Inderdaad.quote:Op maandag 6 september 2010 17:03 schreef Penisbaard het volgende:
Herken ik hier nou het prachtige stemgeluid van Gewoon Jeroen?
Dat is de echte.quote:Op maandag 6 september 2010 17:16 schreef tho_Omas het volgende:
Wie geeft zich uit als Jacques D'Ancona?Drommelse jongen.
Ziet er gezellig uitquote:Op maandag 6 september 2010 17:18 schreef Rectum het volgende:
De webcam is te bekijken via http://www.mp3box.nl/ hoor ik net van Marijke.
Hij heeft helaas geen CD's op zijn naam staan.quote:Op maandag 6 september 2010 17:21 schreef tho_Omas het volgende:
Remco Bourquin doet nu Moody Blues met op de achtergrond een fles Freeway cola.
Die Robert is de man van het geld binnen de scene. Hij zit achter al die clips van clipsproductie en kinta46.quote:Op maandag 6 september 2010 17:26 schreef tho_Omas het volgende:
Wie is die Robert? Dat moet die kerel zijn die bogerssound en Marcel Roubos een proces aan wil doen.
Dj de Orkaquote:Op maandag 6 september 2010 17:42 schreef tho_Omas het volgende:
Marijke:"Haha lol groetjes DJ de Orka."
"Zanger middenstreepje remco punt haives punt nl"
Heeft Arie al gezongen?quote:
Ik denk dat die nog moet komen. Ik moest heel even stoppen omdat ik fysiek kapot ging aan deze brol.quote:Op maandag 6 september 2010 18:15 schreef Rectum het volgende:
[..]
Die Robert is de man van het geld binnen de scene. Hij zit achter al die clips van clipsproductie en kinta46.
[..]
Dj de Orka![]()
[..]
Heeft Arie al gezongen?
Arie Pater komt aan de microfoon. Dit gaat spectaculaire radio opleveren.quote:Op maandag 6 september 2010 18:19 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik denk dat die nog moet komen. Ik moest heel even stoppen omdat ik fysiek kapot ging aan deze brol.
Ja dus, hij gaat zo zingen.
Die vrouw linksachterin op de stoel, met dat pittige kapsel, is de vrouw van Arie Pater.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |