Van Tweakers:quote:Op donderdag 2 september 2010 12:56 schreef HugoBaas het volgende:
Is het een 32bits cpu? Zo te zien wel.
Dan heb je niets aan 4Gb geheugen aangezien Windows er dan maar 3Gb van kan gebruiken.
Misschien niet voor PC's maar voor heel veel andere apparaten natuurlijk welquote:Op donderdag 2 september 2010 13:00 schreef Azreal het volgende:
[..]
Van Tweakers:
CPU Instructionset 3DNow!, MMX, SSE, SSE2, SSE3, SSE4, x86-64, XD
Denk dat 4 gig niet zo'n probleem gaat zijn.
Worden er uberhaupt nog 32 bits processoren gemaakt?
Daarom heeft TS meer geheugen nodig, z'n topics zijn aan het swappenquote:Op donderdag 2 september 2010 15:24 schreef Bart het volgende:
OMG, het blijft lastig voor je he, slechts één topic openen per onderwerp.
quote:Op donderdag 2 september 2010 17:03 schreef daniel-devil het volgende:
Hehe grappig, als jullie geen fatsoenlijk antwoord geven maak ik er gewoon nog 1 bij. Kunnen jullie breinen het soms niet aan dat ik de "forum rules" overtreed?
Ik kan wel tegen het overtreden van forumrules, ik ben alleen allergisch voor domme mensen. Mods daarentegen kunnen niet zo goed tegen het eerste, dus succes met je slotje straksquote:Op donderdag 2 september 2010 17:03 schreef daniel-devil het volgende:
Hehe grappig, als jullie geen fatsoenlijk antwoord geven maak ik er gewoon nog 1 bij. Kunnen jullie breinen het soms niet aan dat ik de "forum rules" overtreed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |