Na het HBO wil ik misschien een vrije master Sociaal Recht halen en dan dus mijn Mr. titeltje en het 'academisch denkniveau' en ik krijg op die manier meer aanzicht natuurlijkquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:14 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Want? (je hebt het dan denk ik ook hbo, toch?)
Wat is een 'vrije' master?quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Na het HBO wil ik misschien een vrije master Sociaal Recht halen en dan dus mijn Mr. titeltje en het 'academisch denkniveau' en ik krijg op die manier meer aanzicht natuurlijk!
Hoe raad je hetquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:32 schreef Kimochi het volgende:
[..]
Je hebt gezien wat je voor Verbintenissenrecht moet doen?![]()
Dat was nog tijdens het lezenquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:25 schreef RobertoCarlos het volgende:
Teruggaan tot waar je het het laatste nog wel had..
Ik moest het 3x lezen omdat ik het echt niet kon gelovenquote:Weliswaar heeft het Hof van Justitie bepaalt dat, in afwijking van het internationaal recht,
Vrije master, instroombaar na het HBO. In principe hetzelfde als een master na het gewone traject. Deze is dus zoals ik al zei wél instroombaar, maar ICT en Recht bijvoorbeeld niet.quote:
Auw, jammer. Morgen begin ik ook maar in dat boek. Ik zie alleen echt bruut op tegen rechtsfilosofie (minorvak), elke week een volledig boek lezen... 't Wordt een fijn weekend, ik ben het echt niet meer gewendquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:49 schreef -Trinity- het volgende:
Aaargh, eerste fout in een boek (André Nollkaemper: Kern van het internationaal publiekrecht, 4e dr) dit jaar:
[..]
Ik moest het 3x lezen omdat ik het echt niet kon geloven.
Heh, zo zou je het kunnen noemen. Nee, ik hoef eigenlijk nooit een stropdas om, alleen als ik langs klanten moet. Ik heb er dus altijd wel één mee, maar zelden om. Vrijheid!quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:17 schreef DonJames het volgende:
[..]
Is het bij jullie ook casual friday?
Haha, dat viel toch wel mee. Ik was vooral hard aan de studie.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:35 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Moet toch even wennen aan dat jij ineens soort van vrije tijd hebtNa al die posts met dat je zo hard aan het werk was met studiegerelateerde dingen
Haha ja ik hoorde het ook net van de hospi's. Vindicat had gisteren ook de inauguratie met een aansluitend Gala. Ik heb net de hele ontgroening van A tot Z beschreven gekregen van iemand die lid is. Wat een kansloze bende zegquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:37 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Heh, zo zou je het kunnen noemen. Nee, ik hoef eigenlijk nooit een stropdas om, alleen als ik langs klanten moet. Ik heb er dus altijd wel één mee, maar zelden om. Vrijheid!![]()
[..]
Haha, dat viel toch wel mee. Ik was vooral hard aan de studie.
Stiekem ben ik ook alleen maar van vlees en vloed
@ Aaipod:
Klopt. Vindicat heeft een soort studie-wijde hospi-2 (of 3) daagse (wonen 8 vindi meiden boven me, vandaar dat ik 't weet).
Albertus had gister inauguratie van alle feuten/sjaars, dus die waren allemaal in pak en shit en gingen erna "verplicht" stappen.
Ehehe, ik dus net over de ontgroening van Albertus.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:03 schreef aaipod het volgende:
[..]
Haha ja ik hoorde het ook net van de hospi's. Vindicat had gisteren ook de inauguratie met een aansluitend Gala. Ik heb net de hele ontgroening van A tot Z beschreven gekregen van iemand die lid is. Wat een kansloze bende zegIk weet nu wel zeker dat nooit, maar dan ook nooit lid zal worden van zoiets.
Meid.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:09 schreef aaipod het volgende:
Bijkomend nadeel is trouwens dat die vrouwen daar bier leren drinken. Dus nu zit ik hier uit een fles fles Rosé te lurken omdat mijn bier op is
Grolsj in de aanbieding toch bij de AH?quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:12 schreef aaipod het volgende:
[..]
Ga naar je HBO topic, HBO'er.![]()
of kom hier met bier, gaan we op stap![]()
Die vuige Nikes van je kopen zekerquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Grolsj in de aanbieding toch bij de AH?
Mijn pa zijn bier wil je niet. Echt.
Verder lig ik met rode ogen klaar om ze dicht te trekken. Ik ga morgenmiddag wel naar stadje.
Ja, in een bepaalde periode (1e of 2e week na beginnen hc's/wg's vaak) kun je gewoon de REPRO (in de Harmo, draaideur in...rechtsaf en rechtdoor) inlopen en je klappers daar bestellen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:13 schreef aaipod het volgende:
Hey Maharbal, weet jij trouwens hoe het zit met klappers kopen als je zo stom bent geweest om die dingen niet te bestellen wanneer het eigenlijk moest? Kan ik die gewoon nabestellen oid? Ik vind er nergens iets over![]()
Ja, morgen Fok! meet hier bij mij thuis. Wie komt allemaal? Wel zelf bier meenemenquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:15 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ja, in een bepaalde periode (1e of 2e week na beginnen hc's/wg's vaak) kun je gewoon de REPRO (in de Harmo, draaideur in...rechtsaf en rechtdoor) inlopen en je klappers daar bestellen.
Maar ik hoor het dus al, morgen bier drinken bij Renesite/Aaipod
Ik heb nog een paar flesjes Jupiler thuis. Jupiler!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |