wat een prachtige productie weer van clipstudio.quote:Op maandag 13 september 2010 18:54 schreef Rectum het volgende:
De pittige vrouwen zijn niet van de lucht.
quote:Op maandag 13 september 2010 18:54 schreef Rectum het volgende:
De pittige vrouwen zijn niet van de lucht.
quote:Op maandag 13 september 2010 21:12 schreef Life het volgende:
Ik vind Reinhard Hack toch 1 van de betere zangers. Wellicht komt het door dat 'Woonwagen radio'-filmpje, waardoor hij toch een emotionele band met je opbouwt. Volgende maand treedt hij op.
[ afbeelding ]
WELKE ARTIESTEN TREDEN ER OP:
Boudewijn Hermans
Nick Brinkhuis
Domenico D'Avanzo
Corne Delanos
Zanger Petro
Prissilla
Jowell
Reinhard Hack
Richard van Egmond
Zangeres Mare
30 oktober mensen!
Kan niet meer stuk dan.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:09 schreef MeissieMeissie het volgende:
EN ZANGER PETRO ZAL HIER OOK AANWEZIG ZIJN !![]()
![]()
![]()
[..]
quote:
Ik verheug mij er nu al op.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:34 schreef MeissieMeissie het volgende:
Er zit ook weer een nieuwe vid van em aan te komen... (op YT) ...en ik zal deze keer nóg beter m'n best doen er iets moois van te maken...![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Regelt hij zijn eigen boekingen?quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:26 schreef MeissieMeissie het volgende:
Hahahahaha... NEE !!! Tuurlijk niet ! Ik heet geen Petro ! LOL
[..]
Ik ben weer meer geintresseerd in de montage van dew video... en de cartoon-versie vind ik toch wel 'anders dan anders'... Leuk uitgevonden !quote:Op woensdag 15 september 2010 20:54 schreef Rectum het volgende:
Nieuwe clipjes uit het imperium van Dj Robert en Frank te Hennepe.
Marco Lorenzo:
En in de cartoonversie:
![]()
En een enerverend instrumentaal nummer van het Happy Trumpet Duo:
Kijk ze blij zijn.
Deze toppers van Jeroen Stevens zijn nu ook wel van toepassing:quote:Op woensdag 15 september 2010 23:41 schreef Ludwig. het volgende:
Speciaal voor Penisbaard en zijn ban.
Leuk meisje van het happy trumpet duoquote:Op woensdag 15 september 2010 20:54 schreef Rectum het volgende:
Nieuwe clipjes uit het imperium van Dj Robert en Frank te Hennepe.
Marco Lorenzo:
En in de cartoonversie:
![]()
En een enerverend instrumentaal nummer van het Happy Trumpet Duo:
Kijk ze blij zijn.
Penisbaard heeft een ban?quote:Op woensdag 15 september 2010 23:41 schreef Ludwig. het volgende:
Speciaal voor Penisbaard en zijn ban.
Vanavond bij Petro op visite om een nieuwe video te schieten...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |