Hoofdstuk 1 is nog niet bijster interessant, hoop herhaling en logische info. Ik heb rechtsfilosofie pas in het 2e semester. Dan is het ook 10 ECTS, die in dit semester is 5, toch?quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:31 schreef Orbis het volgende:
Auw, jammer. Morgen begin ik ook maar in dat boek. Ik zie alleen echt bruut op tegen rechtsfilosofie (minorvak), elke week een volledig boek lezen... 't Wordt een fijn weekend, ik ben het echt niet meer gewend.
Gescoordquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:21 schreef aaipod het volgende:
Ah gewoon paar biertjes, kan wel ja. Rond een uurtje of 9 hier in Vinkhuizen.
bovendien heb je gewoon een hele zondag om uit te rusten, en wanneer ben je nou voor het laatst op stap geweest. Bovendien is mijn kamer te netjes omdat die chick er was vandaag
Yup, de minors krijgen het vijfpuntsvak. Ik heb mij laten vertellen dat alleen dat feit al, de minor de moeite waard maaktquote:Op zaterdag 4 september 2010 06:15 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Hoofdstuk 1 is nog niet bijster interessant, hoop herhaling en logische info. Ik heb rechtsfilosofie pas in het 2e semester. Dan is het ook 10 ECTS, die in dit semester is 5, toch?
Wow, een minimeet?quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:39 schreef aaipod het volgende:
Yes moet goedkomen. En René haal ik wel over, die komt wel mee. Helaas verder weinig andere Groningers hier in het topicxxiessiexx toevallig in de buurt? Hosselen we je meteen! Cortax al terug uit Berlijn?
Whahahaquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:39 schreef aaipod het volgende:
Yes moet goedkomen. En René haal ik wel over, die komt wel mee. Helaas verder weinig andere Groningers hier in het topicxxiessiexx toevallig in de buurt? Hosselen we je meteen! Cortax al terug uit Berlijn?
Ja idd, waarom wonen ze niet in de Randstad zoals alle gewone mensen?quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:47 schreef DonJames het volgende:
[..]
Wow, een minimeet?Jammer dat jullie in zo'n uithoek wonen!
Is Amsterdam dichterbij?quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:10 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
WhahahaNou, hoe graag ik ook gehosseld wil worden, Groningen is wel errug ver weg van waar ik me nu bevind
Precies! Iedereen die ik ken die in Groningen heeft gestudeerd is uiteindelijk naar de randstad getrokken, dat zegt toch wat!quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:11 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja idd, waarom wonen ze niet in de Randstad zoals alle gewone mensen?
![]()
Nobody asked you a question, it was a demand!quote:Op zondag 5 september 2010 12:25 schreef Kimochi het volgende:
Groningen is gewoon out of the question voor mij.
ow en dat weekend heb ik juist een personeelsfeestje...quote:Op zondag 5 september 2010 11:59 schreef Maharbal het volgende:
Whehehe![]()
Ik geloof dat ik volgend weekend ben uitgenodigd voor een feestje in Amsterdam, dus daarna maar even in de stad kijken.
René had een andere afspraak, dus die kon niet. Het bierzuipen is dus uitgesteld tot volgend weekend....o, nu ik dit typ bedenk ik me dat ik er volgend weekend waarschijnlijk niet ben. Oké, dan wordt het het weekend erna, kunnen de mensen verder uit het land het alvast in hun agenda plannen..![]()
quote:Op zondag 5 september 2010 13:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
ow en dat weekend heb ik juist een personeelsfeestje...
Verdomme xxiessiexx, je maakt het ons wel moeilijk om je te hosselenquote:Op zondag 5 september 2010 14:01 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
MwahAl gauw anderhalf uur reizen weer.
Haha en ik ben nog wel woonachtig op verschillende plekkenquote:Op zondag 5 september 2010 14:02 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Verdomme xxiessiexx, je maakt het ons wel moeilijk om je te hosselen
Concessies doen!quote:Op zondag 5 september 2010 14:04 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Haha en ik ben nog wel woonachtig op verschillende plekkenMaar het Westland en Breda liggen nu eenmaal niet zo noordelijk
Allemachtig, drie vakken per week?! Da's best veel!quote:Op zondag 5 september 2010 14:47 schreef aaipod het volgende:
Nou, net maar eens mijn rooster overgenomen. Dit is hoe een gemiddelde week er voor mij uit ziet. Af en toe valt er eens een werkgroep weg een week, maar dit is het min of meer.
[ afbeelding ]
Ik weet van mijzelf dat ik me voorneem om naar alle hoorcolleges te gaan, maar uiteindelijk ga ik vast niet meer. En dan is het rooster best wel ok met alleen werkgroepen. 4 uurtjes op dinsdag en 4 op donderdag. En alles aansluitend
Ik lees ook net dat ik voor overmorgen een werkgroep bestuursrecht moet voorbereiden. God, na bijna 3 maanden vakantie begint het nu echt weer
Het zijn er 4quote:Op zondag 5 september 2010 15:03 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Allemachtig, drie vakken per week?! Da's best veel!
In Leiden hadden we er twee
Goed dat ik geen wiskunde ga doenquote:Op zondag 5 september 2010 15:06 schreef aaipod het volgende:
[..]
Het zijn er 4
Rechtsgeschiedenis, burgerlijk, bestuurs, straf.
Verschil moet er wezen natuurlijk![]()
Misschien in verband met de Vierde Tranche?quote:Op zondag 5 september 2010 15:16 schreef Teteteterek het volgende:
Ik lees net op blackboard dat een nieuwe wettenbundel ('10/'11 dus) noodzakelijk is voor het vak bestuursrecht..
Moet ik dit nou echt serieus nemen of overdrijven ze
Ow jee zeg! 16 uurtjes incl. hoorcolleges! Jeetje wat een hoop!quote:Op zondag 5 september 2010 15:06 schreef aaipod het volgende:
[..]
Het zijn er 4
Rechtsgeschiedenis, burgerlijk, bestuurs, straf.
Verschil moet er wezen natuurlijk![]()
Wat roosters betreft zijn wo en hbo onvergelijkbaar. Het afgelopen semester heb ik genoegen genomen met 4 'contacturen' in de week.quote:Op zondag 5 september 2010 17:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow jee zeg! 16 uurtjes incl. hoorcolleges! Jeetje wat een hoop!
Tuurlijk. Ik zeg dat alleen omdat ik bij tijd en wijle 30 uur in de week had excl. voorbereiden en na colleges hetgeen nog weer doornemen. + 10uur in de week werken ernaast. Verder de integrale opdrachten dat ook erg veel werk met zich meebracht.quote:Op zondag 5 september 2010 17:22 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Wat roosters betreft zijn wo en hbo onvergelijkbaar. Het afgelopen semester heb ik genoegen genomen met 4 'contacturen' in de week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |