Die heb ik hele DGK COSsen voor Leandra gebruiktquote:Op donderdag 2 september 2010 11:45 schreef Copycat het volgende:
Ik had ooit een strenge moderator icoon gekregen van, ik geloof Litpho. Een catwoman met knallende zweep.
Die ben ik kwijt.
Alhoewel die tegenwoordig meer van toepassing is, Leandra is eng als ze zwanger isquote:Op donderdag 2 september 2010 11:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die heb ik hele DGK COSsen voor Leandra gebruikt
Ja, scheelt nog dat we er zeker van kunnen zijn dat het de laastste keer is dat ik zwanger ben, en dat het internet nog amper beschikbaar was toen ik voor het eerst zwanger wasquote:Op donderdag 2 september 2010 11:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alhoewel die tegenwoordig meer van toepassing is, Leandra is eng als ze zwanger is
Daar zou ik gillend gek en recalcitrant van worden. Afkeurende blikken als je op zondag de tuin doet of je ramen lapt. Dan liever de leven en laten leven houding hier, inclusief voortuinzitters. Ik blijf lekker achter hangen, ondanks herhaalde aanbiedingen om in mijn voortuin ook een bankje neer te zetten. Ook prima als ik dat afsla. En er is altijd wel iemand bereid ergens mee te helpen.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:40 schreef Leandra het volgende:
Doe mij maar de sociale controle van een dorp als Schubbekutteveen, daar heb ik minder moeite mee...
Godzijdankquote:Op donderdag 2 september 2010 11:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, scheelt nog dat we er zeker van kunnen zijn dat het de laastste keer is dat ik zwanger ben, en dat het internet nog amper beschikbaar was toen ik voor het eerst zwanger was
Dat is dan denk ik een andere, anders had ik mezelf wel herkend.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Die heb ik hele DGK COSsen voor Leandra gebruikt
Ik heb 'm weggegooid omdat ik mijn pc ging opruimen voor herinstallatiequote:Op donderdag 2 september 2010 11:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is dan denk ik een andere, anders had ik mezelf wel herkend.
Laat eens zien?
JA LEKKER MAKKELIJK OM JE ELKE NACHT ZONDER KAPOTJE TE LATEN UITWONEN DOOR JE MAN WAARDOOR JE OM DE 10 MAANDEN LIGT TE WERPEN EN ANDEREN AL JOUW WERK LAAT DOEN GOEDKOPE STRONTKUT!quote:Op donderdag 2 september 2010 11:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik zeg tegen een collega dat ik een bepaalde (kleine) taak van een collega die op vakantie is niet overneem. Ervan uitgaande dat mijn andere twee collega's die allebei net terug zijn van vakantie dat oplossen. Ook omdat zij dat altijd doen en ik niet eens weet wat het precies inhoudt (boekjes in een envelopje stoppen, maar wat naar wie, geen idee).
Wordt mn zwangere collega boosEn zegt ze, ja lekker makkelijk om dat aan je collega's over te laten.
!!!![]()
![]()
![]()
Ik zit echt heel erg op mn lip te bijten nu
Dat kan heul zeer doen.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik zit echt heel erg op mn lip te bijten nu
Komt nog bij dat ze zelf om de haverklap aan mijn bureau staat om te vragen of ik iets voor haar wil doen omdat zij het niet snapt want geen opleiding in dit vak.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
JA LEKKER MAKKELIJK OM JE ELKE NACHT ZONDER KAPOTJE TE LATEN UITWONEN DOOR JE MAN WAARDOOR JE OM DE 10 MAANDEN LIGT TE WERPEN EN ANDEREN AL JOUW WERK LAAT DOEN GOEDKOPE STRONTKUT!
Je mag dit topic uitprinten en laten slingeren op haar bureau als je wil.
Zal ik die draak overboord duwen op het personeelsuitje?quote:Op donderdag 2 september 2010 11:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Komt nog bij dat ze zelf om de haverklap aan mijn bureau staat om te vragen of ik iets voor haar wil doen omdat zij het niet snapt want geen opleiding in dit vak.
Dus ik heb subtiel gezegd: "Zal ik dat ook steeds zeggen als jij iets niet weet?"
En toen ben ik even weggelopen. Heb nog steeds zin om heel erg te schelden nu.
Ja, die! Maar dan iets customized.quote:
eyquote:
Dacht ik al, hij voldoet perfect aan de omschrijvingquote:Op donderdag 2 september 2010 11:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, die! Maar dan iets customized.
Check je mobieltje 's?quote:Op donderdag 2 september 2010 11:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Serieus, ze gaat nog lopen klagen erover ook, op de afdeling hiernaast!
Ik geloof dat ik even niet goed word.
Ik kreeg 'm omdat ik met straffe hand R&P modde.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Dacht ik al, hij voldoet perfect aan de omschrijving
Ik weet ook niet waar ik 'm vandaan had, maar het sloeg op het feit dat Leandra iedereen liep te corrigeren
Het Catwoman gedeelte slaat natuurlijk ook meer op jouw usernamequote:Op donderdag 2 september 2010 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kreeg 'm omdat ik met straffe hand R&P modde.
Kun je hem daar niet ergens terugvinden dan?? In een topic van heul lang geleden?quote:Op donderdag 2 september 2010 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kreeg 'm omdat ik met straffe hand R&P modde.
Ik ben nou ook wel benieuwd naar de customized versiequote:Op donderdag 2 september 2010 11:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kun je hem daar niet ergens terugvinden dan?? In een topic van heul lang geleden?
Zou kunnen, maar veel te veel moeite.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:58 schreef Leandra het volgende:
Kun je hem daar niet ergens terugvinden dan?? In een topic van heul lang geleden?
Als ik zoiets zeg denkt iedereen meteen aan een Glory Holequote:Op donderdag 2 september 2010 11:59 schreef Copycat het volgende:
Tijd om me even met een bal tegen de muur op te drukken.
En ik corrigeerde niet iedereen... ik corrigeerde jou als je er om vroeg, en jij vond het gewoon lekkerquote:Op donderdag 2 september 2010 11:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dacht ik al, hij voldoet perfect aan de omschrijving
Ik weet ook niet waar ik 'm vandaan had, maar het sloeg op het feit dat Leandra iedereen liep te corrigeren
Zie je? Zit ze weer te corrigerenquote:Op donderdag 2 september 2010 11:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ik corrigeerde niet iedereen... ik corrigeerde jou als je er om vroeg, en jij vond het gewoon lekker
Ian gaat zo zoeken, die is nieuwsgierig genoeg.... ik weet hoe hij eruitziet, maar ik was na 2 minuten in de nieuwe zoekdinges wel klaar.... zelfs die google search werkte makkelijker.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar veel te veel moeite.
Nee, want Ian heeft geen idee waar en hoequote:Op donderdag 2 september 2010 12:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ian gaat zo zoeken, die is nieuwsgierig genoeg.... ik weet hoe hij eruitziet, maar ik was na 2 minuten in de nieuwe zoekdinges wel klaar.... zelfs die google search werkte makkelijker.
Als jij het over je getapete rug gaat hebben denken we er ook heel andere dingen bij....quote:Op donderdag 2 september 2010 11:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als ik zoiets zeg denkt iedereen meteen aan een Glory Hole
Ik wil sowieso niet dat mensen, behalve Mera uiteraard, aan mijn lijf zittenquote:Op donderdag 2 september 2010 12:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als jij het over je getapete rug gaat hebben denken we er ook heel andere dingen bij....
Maar goed, als jij gaat vertellen hoe vreemd het is als de fysio zegt dat hij je BH gaat losmaken (en ja, dat is idd vaag) dan denken we ook: "Huh??"
In Cc d'r posthistory, en dan een jaar of 4 terug.... voor kittengate iig, en dan een R&P topic of FBquote:Op donderdag 2 september 2010 12:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, want Ian heeft geen idee waar en hoeDit was nog vrij makkelijk, COS 1000 valt gewoon naartoe te bladeren aan de hand van de andere COS nummers
En ik wist toevallig dat ik je extra nog even heb zitten noemen in die 1000e COS
Goed, ik geef het toequote:Op donderdag 2 september 2010 12:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
In Cc d'r posthistory, en dan een jaar of 4 terug.... voor kittengate iig, en dan een R&P topic of FB![]()
Piece of cake voor jou
R&P of SHO, daar was ik toen ook mod. Maar ik heb 'm geloof ik maar heel kort gebruikt.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:03 schreef Leandra het volgende:
In Cc d'r posthistory, en dan een jaar of 4 terug.... voor kittengate iig, en dan een R&P topic of FB![]()
Piece of cake voor jou
En wij maar denken dat je nog een beetje inzet voor je mede-SC'ers wilt tonen....quote:Op donderdag 2 september 2010 12:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed, ik geef het toeIk zit Qi te kijken dus ik was niet van plan méér moeite te doen dan af en toe de SC te F5'en
LOL! Waar heb je dat belachelijke idee opgedaan!quote:Op donderdag 2 september 2010 12:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wij maar denken dat je nog een beetje inzet voor je mede-SC'ers wilt tonen....
Vroeger, toen je nog dagen bezig was met het bouwen van een jubilieum-OP en dergelijke....quote:Op donderdag 2 september 2010 12:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
LOL! Waar heb je dat belachelijke idee opgedaan!
Ach joh, dan heb je weer voldaan aan je sollicitatieplicht...quote:Op donderdag 2 september 2010 12:10 schreef Copycat het volgende:
Ik heb begin deze week een sollicitatiegesprek afgezegd ivm niet lekker voelen en daardoor niet lekker kunnen uiten en nu heb ik helemaal geen zin om een nieuwe afspraak te maken.
Je moet alleen niet beginnen over een iPad, Zinio en het feit dat je daar de New York Times op leest.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar zou ik gillend gek en recalcitrant van worden. Afkeurende blikken als je op zondag de tuin doet of je ramen lapt. Dan liever de leven en laten leven houding hier, inclusief voortuinzitters. Ik blijf lekker achter hangen, ondanks herhaalde aanbiedingen om in mijn voortuin ook een bankje neer te zetten. Ook prima als ik dat afsla. En er is altijd wel iemand bereid ergens mee te helpen.
Ik hou wel van de no nonsens mentaliteit van arbeidsersbuurten.
Ik kan niet constant top kwaliteit leveren, Leannemais. Ik ben nog aan het bijkomen van de glorie en faam die mijn ava-actie mij bracht.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vroeger, toen je nog dagen bezig was met het bouwen van een jubilieum-OP en dergelijke....
Uiteraard, daarom vergeven we je nu ook dat je niet even Cc d'r zweepje gaat zoekenquote:Op donderdag 2 september 2010 12:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan niet constant top kwaliteit leveren, Leannemais. Ik ben nog aan het bijkomen van de glorie en faam die mijn ava-actie mij bracht.
Hoelaat ga je heen? Er zijn werkzaamheden aan het spoor, volgens mij precies op het traject waar Mera en ik op moeten, dus ik wou voorstellen om wat eerder te gaan als ze thuiskomt.quote:
Neuh, dan kijken ze je vreemd aan. Ik ben toch al een beetje de vreemde eend in de bijt. Ik praat met een relatief harde G, zeg geen houdoe en onttrek me aan de braderieën en andere activiteiten op het plein. Maar toch word ik geaccepteerd.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:11 schreef Dementor het volgende:
Je moet alleen niet beginnen over een iPad, Zinio en het feit dat je daar de New York Times op leest.
In Klundert hebben "we" ook geen zachte G.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neuh, dan kijken ze je vreemd aan. Ik ben toch al een beetje de vreemde eend in de bijt. Ik praat met een relatief harde G, zeg geen houdoe en onttrek me aan de braderieën en andere activiteiten op het plein. Maar toch word ik geaccepteerd.
One of us, one of us. Gooble Gobble, Gooble Gobble, we accept her!
Totdat ze me in een kakelende kip veranderen. Oh ... wacht ...
Ja, geen ideequote:Op donderdag 2 september 2010 12:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh ja, goeie, hoe laat begint de RLSmeet?
Heb ik al door die brief te sturen, of is een vervolgactie wederom een puntje erbij? Maar het is op zich wel een aardig bureau en als het voor drie dagen kan, ook nog wel interessant.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:11 schreef Leandra het volgende:
Ach joh, dan heb je weer voldaan aan je sollicitatieplicht...
Strooien ze al bloemen in Klundert?quote:Op donderdag 2 september 2010 12:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan niet constant top kwaliteit leveren, Leannemais. Ik ben nog aan het bijkomen van de glorie en faam die mijn ava-actie mij bracht.
Dan alquote:
Jongeuh, da's veel te laatquote:Op donderdag 2 september 2010 12:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is wel heul vroeg!
Ik denk dat wij rond een uur of 6 komen.
Als Pietje al dronken is.
Jaquote:Op donderdag 2 september 2010 12:27 schreef CarOnline het volgende:
Zieee ik zei toch dat het vandaag kwam?
Is het de goeie versie?
Mooi!quote:Op donderdag 2 september 2010 12:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
JaEn ik ben er heul heul blij mee
ja, woningbouw besteed het uit, is al heel lang zo in Amsterdam, maar weet nog wel van toen hans klein was, ze niet het dak op wilde want je moet een ingang weten, nou wat denken ze nou dat ik het dak op ga.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:37 schreef Copycat het volgende:
DE GG&GD? Doen die ook al wespennesten uitroken?
Hier heeft hij ook een hoop vriendjesquote:Op donderdag 2 september 2010 12:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Mooi!
Ben blij dat ie een nieuw thuis heeft.
Hier kwam ie echt aandacht tekort, helaas.
Maar ja, dan heb je er zoveel, en allemaal wil je ze aandacht geven maar dat lukt dan gewoon niet. Helemaal als je zelf ook nog werkt. En ik weet ook wel dat iedereen zegt: koop nooit DVD's als je weinig thuis bent enzo, maar misschien egoistisch, ik vind het ook wel leuk als ik er wel ben. Brengt gewoon gezelligheid. Denk niet dat ie er echt omder geleden heeft, want hij stond met heel veel vriendjes in een kast, maar hij was altijd wel een beetje het buitenbeentje.
Verwen hem maar goed, knapt ie vast van op!
Zal wel vóór een uur of 12 worden voor de zekerheid als er werkzaamheden zijnquote:Op donderdag 2 september 2010 12:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vond het nog redelijk vroeg.
Hoe laat moeten jullie weer weg dan?
Maar dan hebben we toch nog gewoon 5 a 6 uur om te drinken?quote:Op donderdag 2 september 2010 12:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zal wel vóór een uur of 12 worden voor de zekerheid als er werkzaamheden zijn
Vorige keer was ik er toch ook rond die tijd en dat was véél te kort voor mijn gevoelquote:Op donderdag 2 september 2010 12:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar dan hebben we toch nog gewoon 5 a 6 uur om te drinken?
ja he laysa, nu maar hopen dat hun het kunnen vinden, je weet groot is het kamertje niet we denken achter haar bed of in dat berghokje, nou je ziet me toch echt niet dat donkere berghokkie inkruipen. je hoort het morgen middag wel hoe ze het opgelost hebben ( hoop ik) anders steek ik gewoon het hele dakkapel in de fik pppffttttttt, weet je wat dat mens van de woningbouw vanmorgen zei ( moest haar even terug bellen) mevrouw wees niet ongerust ze blijven nooit op een dezelfde plek, elk jaar verhuizen ze hahaha nou die is echt gek, hans had 7 wespennesten, toen ze de dakkapellen hier gingen plaatsen haalde ze er 7 onder het oude vandaan.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:41 schreef Laysa het volgende:
Fijn heksje dat ze het komen oplossen
Ahh kiektan!quote:Op donderdag 2 september 2010 12:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hier heeft hij ook een hoop vriendjes
[ afbeelding ]
En om er voor te zorgen dat hij zich heul thuis voelt mag hij naast zijn voorganger staan die hem zo'n beetje uit kan leggen hoe of wat
[ afbeelding ]
nee dit is een nieuwe, toen zoon klein was hebben ze er 7 verwijderd, maar dat deden ze omdat er een nieuw dakkapel werd geplaatst, toen haalde die vent er zo 7 eronder vandaan, dit is weer een nieuwe, en echt elk jaar heb ik veel wespen terwijl vriendin verderop nooit last van wespen heeft, ja af en toe een verdwaalde.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:42 schreef Copycat het volgende:
Nooit geweten. Maar dat nest zit er dus al sinds je zoon een kleuter was?
Damn.
Dat is niet dé meet?quote:Op donderdag 2 september 2010 12:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Er speelt zich op het moment overigens een waar Meet-gerelateerd drama af in de GC aangaande de 11-jaar Fok! Twente Meet
Hehehe, we hebben er ZES staan om alle dvd's kwijt te kunnenquote:Op donderdag 2 september 2010 12:47 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ahh kiektan!
Hij staat zelfs weer in dezelfde opstelling, 3 rijen billy's
Ik zie het al, komt helemaal goed
Nee, als ik het goed begrijp werd er door users die commentaar hadden op het feit dat Fok! niets voor elkaar kreeg qua organisatie een seperate meet georganiseerd en valt die nu een soort van in duigen omdat ze niets voor elkaar krijgen qua organisatiequote:
Ik dacht dat jullie er vorige keer pas rond een uur of 9 waren?quote:Op donderdag 2 september 2010 12:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vorige keer was ik er toch ook rond die tijd en dat was véél te kort voor mijn gevoelAlsmede: zuipen kan ik ook thuis, ik ga erheen om jullie te zien
Ik weet niet of het er een puntje bij is, maar mochten ze gaan controleren (quote:Op donderdag 2 september 2010 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb ik al door die brief te sturen, of is een vervolgactie wederom een puntje erbij? Maar het is op zich wel een aardig bureau en als het voor drie dagen kan, ook nog wel interessant.
Ik bel morgen wel!
Ohja, kut, ik kwam veel later aan met de trein, kloptquote:Op donderdag 2 september 2010 12:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie er vorige keer pas rond een uur of 9 waren?
Ah okay. Gelukkig maar, want zo te lezen blaast Oksel het nu af. Hij heeft er wel de geschikte ruimte voor, maar ik geloof dat kritiek hem niet goed bevalt.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Nee, als ik het goed begrijp werd er door users die commentaar hadden op het feit dat Fok! niets voor elkaar kreeg qua organisatie een seperate meet georganiseerd en valt die nu een soort van in duigen omdat ze niets voor elkaar krijgen qua organisatie
Ik vind het zonde, en ik wist nieteens dat er een 11 jaar meet werd gehoudenquote:Op donderdag 2 september 2010 12:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah okay. Gelukkig maar, want zo te lezen blaast Oksel het nu af. Hij heeft er wel de geschikte ruimte voor, maar ik geloof dat kritiek hem niet goed bevalt.
Lijkt eerder op het aanreiken van een stok om die meet mee dood te slaan. Een stok die Oksel maar wat graag aangrijpt.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Meet naar de klote geholpen, best knap
Kan ook heel goed hoor, maar het ziet er wel uit alsof die Oksel vaker feestjes geeft daar. Ik zeg ook maar wat, ik kwam daar per ongeluk binnen vallen en het viel me op dat Pietje en Lies bijvoorbeeld ook in de lijst van komers/misschieners stonden.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lijkt eerder op het aanreiken van een stok om die meet mee dood te slaan. Een stok die Oksel maar wat graag aangrijpt.
Dat ook ja. Doet me een beetje denken aan wat naaktfoto's voor een goed doel.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lijkt eerder op het aanreiken van een stok om die meet mee dood te slaan. Een stok die Oksel maar wat graag aangrijpt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |