quote:Op woensdag 29 september 2010 23:17 schreef Xummon het volgende:
wedstrijden dus niet volgende week maar over 2 weken begrijp ik, aangezien ADO nog bekert
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:37 schreef Kirov het volgende:
Ow, Ladderzatsquad en ik hebben de wedstrijd al geregeld
Als ik verlies wil ik best volgende week nog een keer spelen hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beneath the gold, the bitter steel
Ik hoorde jou uit te nodigen joh, in plaats van jij mijquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:11 schreef Drassss het volgende:
Ter herinnering!
Kwartfinales 13 oktober
United Black Panthers - VV Eendracht Elsloo
Ado'67 - Bacardi Boys
Ladderzatsquad - FC Erm
FC James's - De Gekleurde Prent
De wedstrijden moeten uiterlijk zondagavond 21:59:59 geregeld zijn. (LET OP: dit is een gewijzigde tijd!) Zodra je wedstrijd geregeld is gelieve dit lijstje weer te kopiėren (en dus niet te quoten) en erachter zetten dat hij geregeld is. De wedstrijden moeten voor woensdag 17:00u. beginnen of in NEDERLAND op neutraal terrein volgens bekerregels gespeeld worden.
Dat deed ik voornamelijk om niet zelf per ongeluk iets te accepteren met men domme hoofdquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik hoorde jou uit te nodigen joh, in plaats van jij mij
Ik heb je uitnodiging maar geaccepteerd![]()
Heb je gisteren internationaal gespeeld?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:23 schreef Xummon het volgende:
Recente bezoekers
Foekje 06-10-2010
maar niet ff uitdagen
ikke nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Heb je gisteren internationaal gespeeld?
Boeie de deadline is zondag pas.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:23 schreef Xummon het volgende:
Recente bezoekers
Foekje 06-10-2010
maar niet ff uitdagen
rekening houden met je medemens is soms ook wel erg lastig natuurlijkquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:22 schreef foetre het volgende:
[..]
Boeie de deadline is zondag pas.
Je daagt nu 1 teams uit
VV Eendracht Elsloo (VI) in El Nuevo Oelie Oelie Bos
FC James's - De Gekleurde Prent 2-1quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:25 schreef Xummon het volgende:
Kwartfinales 13 oktober
United Black Panthers - VV Eendracht Elsloo geregeld
Ado'67 - Bacardi Boys
Ladderzatsquad - FC Erm 0-2 (is vandaag 6 oktober al gespeeld)
FC James's - De Gekleurde Prent Geregeld
FFFFUUUUUquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
FC James's - De Gekleurde Prent 2-1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |