Dank, done.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:33 schreef Xummon het volgende:
poule B moet je alleen ff FC James's aan kop zetten, beter doelsaldo en een wedstrijd minder gespeeld
klopt, zie het nu ook inderdaadquote:Op donderdag 23 september 2010 02:19 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik zou een beslissingswedstrijd accepteren maar in principe is drasss door vanwege de meer doelpunten voor regel.
ze hebben idd nog geen frienldy dus zou dat kunnenquote:Op donderdag 23 september 2010 09:22 schreef Drassss het volgende:
Hmm ik lees het nu pas ( slapert ).. Ja ik had me expres als 2de gezet, omdat ik die doelpunten voor regel zag staan.
Mijn mening is dat de poules A en B klaar zijn. Nummers 1 en 2 gaan door.
Poule C/D hadden maar 3 teams. Nummer 1 gaat sowieso door, maar je kan misschien een beslissingduel regelen voor de beste nummers 2 in die 2 poules. De winnaar gaat door en tevens komt Ado'67 erbij.
Is dat misschien iets?
PS: Het kan al te laat zijn om dat die 2 nu al een friendly hebben
Ik zou nog even wachtenquote:Op donderdag 23 september 2010 21:34 schreef Kirov het volgende:
Spring united heeft me nog steeds niet uitgedaagd, mag ik een friendly regelen?
Gefixed, excusesquote:Op donderdag 23 september 2010 18:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik kan Brandx niet uitdagen. Waarschijnlijk heeft ze aanstaan dat ze niet uitgedaagd mag worden.
Xummon is een geweldig helper en ik kan mooi aanklooien met hemquote:Op donderdag 23 september 2010 21:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
Gefixed, excuses
Drassss, waarmee kan je eigenlijk gaan helpenIk heb nog geen flikker voor de cup uitgevoerd, en ik ben nogal afwezig geweest (tis tè druk nu om me heen, maar wel erg tof stiekem), maar wil nog steeds graag helpen hoor!
Je moet anders maar gewoon melden wat ik voor je kan doen.
lol!quote:Op donderdag 23 september 2010 21:51 schreef Drassss het volgende:
[..]
Xummon is een geweldig helper en ik kan mooi aanklooien met hem![]()
Ik denk dat na de woensdagpotjes de loting gedaan kan worden. Dan mag jij mooi balletjes gaan grabbelen
Skonne tijd! Dan zijn de potjes ook net afgelopen.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
lol!
is prima, ben wel pas tegen half acht thuis, eerst trainen
Daag mij even uit anders. Het lukt mij niet.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:26 schreef Kirov het volgende:
Prut net te laat met een friendly regelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |