Haha, prima. Geef maar adres en ik zorg dat ik er ben met wat biertjesquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:17 schreef aaipod het volgende:
[..]
Ja, morgen Fok! meet hier bij mij thuis. Wie komt allemaal? Wel zelf bier meenemen
Ik pasquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:17 schreef aaipod het volgende:
[..]
Ja, morgen Fok! meet hier bij mij thuis. Wie komt allemaal? Wel zelf bier meenemen
Kan best eem buurten, ben wel eens bij hem geweest - moet-ie wel z'n kamer opruimen. Maar maandag eerste stagedag, dus ga sowieso vroeg weg als het doorgaat.quote:
Zaterdag <---> Maandag!quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kan best eem buurten, ben wel eens bij hem geweest - moet-ie wel z'n kamer opruimen. Maar maandag eerste stagedag, dus ga sowieso vroeg weg als het doorgaat.
En daarna 't stinkhok in?quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:21 schreef aaipod het volgende:
Ah gewoon paar biertjes, kan wel ja. Rond een uurtje of 9 hier in Vinkhuizen.
Leer mij mijzelf kennen. Ik moet goede nachtrust.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:21 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Zaterdag <---> Maandag!
Ik moet maandag ook gewoon werken. Gelukkig komt eerst de zondag na de maandag![]()
True. Tenzij ik gewoon de auto pakquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:24 schreef aaipod het volgende:
[..]
Ligt eraan in welke staat René is na 5 biertjes, die jongen is weinig gewend
Heb van jou andere verhalen gehoordquote:
Ik ben er sowieso wel voor in. Schijnt alleen dat 't echt akelig anders is op stap op zaterdag....aangezien alle "stadjers" dan van stal komenquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:24 schreef aaipod het volgende:
[..]
Ligt eraan in welke staat René is na 5 biertjes, die jongen is weinig gewend
Niet eens echte stadjers. Dan komen echt de 'ommelanders' deze kant op. Met nachtbussen en alquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:24 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik ben er sowieso wel voor in. Schijnt alleen dat 't echt akelig anders is op stap op zaterdag....aangezien alle "stadjers" dan van stal komen
O, ik ben best serieus hoor. Ik ben morgenavond in Groningen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:26 schreef aaipod het volgende:
[..]
Niet eens echte stadjers. Dan komen echt de 'ommelanders' deze kant op. Met nachtbussen en alMaar het is wel mooi om een keer te zien
Als jullie het serieus menen sta ik er ook serieus wel voor open. Even een paar biertjes drinken en dan zien we wel of we nog op stap gaan
U hoort van mij advocaat, morgen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:26 schreef Maharbal het volgende:
[..]
O, ik ben best serieus hoor. Ik ben morgenavond in Groningen.
Je kunt ook mijn kant op komen....weet niet waar jullie precies wonen, maar ik woon misschien wat centraler daar in de Herestraat...
Ik in Vinkhuizen en René in Hoogkerk dus dan woon je inderdaad iets centralerquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:26 schreef Maharbal het volgende:
[..]
O, ik ben best serieus hoor. Ik ben morgenavond in Groningen.
Je kunt ook mijn kant op komen....weet niet waar jullie precies wonen, maar ik woon misschien wat centraler daar in de Herestraat...
Ik date wel eens met Rickquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:29 schreef Maharbal het volgende:
Ik heb daar alleen nog geen internet (en TV) en dus kan ik morgen niet online komen. Zal 's kijken of 't met m'n telefoon lukt.
Hebben jullie elkaars nummer niet? Dan pm ik één van jullie mijn nummer.
Gvd, dit is net een slechte datingsite![]()
We hebben op de Hanze toch wel eens koffie gedaan ofzo? Ik zie je iig vaak genoeg ergens rondhuppelen, ik PM je mijn nummer ook wel even, Marharbal.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik date wel eens met Rick! Dus u PMt maar.
(Ik heb in een grijs verleden eens een studieboek van 'm geleend)
quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:39 schreef aaipod het volgende:
Yes moet goedkomen. En René haal ik wel over, die komt wel mee. Helaas verder weinig andere Groningers hier in het topicxxiessiexx toevallig in de buurt? Hosselen we je meteen! Cortax al terug uit Berlijn?
Bij vindicat wordt er serieus gewaarschuwd dat ze niet te koop moeten lopen met dat ze lid zijn omdat ze dan de kans wel eens kunnen lopen om neergestoken te wordenquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:42 schreef Maharbal het volgende:
[..]
![]()
Cortax ging toch voor een aantal maanden?
Ik bedenk me net...maar dat wordt wat met al die Vindi hospi's morgen en de "ommelanders"
quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:45 schreef aaipod het volgende:
[..]
Bij vindicat wordt er serieus gewaarschuwd dat ze niet te koop moeten lopen met dat ze lid zijn omdat ze dan de kans wel eens kunnen lopen om neergestoken te wordenIk weet dat veel stadjers het niet zo hebben op Vindicat, maar dat is ook wel lichtelijk overdreven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |