Kan 'ie niet bij silver zeekoe lady geen geluid lenen ?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:58 schreef MeissieMeissie het volgende:
Maar ik moet nu even verder... Hij MOET áf vanavond !!! Toedels allemaal ! -xxx- Tot hier, of tot Youtubes !
Prachtig nummer. Petro en Duits bevalt mij wel, die man kan echt in werkelijk elke taal zingen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:28 schreef MeissieMeissie het volgende:
Je F5-en wordt beloond hoor !!!
[..]
quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:34 schreef Rectum het volgende:
Petro terug naar de basis. Ik heb intens genoten van elke noot en hier en daar een traantje gelaten. Heel erg mooi gedaan Annet.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:22 schreef WeinigVeelPetro het volgende:
Geweldig nummer weer van Petro. Mooie video ook.
[ afbeelding ]
Ik ben verliefd man.![]()
Groeten van de Silverladyfan/Zangerpetrofan/zwangerpetro enzovoort.
Ik ben ook niet verliefd op Petro, lieve schat. Ik ben verliefd op een muzikale vrouw met unieke filmbewerkingsskills.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:26 schreef MeissieMeissie het volgende:
Das Petro niet hoor !
Das ehm... een meissie !
![]()
[..]
quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:28 schreef WeinigVeelPetro het volgende:
[..]
Ik ben ook niet verliefd op Petro, lieve schat. Ik ben verliefd op een muzikale vrouw met unieke filmbewerkingsskills.
Als ik homo was geweest, was ik wel verliefd op Petro geweest.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:30 schreef WeinigVeelPetro het volgende:
Ze heeft nog humor ook. De perfecte vrouw bestaat dus wél. Wil je met me trouwen?
Nog even tussen neus en schaamlippen door, hoe is Petro nou in bed? Roept hij tijdens de seks steeds "Kom schatje kom" ?quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:33 schreef MeissieMeissie het volgende:
Das vlotjes !
Zou je je eerst niet voorstellen ?
Dan trouwen we morgen !
![]()
[..]
quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:36 schreef WeinigVeelPetro het volgende:
[..]
Nog even tussen neus en schaamlippen door, hoe is Petro nou in bed? Roept hij tijdens de seks steeds "Kom schatje kom" ?
Mijn oprechte excuses, mede-muziekliefhebber van het eerste uur.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:47 schreef tho_Omas het volgende:
WeinigVeelPetro, zou je enig fatsoen kunnen betrachten in je communicatie met de schakel tussen ons (het volk) en de keizer?
Het geeft niet, ik ben soms gewoon zo bang om alles kwijt te raken. Alles wat de laatste jaren is opgebouwd, en de eensgezinde totstandkoming daarvan. Ik wil dat nu nog niet, pas als ik er klaar voor ben.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:48 schreef WeinigVeelPetro het volgende:
[..]
Mijn oprechte excuses, mede-muziekliefhebber van het eerste uur.
Hier zijn wat vrolijke klanken van Antonio om het weer goed te maken:quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:50 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Het geeft niet, ik ben soms gewoon zo bang om alles kwijt te raken. Alles wat de laatste jaren is opgebouwd, en de eensgezinde totstandkoming daarvan. Ik wil dat nu nog niet, pas als ik er klaar voor ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |