Ja lees het nu ook: http://www.nu.nl/film/235(...)toch-niet-in-3d.htmlquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:43 schreef icemotion het volgende:
@ReWout Nee, zoals je hierboven kan lezen komt deel 1 van the Deathly Hallows dus alleen maar in 2d in de bioscopen.
de 3d technieken worden pas toegevoegd als de film al klaar is, hij is namelijk gewoon in 2D gefilmd.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb altijd het idee dat het geld en energie wat er in die 3d-technieken gestoken wordt, veel beter in andere zaken gestoken kan worden zodat die nóg beter zijn.
Je hebt altijd een keuze bij 3D films, er zijn meer zalen in 2D dan in 3D, ook Avatar was in 2D te zien. Alle 3D films komen sowieso ook in 2D.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:24 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Ben blij toe dat ze besloten hebben om deze film niet in 3D uit te brengen. Ben dat 3D nu al een beetje zat.....
Ja, klopt, is ook zo. Maar ik begrijp de hype rondom 3D gewoon niet zo goed.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:13 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je hebt altijd een keuze bij 3D films, er zijn meer zalen in 2D dan in 3D, ook Avatar was in 2D te zien. Alle 3D films komen sowieso ook in 2D.
Ik begrijp 3D helemaal niet, want ik zie geen 3D. Iets met ogen die niet goed samenwerken. Ik ben nog niet naar een 3D-film geweest, ik vraag me af hoe ik die zie eigenlijk. Beetje dubbel ofzo?quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:32 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Ja, klopt, is ook zo. Maar ik begrijp de hype rondom 3D gewoon niet zo goed.
Nee ik ook niet. Ben destijds nieuwsgierig Avatar in 3D gaan bekijken, in het begin vond ik het erg veel afleiden en toen ik er eenmaal aan gewend was viel het me niet meer op. Dus het heeft voor mij geen meerwaarde.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:32 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Ja, klopt, is ook zo. Maar ik begrijp de hype rondom 3D gewoon niet zo goed.
haha idem hierquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:33 schreef Bellatrix het volgende:
Ik dacht dat er 'Trust Noone'' stond, ik dacht nog van wie is Noone?
Die doen het niet (hier)?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:20 schreef Koningin het volgende:
Waren deze al voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stephen Fry is koning.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:07 schreef AlphaOmega het volgende:
Ik heb het Engelse luisterboek geluisterd, voorgelezen door Stephen Fry. Ik ben heel erg benieuwd wat ze met de films gaan doen...
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:44 schreef Adelante het volgende:
Bellatrix
Wie is die andere bij die weerwolf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens de Twitter is dat Scabior, maar kan me even niet meer herinneren wie dat is...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:44 schreef Adelante het volgende:
Bellatrix
Wie is die andere bij die weerwolf?
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:53 schreef Koningin het volgende:
[..]
Volgens de Twitter is dat Scabior, maar kan me even niet meer herinneren wie dat is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar Wielerprono 2014, 2015
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:23 schreef Pepersaus het volgende:
[..]That's what I said.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |