Arghquote:Op maandag 27 september 2010 08:19 schreef Jumparound het volgende:
[..]
gerelateerde video's
http://m.youtube.com/watc(...)rl=yes&v=FJNd007TqLg
Ekte zigoiners.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:34 schreef ZangerPetrochemie het volgende:
Indrukwekkend gitaarspel hoor.
Rinus'enige wapenfeit is de move :quote:Op maandag 27 september 2010 00:44 schreef Deckard het volgende:
[..]
Een lied over de kermis is een lied over waar een ieder zich meer mee kan identificeren dan een lied over een boot. Zanger Rinus ligt mijlenver voor alleen op dat punt al en dan hebben wij zijn zangkunsten en charisma er nog niet eens bijgepakt.
Mooi nummer hoor.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:14 schreef MeissieMeissie het volgende:
![]()
![]()
Speciaal voor jou gezongen Rectum ! <3
[..]
Wat een onzin. Zijn liedjes gaan over hebzucht, de liefde voor de vrouwen , het nachtleven en nostalgie. Dat vergezeld met een deuntje wat lekker in je hoofd blijft plakken. En hij heeft meerdere moves dan alleen dat.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:31 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Rinus'enige wapenfeit is de move :
[ afbeelding ]
Voor de rest wint Petro.
De zomerse klanken van 'Sabrina" zeker nooit gehoord?quote:Op woensdag 29 september 2010 23:59 schreef Deckard het volgende:
[..]
Wat een onzin. Zijn liedjes gaan over hebzucht, de liefde voor de vrouwen , het nachtleven en nostalgie. Dat vergezeld met een deuntje wat lekker in je hoofd blijft plakken. En hij heeft meerdere moves dan alleen dat.
Het enige wat zanger Petro voor heeft is zijn goede smaak van kleding.
Zanger Petro kan alles. Van zomerhits tot kerstnummers om gezellig mee te zingen onder de kerstboom en van gezellige feestnummers als "We gaan er weer feesten" tot emotionele chansons als "Schipperskind". Rinus kan dat niet.quote:Op donderdag 30 september 2010 08:03 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
De zomerse klanken van 'Sabrina" zeker nooit gehoord?
En dan laten we zijn poëzie nog onderbelicht. Marloes->Douche is zoooo simpelquote:Op donderdag 30 september 2010 08:05 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Zanger Petro kan alles. Van zomerhits tot kerstnummers om gezellig mee te zingen onder de kerstboom en van gezellige feestnummers als "We gaan er weer feesten" tot emotionele chansons als "Schipperskind". Rinus kan dat niet.
Zanger petro moet het constant hebben van hits die al bestaan en daar zijn eigen tekst over gooien.quote:Op donderdag 30 september 2010 08:03 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
De zomerse klanken van 'Sabrina" zeker nooit gehoord?
Leugens.quote:Op donderdag 30 september 2010 14:02 schreef Deckard het volgende:
[..]
Zanger petro moet het constant hebben van hits die al bestaan en daar zijn eigen tekst over gooien.Dit is ook weer een bestaand nummer waar hij zijn eigen stomme teksten op heeft gezet.
Zanger Rinus put uit eigen muzikaal creativiteit.
Tony Marshall kon reizen in de tijd!quote:
Marlous heeft flinke tetten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tering! kekke beat, kekke vrouwen en kek haar!quote:Op donderdag 30 september 2010 20:57 schreef Rectum het volgende:
Godver, dit is gewoon compleet gejat van Petro. Wat is hier aan de hand MeissieMeissie?
quote:Op donderdag 30 september 2010 20:57 schreef Rectum het volgende:
Godver, dit is gewoon compleet gejat van Petro. Wat is hier aan de hand MeissieMeissie?
Is dat geen gespeelde emotie? Volgens mij probeert u ons een loer te draaien. Ik denk dat ik morgen de hele dag F5 op mijn youtube-abonnementen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:36 schreef MeissieMeissie het volgende:
Er is niks aan de hand...
Zolang je niet in 't bezit bent van een enorm kapitaal om voor ieder liedje de copyrights te kopen kán en mág iedereen je liedjes zingen... Alhoewel ik zéker weet dat Petro dit niet erg vindt hoor. Hij is iemand die een ander ook alle geluk gunt... Ow, trouwens !!! Big news !!! Hou je zakdoeken gereed !!! Ik leg momenteel de laatste hand aan Petro's nieuwste video !!! Ik denk dat ie morgen op Youtube en op Petro's Hyves staat ! Ik heb onder het maken aardig wat traantjes geplengd... Emotioneel en diep uit zijn hart !![]()
[..]
Najaaaaah zeg !quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:39 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Is dat geen gespeelde emotie? Volgens mij probeert u ons een loer te draaien. Ik denk dat ik morgen de hele dag F5 op mijn youtube-abonnementen.
Zal ik je morgen een berichtje sturen als ie geupload is... scheelt weer een nieuwe F5 toets !quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:39 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Is dat geen gespeelde emotie? Volgens mij probeert u ons een loer te draaien. Ik denk dat ik morgen de hele dag F5 op mijn youtube-abonnementen.
Excuses Annet. Ik geloof wel dat Petro recht uit zijn hart zingt. Er zijn al teveel mensen die met hun portemonnee zingen. (Jeroen Stevens, Arjaans Entertainment, Arie Pater)quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:44 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Najaaaaah zeg !![]()
Ik maak géén video's als ik vermoedt dat 't gespeelde emotie is !![]()
Dan ga ik zélf ook áf !![]()
En noem me alsjeblieft geen U !?!?![]()
Noem me maar gewoon Annet !![]()
Ik ben niet oud, ik ben een recycled teenager !![]()
![]()
Als ik wist dat Petro met z'n portemonnee zou zingen, zou ik zéker geen video's voor em maken...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:48 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Excuses Annet. Ik geloof wel dat Petro recht uit zijn hart zingt. Er zijn al teveel mensen die met hun portemonnee zingen. (Jeroen Stevens, Arjaans Entertainment, Arie Pater)
Goed nieuws ditquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:36 schreef MeissieMeissie het volgende:
Er is niks aan de hand...
Zolang je niet in 't bezit bent van een enorm kapitaal om voor ieder liedje de copyrights te kopen kán en mág iedereen je liedjes zingen... Alhoewel ik zéker weet dat Petro dit niet erg vindt hoor. Hij is iemand die een ander ook alle geluk gunt... Ow, trouwens !!! Big news !!! Hou je zakdoeken gereed !!! Ik leg momenteel de laatste hand aan Petro's nieuwste video !!! Ik denk dat ie morgen op Youtube en op Petro's Hyves staat ! Ik heb onder het maken aardig wat traantjes geplengd... Emotioneel en diep uit zijn hart !![]()
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |