Of gewoon het Mr. Nightlife-compromis, twee achtergrondzangeressen uit het kamp halen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:43 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
4 achtergronddanseressen of betalen voor videoconverters; ik zou het wel weten.
Gelukkig hebben we de foto's nog.quote:Op maandag 20 september 2010 20:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zanger Rinus zijn Ushi Dushi is verwijderd ..
Maar waarom is die verwijderd ?quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:47 schreef Rectum het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto's nog.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ushi dushi wou geen achterhoeker in dr sushi?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar waarom is die verwijderd ?
Wat is het verhaal.
Doe eens wat aan je Nederlandsquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:53 schreef ManInBurka het volgende:![]()
![]()
ik heb die nummer al de hele dag zitten luisteren ik denk tot pagina 7 en dan bij de 2de maar ik neem maar even een pause.
ik denk dat ik ziek aan het worden ben![]()
![]()
Commerciële vetklep die Rinus.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:33 schreef Jumparound het volgende:
ik voorzie meer dreigende taal van Het Zanger Rinus Management
Zanger Rinus in GTST
was da voor'n taaltje?quote:
Ik hoorde gister op de radio dat hij een nieuw nummer heeft,quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:47 schreef Rectum het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto's nog.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De nieuwe Rinus?quote:
Ach ja, dat denken wij ook. Maar met een sarcastische benadering creëren we hier wat vermaak. Vind het prachtig.quote:Op zondag 26 september 2010 12:38 schreef Equites het volgende:
Ik word echt bedroefd van deze shit. Ik begrijp dat jullie het komisch vinden om het belachelijk te maken, maar eigenlijk is het in en in triest dat dit soort mensen in grote hoeveelheden aanwezig zijn in de Nederlandse samenleving. Fucking hell
goed antwoord op Zanger Petro's "schipperskind".quote:
Denken dat Rinus een beter repertoire heeft dan Petro.quote:Op zondag 26 september 2010 19:34 schreef Jumparound het volgende:
[..]
goed antwoord op Zanger Petro's "schipperskind".
Gaat dit een battle worden tussen 2 neerlands zang grootheden?
dat denk ik niet, ik denk dat ze qua vermogen ongeveer op het zelfde niveua zitten....quote:Op zondag 26 september 2010 19:37 schreef ZangerPetrochemie het volgende:
[..]
Denken dat Rinus een beter repertoire heeft dan Petro.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |