Stephen Fry. De man met de Beste Engelse Stem ooit. Wat een held.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:07 schreef AlphaOmega het volgende:
Ik heb het Engelse luisterboek geluisterd, voorgelezen door Stephen Fry. Ik ben heel erg benieuwd wat ze met de films gaan doen...
Oquote:
Eigenlijk zou hij een rol in deze film moeten hebben, en dan een fijne dialoog met Alan Rickmanquote:Op donderdag 2 september 2010 15:56 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Stephen Fry. De man met de Beste Engelse Stem ooit. Wat een held.
Daarom ga ik nooit op de dag dat de film uitkomt. Mij veel te druk.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:34 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Haha ja echt een drukte geeft dat, zo'n eerste dag.
Maar het is zeker een tof verjaardagskado. Ik doe op de dag zelf toch nooit wat als ik doordeweeks jarig ben dus dit komt uitermate goed uit
Maar je bedoelt middernacht van woensdag op donderdag dan ofzo?
Nouja, dan moet ik maar vrij nemen, vervelend
Eens. Stephen is leuk. Offtopic: hij moet sowieso nog meer gaan doen op tv. Genot om naar de kijken. Die docu in Amerikaquote:Op donderdag 2 september 2010 16:03 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Eigenlijk zou hij een rol in deze film moeten hebben, en dan een fijne dialoog met Alan Rickman
Alleen is het probleem met dit soort films dat het best lang zo druk blijft, dat is dan wel weer een beetje jammer. Maarja zolang mensen hun muil dichthouden hoor je mij niet klagen.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:20 schreef Koningin het volgende:
[..]
Daarom ga ik nooit op de dag dat de film uitkomt. Mij veel te druk.
Alan Rickmans stemquote:Op donderdag 2 september 2010 16:03 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Eigenlijk zou hij een rol in deze film moeten hebben, en dan een fijne dialoog met Alan Rickman
QFT!quote:Op donderdag 2 september 2010 19:03 schreef Bellatrix het volgende:
Wat een badassen![]()
En trouwens Emma over Twilight![]()
Nou bedankt, ik schrok me dood met die snor van daniel en de pukkelkop van rupertquote:Op donderdag 2 september 2010 19:02 schreef luffyd het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vetquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:51 schreef luffyd het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]