Die heb ik hele DGK COSsen voor Leandra gebruiktquote:Op donderdag 2 september 2010 11:45 schreef Copycat het volgende:
Ik had ooit een strenge moderator icoon gekregen van, ik geloof Litpho. Een catwoman met knallende zweep.
Die ben ik kwijt.
Alhoewel die tegenwoordig meer van toepassing is, Leandra is eng als ze zwanger isquote:Op donderdag 2 september 2010 11:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die heb ik hele DGK COSsen voor Leandra gebruikt
Ja, scheelt nog dat we er zeker van kunnen zijn dat het de laastste keer is dat ik zwanger ben, en dat het internet nog amper beschikbaar was toen ik voor het eerst zwanger wasquote:Op donderdag 2 september 2010 11:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alhoewel die tegenwoordig meer van toepassing is, Leandra is eng als ze zwanger is
Daar zou ik gillend gek en recalcitrant van worden. Afkeurende blikken als je op zondag de tuin doet of je ramen lapt. Dan liever de leven en laten leven houding hier, inclusief voortuinzitters. Ik blijf lekker achter hangen, ondanks herhaalde aanbiedingen om in mijn voortuin ook een bankje neer te zetten. Ook prima als ik dat afsla. En er is altijd wel iemand bereid ergens mee te helpen.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:40 schreef Leandra het volgende:
Doe mij maar de sociale controle van een dorp als Schubbekutteveen, daar heb ik minder moeite mee...
Godzijdankquote:Op donderdag 2 september 2010 11:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, scheelt nog dat we er zeker van kunnen zijn dat het de laastste keer is dat ik zwanger ben, en dat het internet nog amper beschikbaar was toen ik voor het eerst zwanger was
Dat is dan denk ik een andere, anders had ik mezelf wel herkend.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Die heb ik hele DGK COSsen voor Leandra gebruikt
Ik heb 'm weggegooid omdat ik mijn pc ging opruimen voor herinstallatiequote:Op donderdag 2 september 2010 11:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is dan denk ik een andere, anders had ik mezelf wel herkend.
Laat eens zien?
JA LEKKER MAKKELIJK OM JE ELKE NACHT ZONDER KAPOTJE TE LATEN UITWONEN DOOR JE MAN WAARDOOR JE OM DE 10 MAANDEN LIGT TE WERPEN EN ANDEREN AL JOUW WERK LAAT DOEN GOEDKOPE STRONTKUT!quote:Op donderdag 2 september 2010 11:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik zeg tegen een collega dat ik een bepaalde (kleine) taak van een collega die op vakantie is niet overneem. Ervan uitgaande dat mijn andere twee collega's die allebei net terug zijn van vakantie dat oplossen. Ook omdat zij dat altijd doen en ik niet eens weet wat het precies inhoudt (boekjes in een envelopje stoppen, maar wat naar wie, geen idee).
Wordt mn zwangere collega boosEn zegt ze, ja lekker makkelijk om dat aan je collega's over te laten.
!!!![]()
![]()
![]()
Ik zit echt heel erg op mn lip te bijten nu
Dat kan heul zeer doen.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik zit echt heel erg op mn lip te bijten nu
Komt nog bij dat ze zelf om de haverklap aan mijn bureau staat om te vragen of ik iets voor haar wil doen omdat zij het niet snapt want geen opleiding in dit vak.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
JA LEKKER MAKKELIJK OM JE ELKE NACHT ZONDER KAPOTJE TE LATEN UITWONEN DOOR JE MAN WAARDOOR JE OM DE 10 MAANDEN LIGT TE WERPEN EN ANDEREN AL JOUW WERK LAAT DOEN GOEDKOPE STRONTKUT!
Je mag dit topic uitprinten en laten slingeren op haar bureau als je wil.
Zal ik die draak overboord duwen op het personeelsuitje?quote:Op donderdag 2 september 2010 11:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Komt nog bij dat ze zelf om de haverklap aan mijn bureau staat om te vragen of ik iets voor haar wil doen omdat zij het niet snapt want geen opleiding in dit vak.
Dus ik heb subtiel gezegd: "Zal ik dat ook steeds zeggen als jij iets niet weet?"
En toen ben ik even weggelopen. Heb nog steeds zin om heel erg te schelden nu.
Ja, die! Maar dan iets customized.quote:
eyquote:
Dacht ik al, hij voldoet perfect aan de omschrijvingquote:Op donderdag 2 september 2010 11:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, die! Maar dan iets customized.
Check je mobieltje 's?quote:Op donderdag 2 september 2010 11:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Serieus, ze gaat nog lopen klagen erover ook, op de afdeling hiernaast!
Ik geloof dat ik even niet goed word.
Ik kreeg 'm omdat ik met straffe hand R&P modde.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Dacht ik al, hij voldoet perfect aan de omschrijving
Ik weet ook niet waar ik 'm vandaan had, maar het sloeg op het feit dat Leandra iedereen liep te corrigeren
Het Catwoman gedeelte slaat natuurlijk ook meer op jouw usernamequote:Op donderdag 2 september 2010 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kreeg 'm omdat ik met straffe hand R&P modde.
Kun je hem daar niet ergens terugvinden dan?? In een topic van heul lang geleden?quote:Op donderdag 2 september 2010 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kreeg 'm omdat ik met straffe hand R&P modde.
Ik ben nou ook wel benieuwd naar de customized versiequote:Op donderdag 2 september 2010 11:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kun je hem daar niet ergens terugvinden dan?? In een topic van heul lang geleden?
Zou kunnen, maar veel te veel moeite.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:58 schreef Leandra het volgende:
Kun je hem daar niet ergens terugvinden dan?? In een topic van heul lang geleden?
Als ik zoiets zeg denkt iedereen meteen aan een Glory Holequote:Op donderdag 2 september 2010 11:59 schreef Copycat het volgende:
Tijd om me even met een bal tegen de muur op te drukken.
En ik corrigeerde niet iedereen... ik corrigeerde jou als je er om vroeg, en jij vond het gewoon lekkerquote:Op donderdag 2 september 2010 11:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dacht ik al, hij voldoet perfect aan de omschrijving
Ik weet ook niet waar ik 'm vandaan had, maar het sloeg op het feit dat Leandra iedereen liep te corrigeren
Zie je? Zit ze weer te corrigerenquote:Op donderdag 2 september 2010 11:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ik corrigeerde niet iedereen... ik corrigeerde jou als je er om vroeg, en jij vond het gewoon lekker
Ian gaat zo zoeken, die is nieuwsgierig genoeg.... ik weet hoe hij eruitziet, maar ik was na 2 minuten in de nieuwe zoekdinges wel klaar.... zelfs die google search werkte makkelijker.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar veel te veel moeite.
Nee, want Ian heeft geen idee waar en hoequote:Op donderdag 2 september 2010 12:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ian gaat zo zoeken, die is nieuwsgierig genoeg.... ik weet hoe hij eruitziet, maar ik was na 2 minuten in de nieuwe zoekdinges wel klaar.... zelfs die google search werkte makkelijker.
Als jij het over je getapete rug gaat hebben denken we er ook heel andere dingen bij....quote:Op donderdag 2 september 2010 11:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als ik zoiets zeg denkt iedereen meteen aan een Glory Hole
Ik wil sowieso niet dat mensen, behalve Mera uiteraard, aan mijn lijf zittenquote:Op donderdag 2 september 2010 12:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als jij het over je getapete rug gaat hebben denken we er ook heel andere dingen bij....
Maar goed, als jij gaat vertellen hoe vreemd het is als de fysio zegt dat hij je BH gaat losmaken (en ja, dat is idd vaag) dan denken we ook: "Huh??"
In Cc d'r posthistory, en dan een jaar of 4 terug.... voor kittengate iig, en dan een R&P topic of FBquote:Op donderdag 2 september 2010 12:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, want Ian heeft geen idee waar en hoeDit was nog vrij makkelijk, COS 1000 valt gewoon naartoe te bladeren aan de hand van de andere COS nummers
En ik wist toevallig dat ik je extra nog even heb zitten noemen in die 1000e COS
Goed, ik geef het toequote:Op donderdag 2 september 2010 12:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
In Cc d'r posthistory, en dan een jaar of 4 terug.... voor kittengate iig, en dan een R&P topic of FB![]()
Piece of cake voor jou
R&P of SHO, daar was ik toen ook mod. Maar ik heb 'm geloof ik maar heel kort gebruikt.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:03 schreef Leandra het volgende:
In Cc d'r posthistory, en dan een jaar of 4 terug.... voor kittengate iig, en dan een R&P topic of FB![]()
Piece of cake voor jou
En wij maar denken dat je nog een beetje inzet voor je mede-SC'ers wilt tonen....quote:Op donderdag 2 september 2010 12:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed, ik geef het toeIk zit Qi te kijken dus ik was niet van plan méér moeite te doen dan af en toe de SC te F5'en
LOL! Waar heb je dat belachelijke idee opgedaan!quote:Op donderdag 2 september 2010 12:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wij maar denken dat je nog een beetje inzet voor je mede-SC'ers wilt tonen....
Vroeger, toen je nog dagen bezig was met het bouwen van een jubilieum-OP en dergelijke....quote:Op donderdag 2 september 2010 12:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
LOL! Waar heb je dat belachelijke idee opgedaan!
Ach joh, dan heb je weer voldaan aan je sollicitatieplicht...quote:Op donderdag 2 september 2010 12:10 schreef Copycat het volgende:
Ik heb begin deze week een sollicitatiegesprek afgezegd ivm niet lekker voelen en daardoor niet lekker kunnen uiten en nu heb ik helemaal geen zin om een nieuwe afspraak te maken.
Je moet alleen niet beginnen over een iPad, Zinio en het feit dat je daar de New York Times op leest.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar zou ik gillend gek en recalcitrant van worden. Afkeurende blikken als je op zondag de tuin doet of je ramen lapt. Dan liever de leven en laten leven houding hier, inclusief voortuinzitters. Ik blijf lekker achter hangen, ondanks herhaalde aanbiedingen om in mijn voortuin ook een bankje neer te zetten. Ook prima als ik dat afsla. En er is altijd wel iemand bereid ergens mee te helpen.
Ik hou wel van de no nonsens mentaliteit van arbeidsersbuurten.
Ik kan niet constant top kwaliteit leveren, Leannemais. Ik ben nog aan het bijkomen van de glorie en faam die mijn ava-actie mij bracht.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vroeger, toen je nog dagen bezig was met het bouwen van een jubilieum-OP en dergelijke....
Uiteraard, daarom vergeven we je nu ook dat je niet even Cc d'r zweepje gaat zoekenquote:Op donderdag 2 september 2010 12:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan niet constant top kwaliteit leveren, Leannemais. Ik ben nog aan het bijkomen van de glorie en faam die mijn ava-actie mij bracht.
Hoelaat ga je heen? Er zijn werkzaamheden aan het spoor, volgens mij precies op het traject waar Mera en ik op moeten, dus ik wou voorstellen om wat eerder te gaan als ze thuiskomt.quote:
Neuh, dan kijken ze je vreemd aan. Ik ben toch al een beetje de vreemde eend in de bijt. Ik praat met een relatief harde G, zeg geen houdoe en onttrek me aan de braderieën en andere activiteiten op het plein. Maar toch word ik geaccepteerd.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:11 schreef Dementor het volgende:
Je moet alleen niet beginnen over een iPad, Zinio en het feit dat je daar de New York Times op leest.
In Klundert hebben "we" ook geen zachte G.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neuh, dan kijken ze je vreemd aan. Ik ben toch al een beetje de vreemde eend in de bijt. Ik praat met een relatief harde G, zeg geen houdoe en onttrek me aan de braderieën en andere activiteiten op het plein. Maar toch word ik geaccepteerd.
One of us, one of us. Gooble Gobble, Gooble Gobble, we accept her!
Totdat ze me in een kakelende kip veranderen. Oh ... wacht ...
Ja, geen ideequote:Op donderdag 2 september 2010 12:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh ja, goeie, hoe laat begint de RLSmeet?
Heb ik al door die brief te sturen, of is een vervolgactie wederom een puntje erbij? Maar het is op zich wel een aardig bureau en als het voor drie dagen kan, ook nog wel interessant.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:11 schreef Leandra het volgende:
Ach joh, dan heb je weer voldaan aan je sollicitatieplicht...
Strooien ze al bloemen in Klundert?quote:Op donderdag 2 september 2010 12:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan niet constant top kwaliteit leveren, Leannemais. Ik ben nog aan het bijkomen van de glorie en faam die mijn ava-actie mij bracht.
Dan alquote:
Jongeuh, da's veel te laatquote:Op donderdag 2 september 2010 12:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is wel heul vroeg!
Ik denk dat wij rond een uur of 6 komen.
Als Pietje al dronken is.
Jaquote:Op donderdag 2 september 2010 12:27 schreef CarOnline het volgende:
Zieee ik zei toch dat het vandaag kwam?
Is het de goeie versie?
Mooi!quote:Op donderdag 2 september 2010 12:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
JaEn ik ben er heul heul blij mee
ja, woningbouw besteed het uit, is al heel lang zo in Amsterdam, maar weet nog wel van toen hans klein was, ze niet het dak op wilde want je moet een ingang weten, nou wat denken ze nou dat ik het dak op ga.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:37 schreef Copycat het volgende:
DE GG&GD? Doen die ook al wespennesten uitroken?
Hier heeft hij ook een hoop vriendjesquote:Op donderdag 2 september 2010 12:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Mooi!
Ben blij dat ie een nieuw thuis heeft.
Hier kwam ie echt aandacht tekort, helaas.
Maar ja, dan heb je er zoveel, en allemaal wil je ze aandacht geven maar dat lukt dan gewoon niet. Helemaal als je zelf ook nog werkt. En ik weet ook wel dat iedereen zegt: koop nooit DVD's als je weinig thuis bent enzo, maar misschien egoistisch, ik vind het ook wel leuk als ik er wel ben. Brengt gewoon gezelligheid. Denk niet dat ie er echt omder geleden heeft, want hij stond met heel veel vriendjes in een kast, maar hij was altijd wel een beetje het buitenbeentje.
Verwen hem maar goed, knapt ie vast van op!
Zal wel vóór een uur of 12 worden voor de zekerheid als er werkzaamheden zijnquote:Op donderdag 2 september 2010 12:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vond het nog redelijk vroeg.
Hoe laat moeten jullie weer weg dan?
Maar dan hebben we toch nog gewoon 5 a 6 uur om te drinken?quote:Op donderdag 2 september 2010 12:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zal wel vóór een uur of 12 worden voor de zekerheid als er werkzaamheden zijn
Vorige keer was ik er toch ook rond die tijd en dat was véél te kort voor mijn gevoelquote:Op donderdag 2 september 2010 12:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar dan hebben we toch nog gewoon 5 a 6 uur om te drinken?
ja he laysa, nu maar hopen dat hun het kunnen vinden, je weet groot is het kamertje niet we denken achter haar bed of in dat berghokje, nou je ziet me toch echt niet dat donkere berghokkie inkruipen. je hoort het morgen middag wel hoe ze het opgelost hebben ( hoop ik) anders steek ik gewoon het hele dakkapel in de fik pppffttttttt, weet je wat dat mens van de woningbouw vanmorgen zei ( moest haar even terug bellen) mevrouw wees niet ongerust ze blijven nooit op een dezelfde plek, elk jaar verhuizen ze hahaha nou die is echt gek, hans had 7 wespennesten, toen ze de dakkapellen hier gingen plaatsen haalde ze er 7 onder het oude vandaan.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:41 schreef Laysa het volgende:
Fijn heksje dat ze het komen oplossen
Ahh kiektan!quote:Op donderdag 2 september 2010 12:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hier heeft hij ook een hoop vriendjes
[ afbeelding ]
En om er voor te zorgen dat hij zich heul thuis voelt mag hij naast zijn voorganger staan die hem zo'n beetje uit kan leggen hoe of wat
[ afbeelding ]
nee dit is een nieuwe, toen zoon klein was hebben ze er 7 verwijderd, maar dat deden ze omdat er een nieuw dakkapel werd geplaatst, toen haalde die vent er zo 7 eronder vandaan, dit is weer een nieuwe, en echt elk jaar heb ik veel wespen terwijl vriendin verderop nooit last van wespen heeft, ja af en toe een verdwaalde.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:42 schreef Copycat het volgende:
Nooit geweten. Maar dat nest zit er dus al sinds je zoon een kleuter was?
Damn.
Dat is niet dé meet?quote:Op donderdag 2 september 2010 12:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Er speelt zich op het moment overigens een waar Meet-gerelateerd drama af in de GC aangaande de 11-jaar Fok! Twente Meet
Hehehe, we hebben er ZES staan om alle dvd's kwijt te kunnenquote:Op donderdag 2 september 2010 12:47 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ahh kiektan!
Hij staat zelfs weer in dezelfde opstelling, 3 rijen billy's
Ik zie het al, komt helemaal goed
Nee, als ik het goed begrijp werd er door users die commentaar hadden op het feit dat Fok! niets voor elkaar kreeg qua organisatie een seperate meet georganiseerd en valt die nu een soort van in duigen omdat ze niets voor elkaar krijgen qua organisatiequote:
Ik dacht dat jullie er vorige keer pas rond een uur of 9 waren?quote:Op donderdag 2 september 2010 12:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vorige keer was ik er toch ook rond die tijd en dat was véél te kort voor mijn gevoelAlsmede: zuipen kan ik ook thuis, ik ga erheen om jullie te zien
Ik weet niet of het er een puntje bij is, maar mochten ze gaan controleren (quote:Op donderdag 2 september 2010 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb ik al door die brief te sturen, of is een vervolgactie wederom een puntje erbij? Maar het is op zich wel een aardig bureau en als het voor drie dagen kan, ook nog wel interessant.
Ik bel morgen wel!
Ohja, kut, ik kwam veel later aan met de trein, kloptquote:Op donderdag 2 september 2010 12:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie er vorige keer pas rond een uur of 9 waren?
Ah okay. Gelukkig maar, want zo te lezen blaast Oksel het nu af. Hij heeft er wel de geschikte ruimte voor, maar ik geloof dat kritiek hem niet goed bevalt.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Nee, als ik het goed begrijp werd er door users die commentaar hadden op het feit dat Fok! niets voor elkaar kreeg qua organisatie een seperate meet georganiseerd en valt die nu een soort van in duigen omdat ze niets voor elkaar krijgen qua organisatie
Ik vind het zonde, en ik wist nieteens dat er een 11 jaar meet werd gehoudenquote:Op donderdag 2 september 2010 12:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah okay. Gelukkig maar, want zo te lezen blaast Oksel het nu af. Hij heeft er wel de geschikte ruimte voor, maar ik geloof dat kritiek hem niet goed bevalt.
Lijkt eerder op het aanreiken van een stok om die meet mee dood te slaan. Een stok die Oksel maar wat graag aangrijpt.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Meet naar de klote geholpen, best knap
Kan ook heel goed hoor, maar het ziet er wel uit alsof die Oksel vaker feestjes geeft daar. Ik zeg ook maar wat, ik kwam daar per ongeluk binnen vallen en het viel me op dat Pietje en Lies bijvoorbeeld ook in de lijst van komers/misschieners stonden.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lijkt eerder op het aanreiken van een stok om die meet mee dood te slaan. Een stok die Oksel maar wat graag aangrijpt.
Dat ook ja. Doet me een beetje denken aan wat naaktfoto's voor een goed doel.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lijkt eerder op het aanreiken van een stok om die meet mee dood te slaan. Een stok die Oksel maar wat graag aangrijpt.
Sssssst!quote:Op donderdag 2 september 2010 12:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat ook ja. Doet me een beetje denken aan wat naaktfoto's voor een goed doel.
Ja, dat klopt. Ik heb wel eens eerder een topic gezien over een FOK!feestje daar. Maar hij lijkt nu wel heel snel en beledigd de handdoek in de ring te gooien.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan ook heel goed hoor, maar het ziet er wel uit alsof die Oksel vaker feestjes geeft daar. I
Oh ja. Die was wat kilo's (...) aangekomen en toen moest er ook een excuus gevonden worden.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:55 schreef Noek het volgende:
Dat ook ja. Doet me een beetje denken aan wat naaktfoto's voor een goed doel.
Mwoah, wat ik er van begrijp is dat de samenwerking ook erg tegenviel. Ik kan me best voorstellen dat je niet in je eentje voor zo'n heel feest wil zorgen, er moet ook wat van anderen komen. Maar nogmaals: ik lees dit pas net en heb dus geen idee verderquote:Op donderdag 2 september 2010 12:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Ik heb wel eens eerder een topic gezien over een FOK!feestje daar. Maar hij lijkt nu wel heel snel en beledigd de handdoek in de ring te gooien.
Maar hush hush, niet ter sprake brengen want doofpot? Of is er ooit een daadwerkelijke verklaring/compensatie gekomen?quote:
Dat fluisterde iemand me ook per PM in. En toen dacht ik: 'Natuurlijk, dat toontje dat graag wil, maar net zo vaak de plank mis slaat. Kon niet missen.'quote:
Mag ik ook bij de incrowd horen?quote:Op donderdag 2 september 2010 12:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat fluisterde iemand me ook per PM in. En toen dacht ik: 'Natuurlijk, dat toontje dat graag wil, maar net zo vaak de plank mis slaat. Kon niet missen.'
quote:Op donderdag 2 september 2010 12:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hehehe, we hebben er ZES staan om alle dvd's kwijt te kunnen
[ afbeelding ]
En daar zie je zelfs het FANN panda portret staan
Vanaf het begin van posten dacht ik het al en toen later kon het gewoon niet anders. Het toontje verloochent zich nooit.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:58 schreef Copycat het volgende:
Dat fluisterde iemand me ook per PM in. En toen dacht ik: 'Natuurlijk, dat toontje dat graag wil, maar net zo vaak de plank mis slaat. Kon niet missen.'
Welke staan nog op je verlanglijstje?quote:Op donderdag 2 september 2010 13:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Toe maar, zes!
Dat past niet in mn kamertje. En ik wil ze niet in mn woonkamer
En ik heb nu bijna alle leuke dvd's wel. Bijna!
Het was een SHO-contactje die me dit in vertrouwen vertelde. En eigenlijk zie ik het heilig boontje enkel daar ...quote:
En ze blijft moeite houden met stam +t en kofschip uit elkaar te houden.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:00 schreef Noek het volgende:
Vanaf het begin van posten dacht ik het al en toen later kon het gewoon niet anders. Het toontje verloochent zich nooit.
En daar kom je nu al achter?quote:Op donderdag 2 september 2010 13:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Hihi, doe 's mouse over op je eigen pm icoontje
Ok dan hoop ik dat wij er ook rond een uur of 5 zijn.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ohja, kut, ik kwam veel later aan met de trein, klopt
Alsnog wil ik dan 5 uur voorstellen, de meet begint zelf om een uur of 6 en dan is het geen pre-meet meer als we rond die tijd afspreken
Pffff, dat heb ik ook, en ik post naaktfoto's zonder problemenquote:Op donderdag 2 september 2010 13:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ze blijft moeite houden met stam +t en kofschip uit elkaar te houden.
OMG... toch niet dat figuur wat werkelijk alles afzeikt??quote:Op donderdag 2 september 2010 13:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het was een SHO-contactje die me dit in vertrouwen vertelde. En eigenlijk zie ik het heilig boontje enkel daar ...
Haha nee, dat is Shehezerade ofzo.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... toch niet dat figuur wat werkelijk alles afzeikt??
Nee, maar de rest van FOK! was daar een jaartje terug al achterquote:
Ja die... het leek me al sterk, wegens 38 weken zwanger ofzo (een paar weken geleden iig) maar je weet maar nooit natuurlijkquote:Op donderdag 2 september 2010 13:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Haha nee, dat is Shehezerade ofzo.
Wat een jaloers stuk vel is dat zeg.
Dat is zo'n stom mokkel.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:03 schreef Noek het volgende:
Haha nee, dat is Shehezerade ofzo.
Wat een jaloers stuk vel is dat zeg.
Merlijn!quote:Op donderdag 2 september 2010 13:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Welke staan nog op je verlanglijstje?
"Met haar dikke zwangere enkels.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:04 schreef Leandra het volgende:
Ja die... het leek me al sterk, wegens 38 weken zwanger ofzo (een paar weken geleden iig) maar je weet maar nooit natuurlijk
Ja, we kunnen jou igg geen gebrek aan inlevingsvermogen verwijtenquote:Op donderdag 2 september 2010 13:11 schreef Noek het volgende:
[..]
"Met haar dikke zwangere enkels."
En dit had zo uit haar hand kunnen komen.
Dan zal het wel aan die joint in je bek hebben gelegen.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:18 schreef Gert het volgende:
En nee ik had geen trenispak aan en een joint in m'n bek.
Op het laatst wel ja. Ik zei dat ik niet als een hond naar binnen geduwd hoefde te worden en dat ze passagiers wel met wat meer respect mogen behandelen. Jaaaaa, en dat ik niet dwars door ze heen hoefde te proberen te lopen blabla. Godver: ik stond bij de deur, mijn halte kwam er aan en de deur ging open! Ja wat doe je dan? Naar buiten lopen! Mafkezen.quote:
Nou ja, het is natuurlijk ook een stuk makkelijker om jou aan te pakken dan zo'n trainingspak met een matje.... die wordt waarschijnlijk wel heel vervelend.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Op het laatst wel ja. Ik zei dat ik niet als een hond naar binnen geduwd hoefde te worden en dat ze passagiers wel met wat meer respect mogen behandelen. Jaaaaa, en dat ik niet dwars door ze heen hoefde te proberen te lopen blabla. Godver: ik stond bij de deur, mijn halte kwam er aan en de deur ging open! Ja wat doe je dan? Naar buiten lopen! Mafkezen.
Je logt sowieso al in de tram uit, ergens tussen de een-na-laatste halte en de uitstapplaats.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:21 schreef Leandra het volgende:
Maar als je nou net voor het uitstappen je OV-chipkaart uitgelogd zou hebben, kan die controleur buiten dan nog wel zien dat je legaal gereisd hebt?
Ik mis iets leuks geloof ik? Of moet ik gewoon alles teruglezen?quote:Op donderdag 2 september 2010 13:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is opzich wel vermakelijk om te lezen, geef ik eerlijk toe
Dus die lul stond buiten de tram te wachten en laat jou niet uitstappen voor je je kaartje hebt laten zien!?quote:Op donderdag 2 september 2010 13:18 schreef Gert het volgende:
Het wogt steeds jekker hier: nu wilde ik de tram verlaten maar werd ik tegengehouden door een controleur die op de halte stond en voor me ging staan. Eerst mijn vervoersbewijs zien. Hij zei nog net niet AUSWEIS!!
Wilde een stapje naar buiten doen en m'n kaart pakken, duwt-ie me zo half naar binnen alsof ik al een vieze zwartrijder ben.
Ik ken het hele verhaal ook niet hoor, maar je kan uit dit topic genoeg destilleren: Aanmelden 11 jaar FOK! meet Wierden (Twente) #3 - American Style!quote:Op donderdag 2 september 2010 13:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik mis iets leuks geloof ik? Of moet ik gewoon alles teruglezen?
Ik zie het helemaal voor me. Het zijn ook van die typetjes he? Die controleurs.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Op het laatst wel ja. Ik zei dat ik niet als een hond naar binnen geduwd hoefde te worden en dat ze passagiers wel met wat meer respect mogen behandelen. Jaaaaa, en dat ik niet dwars door ze heen hoefde te proberen te lopen blabla. Godver: ik stond bij de deur, mijn halte kwam er aan en de deur ging open! Ja wat doe je dan? Naar buiten lopen! Mafkezen.
Ja maar als je in de tram al uitlogt, dan is je vervoersbewijs bij een controle op de halte dan toch niet meer ingelogd? Kunnen ze dan nog wel zien of je werkelijk in- en uitgelogd hebt die rit??quote:Op donderdag 2 september 2010 13:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Je logt sowieso al in de tram uit, ergens tussen de een-na-laatste halte en de uitstapplaats.
En trenispakken pakken ze ook wel aan hoor, heus. Maar ze hoeven mij niet meteen als een halve crimineel te behandelen omdat ik bij MIJN halte naar buiten probeer te lopen en niet verwacht dat daar ineens iemand staat die dat probeert te verhinderen.
ik heb dat probleem niet, laat meteen mijn strippenkaart (quote:Op donderdag 2 september 2010 13:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Je logt sowieso al in de tram uit, ergens tussen de een-na-laatste halte en de uitstapplaats.
En trenispakken pakken ze ook wel aan hoor, heus. Maar ze hoeven mij niet meteen als een halve crimineel te behandelen omdat ik bij MIJN halte naar buiten probeer te lopen en niet verwacht dat daar ineens iemand staat die dat probeert te verhinderen.
Mjah, beetje sneu wel. Denk niet dat ik er nog heen ga.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is opzich wel vermakelijk om te lezen, geef ik eerlijk toe
Hoe controleren ze dat überhaupt? Hebben ze een apparaatje dat je laatste rit kan laten zien ofzo?quote:Op donderdag 2 september 2010 13:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja maar als je in de tram al uitlogt, dan is je vervoersbewijs bij een controle op de halte dan toch niet meer ingelogd? Kunnen ze dan nog wel zien of je werkelijk in- en uitgelogd hebt die rit??
En zo ja.... is dat niet heel vreemd het nog te zien is na het uitloggen? Privacy enzo.
Precies!!quote:Op donderdag 2 september 2010 13:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus die lul stond buiten de tram te wachten en laat jou niet uitstappen voor je je kaartje hebt laten zien!?
Ja.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe controleren ze dat überhaupt? Hebben ze een apparaatje dat je laatste rit kan laten zien ofzo?
En ik heb het je gewoon verteld tijdens de sashimi. Zat je zeker net even met je vingers tussen de castagnetten!quote:Op donderdag 2 september 2010 13:20 schreef Gert het volgende:
Wie is SHE nu dan? Pm me effe Noek, oder pleur het hier neer.
Wat een ontzettende kut. Sowieso is er in die situatie geen enkele reden voor fysiek contactquote:Op donderdag 2 september 2010 13:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Precies!!
Dat verwacht je toch niet?!
Dus hij om vervoersbewijs vragen, en ik zeg nog "ja hoor", of "tuurlijk", verder helemaal niet onvriendelijk, alleen ik wil dat stapje naar buiten doen. Duwt ie me weer terug. Ik verhef stem en zeg dat ik geen hond ben en dat ie normaal moet doen tegen passagiers. Nou... dat ik niet dwars door hem heen hoef te proberen te lopen en dat hij alleen maar om mijn kaartje vraagt blabla. En toen daarna nog even dat ik "gewoon mijn vervoersbewijs moet laten zien".
God zeg, hoe krijg je de boel opgefokt.
It wasn't me, Greys!quote:
Kom je ter compensatie toch een biertje pakken in de Klundert?quote:Op donderdag 2 september 2010 13:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Mjah, beetje sneu wel. Denk niet dat ik er nog heen ga.
Ook al had je je kaartje, van welk soort dan ook, op je voorhoofd vastgeniet, je moest in de tram blijven daar ging het om. Want op het tramperron moet je neem ik aan geen geldig vervoersbewijs bij je hebben of zo. Dat zal er wel achter zitten.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik heb dat probleem niet, laat meteen mijn strippenkaart () zien
quote:Op donderdag 2 september 2010 13:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kom je ter compensatie toch een biertje pakken in de Klundert?
Waarom kleur jij niet Cc-blauw, als je mij quote?quote:
maar in 1 sec zien ze dan de goede stempel dus loop je als het ware meteen door. Maar als ik er niet uit kan met mn 3 kindjes word ik ook pissigquote:Op donderdag 2 september 2010 13:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook al had je je kaartje, van welk soort dan ook, op je voorhoofd vastgeniet, je moest in de tram blijven daar ging het om. Want op het tramperron moet je neem ik aan geen geldig vervoersbewijs bij je hebben of zo. Dat zal er wel achter zitten.
Eerst maar eens zaterdag in Utrecht, ik probeer er ook wel bijtijds te zijn.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kom je ter compensatie toch een biertje pakken in de Klundert?
Had je het echt verteld?quote:Op donderdag 2 september 2010 13:33 schreef Noek het volgende:
[..]
En ik heb het je gewoon verteld tijdens de sashimi. Zat je zeker net even met je vingers tussen de castagnetten!
Dan nog, stel dat je idd geen geldig vervoersbewijs zou hebben gehad... hadden ze je dan de hele dag in de tram vastgehouden tot de tram toevallig een keer en route langs het politiebureau zou komen?quote:Op donderdag 2 september 2010 13:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook al had je je kaartje, van welk soort dan ook, op je voorhoofd vastgeniet, je moest in de tram blijven daar ging het om. Want op het tramperron moet je neem ik aan geen geldig vervoersbewijs bij je hebben of zo. Dat zal er wel achter zitten.
Nee dat zien ze niet in één seconde. Dan was je ook even "staande gehouden".quote:Op donderdag 2 september 2010 13:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar in 1 sec zien ze dan de goede stempel dus loop je als het ware meteen door. Maar als ik er niet uit kan met mn 3 kindjes word ik ook pissig
hier wordt er dan assistentie bijgehaald, politie of de GVB ondersteuning en wordt je meegenomen als je alsnog niet wilt betalen.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan nog, stel dat je idd geen geldig vervoersbewijs zou hebben gehad... hadden ze je dan de hele dag in de tram vastgehouden tot de tram toevallig een keer en route langs het politiebureau zou komen?
Maar ik snap je frustratie, ik ben ook een keer téringkwaad geworden op een conducteur die er meteen vanuit ging dat ik zwart zat te rijden toen ik mijn kaartje 's niet kon vinden.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja. Wist je eigenlijk wel wie IK was? Je keek nog wel zo geïnteresseerd terwijl ik vertelde over mijn reis naar Schiermonnikoog en de avonturen van SHE.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Had je het echt verteld?![]()
Bij de sashimi al? Da's altijd voor de irish coffees hè? Dat zou ik dan toch nog moeten weten.
Ja, denk het. Hij nam "het zekere voor het onzekere" denk ik.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat een ontzettende kut. Sowieso is er in die situatie geen enkele reden voor fysiek contactWas die mongeaul bang dat je het op een lopen zou zetten zodra je voet stoeptegel zou beroeren ofzo?
Ja okay, maar als je amper de kans krijgt om even je portemonnee (of waar je die kaart dan ook hebt zitten) te pakken omdat er nog meer mensen zijn die de tram uitwillen, dan vind ik het van een andere orde, ik zou niet weten waarom je dat niet op het perron zou kunnen laten zien.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hier wordt er dan assistentie bijgehaald, politie of de GVB ondersteuning en wordt je meegenomen als je alsnog niet wilt betalen.
Dat zou raar zijn, tot nu toe kijkt nooit iemand langer dan 1 sec naar mijn strippenkaart. Maar ja, ik heb ook een heel betrouwbaar hoofd natuurlijkquote:Op donderdag 2 september 2010 13:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dat zien ze niet in één seconde. Dan was je ook even "staande gehouden".
Maar verder is de strippenkaart heel feestelijk en gezellig hoor.
Je vergeet mooie. Mooie grote stad, Gert.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, denk het. Hij nam "het zekere voor het onzekere" denk ik.![]()
Anyway, bedankt voor het stoom laten afblazen. Je maakt ook wat mee hè in de grote stad, nou nou!
Pffff.. ik ben nog in de adrelaniniestand.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja. Wist je eigenlijk wel wie IK was? Je keek nog wel zo geïnteresseerd terwijl ik vertelde over mijn reis naar Schiermonnikoog en de avonturen van SHE.
![]()
![]()
Dodging a bullet, lesson #1quote:Op donderdag 2 september 2010 13:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Pffff.. ik ben nog in de adrelaniniestand.![]()
![]()
Noekje mopje sjuultje:![]()
En het was harstikke jofel op rottummerplaat met je zussen, tuurlijk weet ik dat nog gekkie!
Oeh, dat had ik een keer met een vriendinnetje. Wij werden staande gehouden bij de Plusmarkt en zij werd helemaal ondersteboven gekeerd en zij ging toen heel erg huilen en toen voelde de foute das zich toch lullig en mompelde sorry en liet ons gaan. Daarna heb ik alle zakken snoep uit mijn trui geklopt en hebben we nog lekker zitten smullen aan de vijver. Ik was jong ja!quote:Op donderdag 2 september 2010 13:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Prima, kontkop... Na een halfvol pakje shag, een versleten aansteker en ongeveer 26 bonnetjes en frummeltjes kwam meneer de beveiliger erachter dat ik heul niets wou stelen. Ik ben nooit meer naar die kutwinkel terug gegaan
Ik heb ze wél iets met een link naar Duitsland toegesnauwd,telt dat ook?quote:Op donderdag 2 september 2010 13:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Bij nader inzien denk ik dat de beste oplossing voor Gert het volgende was geweest:
Op het moment dat de peniskop in kwestie je een zet gaf had je je dramatisch en met luid gekrijs moeten laten vallen, je doet maar een duitser in een voetbalfinale na ofzo. Dan, met je OV kaart duidelijk in zicht voor alle omstanders, op de grond liggen kermen: "Hier is mijn OV kaart meneer, hou alstublieft op! Sla me niet! SLA ME NIET!1!!![]()
![]()
"
quote:Op donderdag 2 september 2010 13:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Oeh, dat had ik een keer met een vriendinnetje. Wij werden staande gehouden bij de Plusmarkt en zij werd helemaal ondersteboven gekeerd en zij ging toen heel erg huilen en toen voelde de foute das zich toch lullig en mompelde sorry en liet ons gaan. Daarna heb ik alle zakken snoep uit mijn trui geklopt en hebben we nog lekker zitten smullen aan de vijver. Ik was jong ja!Ik wist niet dat het niet graties was.
Jaquote:Op donderdag 2 september 2010 13:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb ze wél iets met een link naar Duitsland toegesnauwd,telt dat ook?
Ik heb nieuwe laarzen met minder gladde zolen en het sneeuwt niet in de tram.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja
Zolang je maar geen karate moves gaat doen, Dolfje, je weet hoe dat uit kan pakken
Is Marco er nog niet?quote:
Pakketjes en iets met Gert, dat is vragen om problemen natuurlijk. Of wacht je niet op je modem, of router, whatever?quote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 13:53 schreef Gert het volgende:
Ik moet om half drie trouwens wéér met de tram. Je zult zien dat er een rendez-vous is!
Effe nog naar de klant en dan daarna.... heb ik eigenlijk alles wel overgedragen en ben ik vrij!
Morgen alleen nog even uren schrijven, dan een maand met verkantsie en dan een nieuwe job (wel zelfde bedrijf). Vivaaaaaa Las Vegas!
Doe mij een plezier en hou je OV kaart bij de hand en zodra je die eikel ziet loop je met dat ding vér vooruit gestrekt op hem af en vraagt hem of je alsjeblieft in/uit mag stappenquote:Op donderdag 2 september 2010 13:53 schreef Gert het volgende:
Ik moet om half drie trouwens wéér met de tram. Je zult zien dat er een rendez-vous is!
Heb je Marco al op de post gedaan dan!?quote:Op donderdag 2 september 2010 13:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Is Marco er nog niet?![]()
Of bedoel je die router?
Dat weet ik pas als het pakketje er isquote:Op donderdag 2 september 2010 13:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
ben je eigenlijk nog geslaagd voor je router?
oh, dan zijn we hier dus aan de kunsten van PP overgeleverdquote:Op donderdag 2 september 2010 13:53 schreef Gert het volgende:
Effe nog naar de klant en dan daarna.... heb ik eigenlijk alles wel overgedragen en ben ik vrij!
Morgen alleen nog even uren schrijven, dan een maand met verkantsie en dan een nieuwe job (wel zelfde bedrijf). Vivaaaaaa Las Vegas!
ik lees het netquote:Op donderdag 2 september 2010 13:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat weet ik pas als het pakketje er is
hahahaquote:Op donderdag 2 september 2010 13:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Bij nader inzien denk ik dat de beste oplossing voor Gert het volgende was geweest:
Op het moment dat de peniskop in kwestie je een zet gaf had je je dramatisch en met luid gekrijs moeten laten vallen, je doet maar een duitser in een voetbalfinale na ofzo. Dan, met je OV kaart duidelijk in zicht voor alle omstanders, op de grond liggen kermen: "Hier is mijn OV kaart meneer, hou alstublieft op! Sla me niet! SLA ME NIET!1!!![]()
![]()
"
Die heb je toch gisteravond pas besteld?quote:Op donderdag 2 september 2010 13:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik bedoelde de routerMet z'n twee één internet kabel is zo bourgeoisie...
Splitterquote:Op donderdag 2 september 2010 13:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Pakketjes en iets met Gert, dat is vragen om problemen natuurlijk. Of wacht je niet op je modem, of router, whatever?
Vóór 8 uur bestellen is morgen in huisquote:Op donderdag 2 september 2010 14:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die heb je toch gisteravond pas besteld?
Uhuh. Einzelantrieb Klundert-Belsen.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb je Marco al op de post gedaan dan!?![]()
Was het nog zo vroeg op de avond?quote:Op donderdag 2 september 2010 14:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Vóór 8 uur bestellen is morgen in huis
Ik begin ook te denken dat het morgen pas komtquote:Op donderdag 2 september 2010 14:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was het nog zo vroeg op de avond?
En bij Bol.com zeggen ze dat ook (voor negen uur zelfs), negen van de tien keer komen ze het niet na ...
Ja, en dan morgen weer....quote:Op donderdag 2 september 2010 14:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Ergens wel een beetje irritant dat ik hier dan de hele dag thuis voor ga zitten
Het is nog maar 14.15 uur.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:11 schreef Ian_Nick het volgende:
En het kan nog tot 18:00 uur duren hè!quote:Op donderdag 2 september 2010 14:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Vrijdagmiddag, 18:00 uur.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
En het kan nog tot 18:00 uur duren hè!
Arghquote:Op donderdag 2 september 2010 14:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En het kan nog tot 18:00 uur duren hè!
Zodat je het hekje al hoort dichtvallen voor de postbode aangebeld heeft?quote:Op donderdag 2 september 2010 14:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb even gesjellug met de buurman een provisorisch hekje in de voortuin staan bouwen
grotere jeans is geen optie natuurlijk met dat strand in het vooruitzichtquote:Op donderdag 2 september 2010 14:38 schreef Copycat het volgende:
Godver. Ik moest gewoon ouderwets op bed gaan liggen om mijn jeans dicht te krijgen.
Ik moet echt meer beweging krijgen, maar moet nog even wachten met poweryogales.
Hahaha! Kardinaal is een stinkende kalende man met reuma en een lelijk wijf!quote:Op donderdag 2 september 2010 14:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Sta ik daar in de tuin, komt mijn buurman even een provisorisch hekje neerzetten!![]()
Die lamlul woont er pas en komt nu al over de erfgrens heen!![]()
[ afbeelding ]
Dat eerste gedeelte is correct. Dat tweede gedeelte citeer ik even zodat Laysa het na kan lezen!quote:Op donderdag 2 september 2010 14:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hahaha! Kardinaal is een stinkende kalende man met reuma en een lelijk wijf!
Komt dat omdat je niet meer dagelijks van en naar het werk fietst??quote:Op donderdag 2 september 2010 14:38 schreef Copycat het volgende:
Godver. Ik moest gewoon ouderwets op bed gaan liggen om mijn jeans dicht te krijgen.
Ik moet echt meer beweging krijgen, maar moet nog even wachten met poweryogales.
Je leeft maar gewoon lekker met de gevolgen van je inspiratieloze lemmingpogingquote:Op donderdag 2 september 2010 14:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat eerste gedeelte is correct. Dat tweede gedeelte citeer ik even zodat Laysa het na kan lezen!
Nee, deze zijn zeg maar iets "trager" dan de rest.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je die ook morgen in huis als je vandaag bestelt?
Oh wat een heeeeeeeeerlijk vooruitzichtquote:Op donderdag 2 september 2010 13:53 schreef Gert het volgende:
quote:Op donderdag 2 september 2010 16:17 schreef Deisyy het volgende:
Je kon de verleiding dus toch niet weerstaan en bent toch maar naar de C1000 gegaan![]()
Lekker hè, er zat vanmorgen nog 1 in de verpakking, ik kon de verleiding nog net weerstaan om hem niet als ontbijt te nemen
Als de knopen eenmaal dicht zijn, zit het weer als gegoten. Kan ook zonder moeite in- en uitademen. Moet gewoon een centimetertje in de omvang vanaf.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:44 schreef Marrije het volgende:
grotere jeans is geen optie natuurlijk met dat strand in het vooruitzicht
Dat denk ik wel. Was toch een uur lichaamsbeweging per dag. En aangezien ik niet langzaam kan fietsen, verbrandde ik daar wel wat caloriën mee. Maar dat deed ik gister ook: als een malle achter die hond met konijn aanrennend.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:51 schreef Leandra het volgende:
Komt dat omdat je niet meer dagelijks van en naar het werk fietst??
Volgens mij is er vanavond gratisch een Indonesische rijsttafel op het Van Heeswijkplein in Moerwijk, Den Haag. Mocht je iets meer dan een half begin wensen.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als de knopen eenmaal dicht zijn, zit het weer als gegoten. Kan ook zonder moeite in- en uitademen. Moet gewoon een centimetertje in de omvang vanaf.
Mondhygiëniste was tevreden en dus heb ik mezelf getrakteerd op een Indonesisch broodje. Een half begin is immers het goede werk.
Wow! Dat scheelt in 2 jaar tijd gewoon 300 euro!quote:Op donderdag 2 september 2010 16:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb zelfs al bij de T-Mobile winkel gestaan. Maar ik vind de 10 weken levertijd te lang![]()
Das dan ook echt een reden om hem niet te bestellen.
[..]Nu krijg ik een abbo van 2 jaar voor 19,99 MET internet, een iPhone 4 16 GB voor 109 euro EN ik betaal minder per gesprek vanuit DLD. Want daar zit ik nogal vaak, schijnt. Ik woon natuurlijk gewoon in NL![]()
En ik wilde nog wel een iPhone 4 kopen voor 169,- en mijn abbo laten verlengen![]()
Geen idee, maar ik zit echt NOOIT aan 150 minuten, en SMSjes zeker nietquote:Op donderdag 2 september 2010 17:02 schreef Copycat het volgende:
Heb je dan zo'n i150 abo, Caro? Met 150 belminuten en sms-jes? Ik bel weinig, maar dat was zelfs voor mij krap aan. Dus nu heb ik minuten in overvloed.
Dikke lul, ik heb al een keer 3 uur naar een stream zitten staren in de hoop dat het water zou stijgenquote:Op donderdag 2 september 2010 17:32 schreef BobdeStreamer het volgende:
Voor de liefhebber:
http://video.ap.org/?t=By(...)-20100827I&f=1139949
en klik op livestream.
[ afbeelding ]
Deze jongen was heel aardigquote:Op donderdag 2 september 2010 17:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Wow! Dat scheelt in 2 jaar tijd gewoon 300 euro!![]()
Zoepah toll
Dan verdienen ze dus flink aan je. Of zijn het gewoon aardige mensen?
Ik kreeg 'm trouwens na 3 weken al thuisbezorgd en ik was géén abonnee.
Maar goed dat je dat niet wist, want dan had je 'm nu inmiddels al wel gehaald voor de volle mep!
Zal je zien dat je deze keer net te laat bent....quote:Op donderdag 2 september 2010 17:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dikke lul, ik heb al een keer 3 uur naar een stream zitten staren in de hoop dat het water zou stijgen
Telefoontjes vanuit het buitenland tellen niet bij die 150 volgens mij. Daar betaal je altijd apart voor naast je abo.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik zit echt NOOIT aan 150 minuten, en SMSjes zeker niet![]()
Ik ping me suf![]()
Ik gebruik hem natuurlijk het vaakst hier en dan is pingen veel voordeliger.
En ik probeer in DLD zo weinig mogelijk te bellen
Dat was wel gezellig met die leuke weermanquote:Op donderdag 2 september 2010 17:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dikke lul, ik heb al een keer 3 uur naar een stream zitten staren in de hoop dat het water zou stijgen
Klopt!quote:Op donderdag 2 september 2010 17:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Telefoontjes vanuit het buitenland tellen niet bij die 150 volgens mij. Daar betaal je altijd apart voor naast je abo.
Want je zit echt wel in een "buitencategorie" () hoor. Ik lees mee in dat iPhone-topic. Daar werd door de vaste klanten juist geklaagd dat ze "slechts" voorrang bij de aanmelding kregen, verder niets. Kortingen, laat staan zo'n enorme vette als jij hebt gekregen, nein!
quote:Op donderdag 2 september 2010 17:36 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Zal je zien dat je deze keer net te laat bent....
quote:Op donderdag 2 september 2010 17:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat was wel gezellig met die leuke weerman
Klopt. Naar het buitenland ook niet.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:37 schreef Gert het volgende:
Telefoontjes vanuit het buitenland tellen niet bij die 150 volgens mij. Daar betaal je altijd apart voor naast je abo.
quote:Op donderdag 2 september 2010 17:45 schreef Noek het volgende:
Custard cakejes van de C1000, Heks. Ik heb ze opperdepop.
[ afbeelding ]
Nah... zal toch niet, dan is die wel érg durchtrappt!quote:Op donderdag 2 september 2010 17:41 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Tenzij het de buurjongen is die me zit te neppen![]()
Want ik heb ook nog geen emailtje gehad
Leest als een strip!quote:Op donderdag 2 september 2010 17:45 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk jurkje wel, jammer van die armoedige schoenen.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:45 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi Bong.quote:
Hej BQquote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 17:56 schreef Noek het volgende:
Nee hoor, grapje.
[ afbeelding ]
HAHAHAVORK
HAHAHAHA
Yep, lees mijn edit . Ik ben zo traag tegenswoordig.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:57 schreef BONG4002 het volgende:
Hej BQ![]()
Ik zag je net ook posten in het layout topic dus vandaar even een sprongetje gemaakt naar de RLS SC![]()
Moest lachenquote:Op donderdag 2 september 2010 17:58 schreef Noek het volgende:
Hoi Bong en Beequeen! BB 2010 in tha house.
Fietsen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Go Lady Gaga Go.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:58 schreef Noek het volgende:
Fietsen.![]()
Zag het nu jaquote:Op donderdag 2 september 2010 17:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, lees mijn edit . Ik ben zo traag tegenswoordig.
Hoi Laysquote:Op donderdag 2 september 2010 17:59 schreef Laysa het volgende:
Bong en BQ![]()
Doei Noek...volgende week mag ik weer
Ga jij maar lekker fietsen, ik ga uit eten van mijn gekneusde pols en verrekte enkelbanden-bonquote:Op donderdag 2 september 2010 17:58 schreef Noek het volgende:
Fietsen.![]()
Ja!quote:Op donderdag 2 september 2010 17:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah... zal toch niet, dan is die wel érg durchtrappt!
Weet de buurjongen überhaupt dat je abo is afgelopen dan?
En dat je in Duitsland woont? [ afbeelding ]
oh wil ik ook proeven, maar we hebben hier geen C1000quote:Op donderdag 2 september 2010 17:45 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Vast ook wel bij de dekaquote:Op donderdag 2 september 2010 18:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh wil ik ook proeven, maar we hebben hier geen C1000
ga ik wel kijken morgen maar hebben die cakejes ook een naam?quote:
Weet nog niet of ik het ga volgen, kijk vanavond wél de eerste afleveringquote:
Custard cakejesquote:Op donderdag 2 september 2010 18:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga ik wel kijken morgen maar hebben die cakejes ook een naam?
ik weet niet of ik ga kijken...RTL4 heeft ook weer rampzalige programma'squote:Op donderdag 2 september 2010 18:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Weet nog niet of ik het ga volgen, kijk vanavond wél de eerste aflevering
Dubbeltje op zijn kant?quote:Op donderdag 2 september 2010 18:15 schreef Laysa het volgende:
ik weet niet of ik ga kijken...RTL4 heeft ook weer rampzalige programma's
quote:Op donderdag 2 september 2010 18:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dubbeltje op zijn kant?
(Maybe zet ik daarvoor de HDD rec aan, wel handig)
zo he bofkont ken je lekker overdwars in slaap vallen.quote:Op donderdag 2 september 2010 18:14 schreef remlof het volgende:
Zo hey, ik heb een 3persoonskamer voor mezelf in Groningen. Heeft er nog iemand hier een slaapplek nodig?
Als de bedden naast elkaar zouden staan wel jaquote:Op donderdag 2 september 2010 18:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zo he bofkont ken je lekker overdwars in slaap vallen.
gewoon ff tegen elkaar aanschuivenquote:Op donderdag 2 september 2010 18:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Als de bedden naast elkaar zouden staan wel ja
Mag je nu ook al werken in Nederland?quote:Op donderdag 2 september 2010 18:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Yaaaay! Felicitaties gærne? Ik ben vanaf nu officieel inwoner van Klundert
gefeli dan, en moest je een inburgeningscursus volgen of nietquote:Op donderdag 2 september 2010 18:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Yaaaay! Felicitaties gærne? Ik ben vanaf nu officieel inwoner van Klundert
quote:Formatie: Informele gesprekken met SGP over gedoogsteun
donderdag 2 september 2010 16:24
Om een iets ruimere meerderheid in de Tweede Kamer te hebben, zouden de VVD, PVV en het CDA een deal met de SGP voorbereiden. In ruil voor dat er niets op medisch-ethisch gebied wordt veranderd, zou de SGP onofficiële gedoogsteun aan een eventueel rechts kabinet willen geven.
Dat maakt toch wel duidelijk dat de VVD is getransformeerd van een liberale partij in een conservatieve partijquote:
quote:In ruil voor de goedkeuring van de SGP moet de VVD zich onthouden van steun aan het burgerinitiatief ‘Uit vrije wil’. Deze initiatiefgroep wil euthanasie ook mogelijk maken zonder dat sprake is van ondraaglijk lijden. Momenteel is een meerderheid in de Tweede Kamer voor dit initiatief, maar deze vervalt zodra de VVD haar steun intrekt. Pikant is dat Uit vrije wil mede is gelanceerd door VVD-coryfee Frits Bolkestein.
Team Sergioquote:Op donderdag 2 september 2010 21:41 schreef Toverheks het volgende:gio
team kamp Kim Feenstra op het dikkemannetjeseiland
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Team Sergio![]()
Anti Lange Frans
Sorry hoor maar dan denk ik dus meteen: brallerige arrogante lul uit 020.![]()
Bij het eerste spel ook z'n middelvinger naar de andere groep opsteken omdat ze zo'n zandzak hadden veroverd.![]()
Hééééérlijk, hoe Kim Feenstra 'm dat betaald zette toen haar groep de eindoverwinning behaalde. Effe jennerig blijven staan, naar Lange Fransje zwaaien.Bitch
Dus: ik vind het leuk!![]()
Hak niet gedacht met die BN'ers/BB'ers. Maar er zit wel wat markant volk tussen en wat stokers en gnieperts.
Cc... had jij nou een app voor RTL uitzendings? Ik kan er geen vinden.
Nee, bleek geen app, maar de compatible, reguliere site te zijnquote:Op donderdag 2 september 2010 21:58 schreef Gert het volgende:
Cc... had jij nou een app voor RTL uitzendings? Ik kan er geen vinden.
Kee... dan zal het op de foon ook wel werken. Maar of dat een beetje fatsoenlijk kijkt... ik neem het wel gewoon op.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, bleek geen app, maar de compatible, reguliere site te zijn. Werkt wel perfect, dus wellicht ook op iPhone.
Go Belgen met the bitches from Helland.
Denk het wel maar ik kijk het niet. Moet zo de kroeg in voor een lèf kugsus!quote:Op donderdag 2 september 2010 22:23 schreef Copycat het volgende:
Gert! Kan jij dat strakke Haagse verstaan? In die Hollandse Jersey Shore tussen die luizige Grieken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |