Bedankt! Wat vind je niet mooi aan de compositie van nummer 4?quote:Op donderdag 2 september 2010 17:10 schreef Crutch het volgende:
Mooie foto's (behalve de compositie van #4), maar stralen nauwelijks tot geen kracht uit.
Bedankt voor je imput, ik kan me goed vinden in je commentaar.quote:Op donderdag 2 september 2010 18:14 schreef problematiQue het volgende:
1: Leuk!
2: Doet me weinig.
3. Haar gezicht is iets te donker.
4. Haar hand is iets te licht. Ze kijkt ook te lief voor wat je - volgens mij - wilt uitdrukken met de foto.
5. Erg stoer.
6. De compositie werkt voor mij niet echt, ze moet naar mijn gevoel óf iets naar links, óf iets naar rechts.
7. Dit vind ik een hele vreemde, deze scene behoeft meer uitleg.
Ook jij bedankt, ik ben zelf ook erg trots op foto 1. Daarnaast was zij als model gewoon erg goed, zeker voor een eerste keer.quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:31 schreef Motorist het volgende:
Ziet er netjes uit, mn foto 1 vind ik erg mooi mijn oog werd er automatisch naar toegetrokken
heb alleen wat moeite met foto 3 :
lijkt mij de hand er niet helemaal op te staan, vind de schaduwien in het gezocht ook niet mooi.
Racistquote:Op donderdag 2 september 2010 18:14 schreef problematiQue het volgende:
3. Haar gezicht is iets te donker.
Je kijkt meteen naar haar gezicht terwijl je eigenlijk wilt dat haar hand meteen opvalt.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:34 schreef MetBas het volgende:
[..]
Bedankt! Wat vind je niet mooi aan de compositie van nummer 4?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |