Omdat een mens geen paard is.quote:En waarom zou de mens dat dan niet kunnen?
Dat begrijp ik, maar als er voldoende voedingsstoffen in zitten om een paard te voeden, zou het toch ook voldoende moeten zijn om een mens te voeden? Een paard is immers veel groter en sterker dan een mens.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:43 schreef Salamando het volgende:
[..]
Omdat een mens geen paard is.
Ah, nice! Thx.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:44 schreef Pakspul het volgende:
http://www.ikhebeenvraag.be/vraag/5297
Heb je wel eens goed naar gezonde paardenschijt gekeken? Als je goed kijkt zie je zelfs daarin nog de resten van het gras, omdat gras niet zo heel erg lekker verteert bij een paard, en bij een mens nog veel minder...quote:Op donderdag 2 september 2010 09:45 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar als er voldoende voedingsstoffen in zitten om een paard te voeden, zou het toch ook voldoende moeten zijn om een mens te voeden? Een paard is immers veel groter en sterker dan een mens.
Je moet dan onvoorstelbaar veel gras eten. Verder ben je geen grazer.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:45 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar als er voldoende voedingsstoffen in zitten om een paard te voeden, zou het toch ook voldoende moeten zijn om een mens te voeden? Een paard is immers veel groter en sterker dan een mens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |