quote:
lekkerquote:Op donderdag 2 september 2010 12:49 schreef justmattie het volgende:
Ik zoek op Benidorm en krijg dit
[ afbeelding ]
Typholio in your bunghole.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:22 schreef lipjes het volgende:
[..]
lekker
zo lekker dat ik er zelfs typholio van krijg
Gebbetje,gebbetje...neuh Zovt, we gingen echt..quote:Op donderdag 2 september 2010 13:34 schreef zovty het volgende:
Maar Bolletje.... dat benidorm gebeuren... dat is toch een gebbetje van 9 jaar geleden?
En dit delen met anderenquote:Op donderdag 2 september 2010 13:37 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Gebbetje,gebbetje...neuh Zovt, we gingen echt..
Maar we hebben onze liefde voor Benidorm gemist, vandaar dat we daar nog eens openlijk voor willen uitkomen
Oh, dat betwist ik ook niet.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:37 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Gebbetje,gebbetje...neuh Zovt, we gingen echt..
Voel je vooral vrij, als je op Fok! al niet meer voor je ware liefde uit kunt komen...quote:Maar we hebben onze liefde voor Benidorm gemist, vandaar dat we daar nog eens openlijk voor willen uitkomen
SNUIT TO THE RESCUEEEEEEE!quote:Op donderdag 2 september 2010 13:38 schreef Bolletje... het volgende:
Nu mis ik wel Yvonne en Snuit hier
Woeiiiiiiii gelukkig, het is hier toch niet hetzelfde zonder jou!quote:Op donderdag 2 september 2010 13:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
SNUIT TO THE RESCUEEEEEEE!![]()
Omdat in de vorige 2 topics veeeel liefde zatquote:Op donderdag 2 september 2010 13:39 schreef zovty het volgende:
[..]
Oh, dat betwist ik ook niet.
[..]
Voel je vooral vrij, als je op Fok! al niet meer voor je ware liefde uit kunt komen...
Maaruhm... waarom is de liefde ver te zoeken?
Je gaat zondag naar Marmaris ?quote:Op donderdag 2 september 2010 21:45 schreef Bolletje... het volgende:
Ik ga het vanafzondag uittesten en zal een verslag maken.
Sowieso is er in Turkije geen Sangria, dus daar gaat het al mis..
Ja, ik word gedwongen, Snuit wilde wel eens wat anders dan al 25 jaar naar Benidormquote:Op donderdag 2 september 2010 21:47 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je gaat zondag naar Marmaris ?![]()
Zo oud zijn jullie niet eensquote:Op donderdag 2 september 2010 22:17 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ja, ik word gedwongen, Snuit wilde wel eens wat anders dan al 25 jaar naar Benidorm
ja sorry, de 1e 3 jaar van mijn leven waren geweldig, Benidorm is 24 jaar geweldig geweest, maar vorig jaar was het net iets te veel van het goede!quote:Op donderdag 2 september 2010 22:17 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ja, ik word gedwongen, Snuit wilde wel eens wat anders dan al 25 jaar naar Benidorm
Ik denk dat die laatste kan sangria je genekt heeftquote:Op donderdag 2 september 2010 22:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja sorry, de 1e 3 jaar van mijn leven waren geweldig, Benidorm is 24 jaar geweldig geweest, maar vorig jaar was het net iets te veel van het goede!
Ik ben 30 !quote:Op donderdag 2 september 2010 22:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
Zo oud zijn jullie niet eens
Dan kan ik toch al makkelijk 25 jaar inquote:
Dat welquote:Op donderdag 2 september 2010 22:36 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Dan kan ik toch al makkelijk 25 jaar inBenidorm
komen?
Snuit en ik hebben elkaar daar jaren geleden ontmoet, toen we nog klein waren, in de zandbak,
vlakbij het lefante strand
Oooh, ik weet het nog goed!quote:Op donderdag 2 september 2010 22:36 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Dan kan ik toch al makkelijk 25 jaar inBenidorm
komen?
Snuit en ik hebben elkaar daar jaren geleden ontmoet, toen we nog klein waren, in de zandbak,
vlakbij het lefante strand
Ooooh dat weet ik ook nog heel goedquote:Op donderdag 2 september 2010 23:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oooh, ik weet het nog goed!Ik had een heeeeeel mooi zandkasteel gemaakt
![]()
![]()
en jij kwam erin stampen
zo lief hoe jouw poezelige voetjes mijn mooie torentjes tot moes stampten
![]()
![]()
Het bewijs...ik was er echtquote:Op maandag 13 september 2010 23:04 schreef Bolletje... het volgende:
Owja, ik zal nog wel ff foto plaatsen morgen![]()
Raki is overigens ook lekker!
Die bergen daar op de achtergrond met de rode gloed eromheenquote:Op maandag 13 september 2010 23:08 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Het bewijs...ik was er echt![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zonsondergangquote:Op maandag 13 september 2010 23:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die bergen daar op de achtergrond met de rode gloed eromheen
Jaaa en dit was pas op de helft vd week!quote:Op maandag 13 september 2010 23:47 schreef justmattie het volgende:
Je bent ook lekker bruin geworden zo te zien
Nee, de stranden zijn daar zooo smal dat het net een mierennest is.quote:Op maandag 13 september 2010 23:56 schreef justmattie het volgende:
Niet eens aan zee? ik zat vorig jaar november in Egypte. Lekker 30-35 graden elke dag
Hebben jullie nog wel iets leuks gedaan in de omgeving?
Ik vin op het strand liggen veel lekkerderquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:14 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Nee, de stranden zijn daar zooo smal dat het net een mierennest is.![]()
Zwembad was heerlijk,met het mooiste uitzicht ever
We hebben eerlijk gezegd deze vakantie helemaal niets gedaan behalve veel wandelen,shoppen,eten,drinken en dansen. Maar het was ook niet de bedoeling dat het cultureel ging worden deze keer, maar echt even voor de mentale rust, even lekker niets.![]()
Dat kan af en toe ook even zo nodig zijn(lees: i-pod, boek,zwembad,zon,bier)
Wrom ga je niet dan?quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:41 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik vin op het strand liggen veel lekkerder
Ik wil ook lekker op vakantie en niks doen, bier drinken, zonnen
Whehehe die tieten dat zit nog wel goed,zie foto..dat 22..ja dat wordt lastigquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:19 schreef Adelante het volgende:
Bolletje, als je nog steeds 22 bent en dikke tieten hebt wil ik wel mee naar de Spaanse Costa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |