Maar nu verraad je jezelfquote:Op donderdag 2 september 2010 12:47 schreef Myraela het volgende:
HA! Ze zullen nooit geloven dat je mijn tieten hebt gezien. Ik ben te schattig.
inclusief stokbrood meneer van CRVquote:Op donderdag 2 september 2010 12:49 schreef charmed_angel het volgende:
zo dat ging makkelijk een nieuw topic openen in de nieuwe layout
ja hij neemt de op over van het vorige topicquote:Op donderdag 2 september 2010 12:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
inclusief stokbrood meneer van CRV
het is bijna 1 uur... zal je niet even bellenquote:Op donderdag 2 september 2010 12:50 schreef Myraela het volgende:
Ik zit hier serieus te wachten tot de hondenuitlaat de hond heeft opgehaald, maar ze is er nogsteeds niet. normaal rond 11 uur al.
Ik wil douchen, maar dat is niet fijn als er zo nog iemand binnenkomt.
Ja, die heeft heel FOK! kunnen aanschouwenquote:Op donderdag 2 september 2010 12:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de foto's van jouw poes heb ik ook al gezien
Het is niet mijn hond. Dus misschien hoeft ze vandaag niet eens te komen ofzo.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het is bijna 1 uur... zal je niet even bellen
Of zelf de hond uitlatenquote:Op donderdag 2 september 2010 12:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het is bijna 1 uur... zal je niet even bellen
quote:Op donderdag 2 september 2010 12:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is niet mijn hond. Dus misschien hoeft ze vandaag niet eens te komen ofzo.
ik ook weer terug van de pauzequote:
Kun je dat ook al instellen dan ?quote:Op donderdag 2 september 2010 13:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hey hallo
[..]
Jij hebtals standaard PI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |