Same here! Maar zou er belabberd uit zien, als het niet per nieuwe film beter werdquote:Op donderdag 23 september 2010 19:35 schreef Oliviertje1994 het volgende:
mag ik zeggen dat ik dit de beste hp traielr ooit vind? ik kan dus echt niet wachten!
Dat mag je zeker zeggenquote:Op donderdag 23 september 2010 19:35 schreef Oliviertje1994 het volgende:
mag ik zeggen dat ik dit de beste hp traielr ooit vind? ik kan dus echt niet wachten!
Ja, die twee hebben de meeste chemistry van alle jonge stelletjes in de film(s).quote:Op donderdag 23 september 2010 19:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik vind die vriendschap tussen Harry en Hermelien altijd zo mooi in de films, en ik zie nu al weer mooie scenes met hun 2en
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, die twee hebben de meeste chemistry van alle jonge stelletjes in de film(s).
Ik denk ook niet dat Ginny zal overtuigen als 20 jaar ouder.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:02 schreef Catwoman1986 het volgende:
Ja, daar zou ik het wel van geloven! Ze komen samen ook het meest volwassen over. Ron ziet er uit als zo'n onhandige klungel (wat ie ook wel een beetje is) en dat ziet er niet echt uit naast zo iemand als Hermione.
En Ginny blijft er in mijn ogen gewoon veel te kinds uitzien waardoor het er veel te brugklas-achtig uit ziet als ze samen is met Harry.
Haha nee daar ben ik ook bang voorquote:Op donderdag 23 september 2010 20:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Ginny zal overtuigen als 20 jaar ouder.
Inderdaadquote:Op donderdag 23 september 2010 20:02 schreef Catwoman1986 het volgende:
Ja, daar zou ik het wel van geloven! Ze komen samen ook het meest volwassen over. Ron ziet er uit als zo'n onhandige klungel (wat ie ook wel een beetje is) en dat ziet er niet echt uit naast zo iemand als Hermione.
En Ginny blijft er in mijn ogen gewoon veel te kinds uitzien waardoor het er veel te brugklas-achtig uit ziet als ze samen is met Harry.
Ja dat is wel waar, ik begrijp wel wat je bedoeld. En tegenpolen trekken elkaar aan zeggen ze he? Nou wat dat betreft is het wel erg logisch dat Ron en Hermione samen zijn. Hij is te lui om huiswerk te maken en zij is er alleen maar mee bezig, zij is handig, hij juist niet en ga zo maar doorquote:Op donderdag 23 september 2010 20:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
InderdaadAl vind ik Hermelien en Harry niet echt een romantische band hebben, echt puur beste vrienden. Al zou ik het leuker hebben gevonden als ze er naar toe hadden gewerkt om Harry en Hermelien wel samen te laten komen..maarja.
En aan de andere kant vind ik het juist logisch dat ze met Ron een wat meer romantische verbinding heeft. Harry kan elk moment doodgaan, kwetsbaar en wil toch veel dingen alleen doen. Ron was wat afhankelijker en juist omdat hij zo was, en juist omdat hij zo onhandig is, kreeg hij zon love-hate relatie met Hermelien, weet het niet beter uit te leggen
Dat heb ik nooit begrepen. Hoe moeilijk is het om lenzen te dragen.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:27 schreef egeltje1985 het volgende:
Wel jammer dat ze Harry's ogen niet wat duidelijker groen maken. Maar verder heb ik niks te zeuren hoor.
Ja, of om een stagiair t ff achteraf aan te laten passen. Ze bewerken al zoveel digitaal, dan kan dat er ook wel bij.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit begrepen. Hoe moeilijk is het om lenzen te dragen.
The College Years zou tof zijn. Alleen debiel dat Rowling zonodig een epiloog moest schrijven aan het laatste boek waarinquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:01 schreef luffyd het volgende:
[ afbeelding ]
"I could definitely write an eighth, ninth, 10th [book]," author J.K. Rowling tells Oprah Winfrey in an interview airing Friday.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
Hele film denk ik, maar is popup 3D, zoals Clash en Alice.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:14 schreef TheMagnificent het volgende:
Zal de 3D-versie van de film compleet in 3D zijn of slechts een aantal scènes?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:27 schreef Stefan het volgende:
[..]
The College Years zou tof zijn. Alleen debiel dat Rowling zonodig een epiloog moest schrijven aan het laatste boek waarinOver die spoiler (epilogue):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |