor, bij ons nieuwe hondje. Die hebben we gekregen met een afgescheurde achillespees. Komt nooit meer goed. Gisteren hebben ze het pootje weggetaped om 3 poten te simuleren en opeens loopt ze als een speer. Dat pootje is haar gewoon tot last.
Jaquote:
quote:
sletjeeequote:Op donderdag 2 september 2010 21:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en bij Jort Kelder ze heeft eigen bedrijf
Ik kijk net pasquote:Op donderdag 2 september 2010 21:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
heb je het allereerste ook gezien?
zou je dan de niet-bruikbare dan niet beter achterlatenquote:Op donderdag 2 september 2010 21:38 schreef Symphonic het volgende:
Zondag 40 pijpen ophalen
En er zitten genoeg bruikbare tussen
nee dat ene pootje functioneert niet. We hadden een tweede hond uitgezocht met 3 poten, maar die was net een dag ervoor voor onze neus weggekaapt.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:37 schreef crv het volgende:
[..]
Ah ok, maar ik dacht dat ze al 3 poten had ?
nee, ik verzamel ze, allemaal pijpenrekjes aan de muur, en bij 1 zit nog een antieke tabaks potquote:Op donderdag 2 september 2010 21:39 schreef crv het volgende:
[..]
zou je dan de niet-bruikbare dan niet beter achterlaten
jij pijpt ?quote:Op donderdag 2 september 2010 21:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee, ik verzamel ze, allemaal pijpenrekjes aan de muur, en bij 1 zit nog een antieke tabaks pot
je gaat toch niet aan andermans pijp zitten lurkenquote:Op donderdag 2 september 2010 21:40 schreef Symphonic het volgende:
Vande week heb ik er 4 opgehaald, zit er eentje bij van ruim 120 jaar oud
Soms moet de rangorde gewoon even duidelijk zijn.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
gewoon negeren he, smeerlappen!
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
gewoon negeren he, smeerlappen!
Hehe, die uitdrukking van dat mennekequote:Op donderdag 2 september 2010 21:43 schreef crv het volgende:
[..]
LL zag je niet binnenkomen [ afbeelding ]
Gewoon koud opdrinkenquote:Op donderdag 2 september 2010 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
kut.... ik had thee gezet... ingeschonken.... vervolgens vergeten.... nu heb ik koude thee en kan ik weer helemaal pnieuw beginnen
Oh dat heb ik ook zo vaakquote:Op donderdag 2 september 2010 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
kut.... ik had thee gezet... ingeschonken.... vervolgens vergeten.... nu heb ik koude thee en kan ik weer helemaal pnieuw beginnen
IJsblokjes erbij = Ustheequote:Op donderdag 2 september 2010 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ok tijd om te gaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Hallo met wie?quote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:45 schreef crv het volgende:
[..]
Ok tijd om te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Same shit, different day
SC hopper present
ik dagger jou he!quote:Op donderdag 2 september 2010 21:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik hoop dat je hoogtevrees hebt.
Oh nee ik hoor het al. Haaaaajjquote:
is dat leukquote:
Waar is de smiley met vlag met dequote:Op donderdag 2 september 2010 21:47 schreef crv het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
tis bijna tien uur, dan moet je al lang en breed aan de drank zijnquote:Op donderdag 2 september 2010 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
heb al een nieuwe kop thee gezet
eejjjjjjjjquote:Op donderdag 2 september 2010 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh nee ik hoor het al. Haaaaajj
Daarna kun je alles doen vrees ik, krijg ik allemaal niet meer mee.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
daarna geef ik je een erotische massage
die deed het niet helemaal goed. vond hem wel ok maar kreeg geenm reactie geloof ik dus dacht dat je hem niet leuk vondquote:Op donderdag 2 september 2010 21:49 schreef D. het volgende:
[..]
Waar is de smiley met vlag met de-smiley erop?
wat ?quote:Op donderdag 2 september 2010 21:52 schreef iBenny het volgende:
Op zich is het best een grappig programma
Dat weet je nooitquote:Op donderdag 2 september 2010 21:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar Kally is er toch niet meer?
verklaar je naderquote:Op donderdag 2 september 2010 21:51 schreef Laysa het volgende:
Grappig die patronen die steeds maar weer terugkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |