Dat degene die ik moet uitdagen, niet kan uitdagen omdat deze al een friendly geregeld heeft.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wat snap ik dan niet van het hele probleem
Ah! Ik pak nog even een slok koffiequote:Op vrijdag 3 september 2010 13:38 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat real tegen Brandx moet, maar Brandx al een andere wedstrijd heeft geregeld..
quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ah! Ik pak nog even een slok koffie
jah duh. Ik log net in op hattrick voor zondag ff de wedstrijd te regelen (heb niet veel inet mogelijkheid hierquote:Op donderdag 2 september 2010 19:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
Hmm. Onze geliefde BrandX heeft al een friendly geregeld.![]()
Mijn excuses voor het aanklooien van de datums. Alles wat nog niet helemaal zeker.. vandaar...quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
jah duh. Ik log net in op hattrick voor zondag ff de wedstrijd te regelen (heb niet veel inet mogelijkheid hier) Er was kortgeleden nog tegen me gezegd dat de cup pas zou beginnen na mijn vakantie (wat nog een weekje duurt) dus ik had automagisch friendly's regelen nog aanstaan. Uberhaupt mazzel dat ik inlog eigenlijk, want op zich staat mijn basisteam voor de gewone wedstrijden ingesteld
dus beetje boel balen dat de cup eerder begint dan werd gezegd. en de wedstrijd gaat bij deze dus naar jou.
mjah. Tis niet anders. Volgende ronde beter.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:48 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mijn excuses voor het aanklooien van de datums. Alles wat nog niet helemaal zeker.. vandaar...
is er niet ergens ruimte voor een inhaalweek? dat lijkt me de ideale oplossing hiervoorquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:48 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mijn excuses voor het aanklooien van de datums. Alles wat nog niet helemaal zeker.. vandaar...
mmm, dat vind ik wel een goeiequote:Op vrijdag 3 september 2010 14:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
is er niet ergens ruimte voor een inhaalweek? dat lijkt me de ideale oplossing hiervoor
Is zeker een optie. Ruimte volgens mij genoeg.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
is er niet ergens ruimte voor een inhaalweek? dat lijkt me de ideale oplossing hiervoor
dan moet je dat denk ik in de regels opnemen..quote:Op zondag 5 september 2010 21:56 schreef Xummon het volgende:
note voor de teams die moeten uitdagen, het zou natuurlijk wel fijn zijn wanneer het mogelijk is de uitdaging zo vroeg mogelijk te sturen.
zal het er bij de volgende keer erbij zetten.quote:Op zondag 5 september 2010 22:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dan moet je dat denk ik in de regels opnemen..
Dat had je toch prima in de regels gezet? Tevens heb ik nog een extra bericht vandaag gestuurdquote:Op zondag 5 september 2010 22:10 schreef Xummon het volgende:
[..]
zal het er bij de volgende keer erbij zetten.
maar mij lijkt het ook niet meer als logisch, kom op he hoe lang doen de meeste niet al mee met de cup.
tsja.. datzelfde had ik ook met het a-team en b-team verhaal.. evenals het quote en melden dat het geregeld is.. dat doen bepaalde mensen nog steeds niet..quote:Op zondag 5 september 2010 22:10 schreef Xummon het volgende:
[..]
zal het er bij de volgende keer erbij zetten.
maar mij lijkt het ook niet meer als logisch, kom op he hoe lang doen de meeste niet al mee met de cup.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |