Een krolse Sinterklaas zonder staf?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:21 schreef RockNijntje het volgende:
--- /\
- /__\
--
}--|--{
--- /\
--- | |
-- - -
Is goedquote:Op donderdag 2 september 2010 16:26 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Een krolse Sinterklaas zonder staf?
quote:
Die zit niet in de Brabantse vlagquote:Op donderdag 2 september 2010 16:35 schreef ThaTim het volgende:
Niet van het onderwerp afwijken he,
de
quote:Op donderdag 2 september 2010 16:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die zit niet in de Brabantse vlag
Maar speciaal voor jou:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee. Modjes zijn vrij volgens mij.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:53 schreef Knevelt het volgende:is er ooit zo veel gebaggerd met smileys in één topique?
quote:Op donderdag 2 september 2010 16:53 schreef Knevelt het volgende:is er ooit zo veel gebaggerd met smileys in één topique?
en spoilers?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:53 schreef Knevelt het volgende:is er ooit zo veel gebaggerd met smileys in één topique?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Weet ik ook niet, hij was alleen 67023 tekens te grootquote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 17:09 schreef Knevelt het volgende:
afbeelding
Met de groeten van Robbie Rododenderons.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |