quote:
lekkerquote:Op donderdag 2 september 2010 12:49 schreef justmattie het volgende:
Ik zoek op Benidorm en krijg dit
[ afbeelding ]
Typholio in your bunghole.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:22 schreef lipjes het volgende:
[..]
lekker
zo lekker dat ik er zelfs typholio van krijg
Gebbetje,gebbetje...neuh Zovt, we gingen echt..quote:Op donderdag 2 september 2010 13:34 schreef zovty het volgende:
Maar Bolletje.... dat benidorm gebeuren... dat is toch een gebbetje van 9 jaar geleden?
En dit delen met anderenquote:Op donderdag 2 september 2010 13:37 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Gebbetje,gebbetje...neuh Zovt, we gingen echt..
Maar we hebben onze liefde voor Benidorm gemist, vandaar dat we daar nog eens openlijk voor willen uitkomen
Oh, dat betwist ik ook niet.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:37 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Gebbetje,gebbetje...neuh Zovt, we gingen echt..
Voel je vooral vrij, als je op Fok! al niet meer voor je ware liefde uit kunt komen...quote:Maar we hebben onze liefde voor Benidorm gemist, vandaar dat we daar nog eens openlijk voor willen uitkomen
SNUIT TO THE RESCUEEEEEEE!quote:Op donderdag 2 september 2010 13:38 schreef Bolletje... het volgende:
Nu mis ik wel Yvonne en Snuit hier
Woeiiiiiiii gelukkig, het is hier toch niet hetzelfde zonder jou!quote:Op donderdag 2 september 2010 13:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
SNUIT TO THE RESCUEEEEEEE!![]()
Omdat in de vorige 2 topics veeeel liefde zatquote:Op donderdag 2 september 2010 13:39 schreef zovty het volgende:
[..]
Oh, dat betwist ik ook niet.
[..]
Voel je vooral vrij, als je op Fok! al niet meer voor je ware liefde uit kunt komen...
Maaruhm... waarom is de liefde ver te zoeken?
Je gaat zondag naar Marmaris ?quote:Op donderdag 2 september 2010 21:45 schreef Bolletje... het volgende:
Ik ga het vanafzondag uittesten en zal een verslag maken.
Sowieso is er in Turkije geen Sangria, dus daar gaat het al mis..
Ja, ik word gedwongen, Snuit wilde wel eens wat anders dan al 25 jaar naar Benidormquote:Op donderdag 2 september 2010 21:47 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je gaat zondag naar Marmaris ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |