en faalquote:
Nee.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:01 schreef Myraela het volgende:
Kunnen we vanavond iets minder plaatjes doen? Dat is saai.
Wut?quote:Op donderdag 2 september 2010 00:01 schreef SpauldingPF het volgende:
Als eerste natuurlijk de groetjes van Flippiee,
En om de Nacht in te luiden![]()
[ link | afbeelding ]
Die eerstequote:Op donderdag 2 september 2010 00:01 schreef SpauldingPF het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Deze speciaal voor onze vriend Penisbaard :
[ link | afbeelding ]
Bovendien is al dat scrollen kutquote:Op donderdag 2 september 2010 00:01 schreef Myraela het volgende:
Kunnen we vanavond iets minder plaatjes doen? Dat is saai.
Wad da ell?quote:Op donderdag 2 september 2010 00:01 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nee.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
inb4 'wat is de afspraak'quote:Op donderdag 2 september 2010 00:01 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nee.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik heb de mijne gevondenquote:Op donderdag 2 september 2010 00:01 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nee.
Foto 1 en foto 3quote:Op donderdag 2 september 2010 00:01 schreef SpauldingPF het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Deze speciaal voor onze vriend Penisbaard :
[ link | afbeelding ]
ap lekkerquote:Op donderdag 2 september 2010 00:03 schreef FreezePop het volgende:
[ afbeelding ]
Slaap lekker iedereen (L) (L)![]()
![]()
Lekkere tettenquote:Op donderdag 2 september 2010 00:04 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Random sletje met dikke tietenGoed genoeg?
je hebt gelijkquote:Op donderdag 2 september 2010 00:05 schreef trolololo het volgende:
Hier ontbreekt iets...
[ afbeelding ]
Ik ook niet, maar eens vroeg slapen. Morgen met mijn broer(tje) naar Amsterdam.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:03 schreef ViezeFreddiey het volgende:
ik voel het gewoon niet vanavond
VERDOMME TROLquote:Op donderdag 2 september 2010 00:05 schreef trolololo het volgende:
Hier ontbreekt iets...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 september 2010 00:05 schreef Knevelt het volgende:
George Baker is een bovenkoning.
Daarnaast wil ik een onenightstand met MYV, maar ik weet niet zo goed hjoe ik dat moet aanpakken.
Ja die heeft toch ook een naam?quote:Op donderdag 2 september 2010 00:04 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Random sletje met dikke tietenGoed genoeg?
Amsterdamquote:Op donderdag 2 september 2010 00:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar eens vroeg slapen. Morgen met mijn broer(tje) naar Amsterdam.
veel plezierquote:Op donderdag 2 september 2010 00:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar eens vroeg slapen. Morgen met mijn broer(tje) naar Amsterdam.
Ja: Chantal van de Molengraafquote:Op donderdag 2 september 2010 00:06 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja die heeft toch ook een naam?
Wat een rotbek zeg!quote:Op donderdag 2 september 2010 00:03 schreef FreezePop het volgende:
[ afbeelding ]
Slaap lekker iedereen (L) (L)![]()
![]()
hot damN!quote:
Jij hebt ook gelijkquote:Op donderdag 2 september 2010 00:05 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
je hebt gelijk![]()
[ afbeelding ]
Leugens!quote:Op donderdag 2 september 2010 00:06 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Ja: Chantal van de Molengraaf
Niet gehoordquote:Op donderdag 2 september 2010 00:05 schreef FreezePop het volgende:
[..]
VERDOMME TROL!
IK HAD NOG ZO GEZEGD... GEEN LAURATJES
iddquote:
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:05 schreef Knevelt het volgende:
George Baker is een bovenkoning.
Daarnaast wil ik een onenightstand met MYV, maar ik weet niet zo goed hjoe ik dat moet aanpakken.
quote:Op donderdag 2 september 2010 00:07 schreef SpauldingPF het volgende:
[ link | afbeelding ]
wat vinden we van deze meid
bekend gezichtquote:Op donderdag 2 september 2010 00:07 schreef SpauldingPF het volgende:
[ link | afbeelding ]
patjequote:
Foto`s willen we zienquote:Op donderdag 2 september 2010 00:08 schreef ecktebaas het volgende:
Hmm even in de hyves kijken van een paar breezersletjes die ik toevallig ken
Klopt.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:08 schreef ecktebaas het volgende:
Hmm even in de hyves kijken van een paar breezersletjes die ik toevallig ken
Dat wilde hij zo graag, en ik moet nog een nieuwe jas en patta's hebben dus dat doen we meteen erbij.quote:
Wat moest je daar dan?quote:Op donderdag 2 september 2010 00:06 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
veel plezier![]()
Was vandaag in hoofddorp
Heey goede zaakquote:Op donderdag 2 september 2010 00:09 schreef MYV het volgende:
Ik blijf vanavond ff baggeren aangezien ik morgen toch ziek thuis zit
Hoi
dingen regelen voor mijn opleidingquote:
Hallo vrindquote:
De linkerquote:
nee, niet waarquote:
Een, laten we zeggen, dikke voldoendequote:Op donderdag 2 september 2010 00:07 schreef SpauldingPF het volgende:
[ link | afbeelding ]
Die rechterquote:Op donderdag 2 september 2010 00:10 schreef SpauldingPF het volgende:
[ link | afbeelding ]
Jammer dat ze blijft drijven
En ik 58 seconden op tekst wachtenquote:Op donderdag 2 september 2010 00:10 schreef Braddie het volgende:
http://dl.dropbox.com/u/10881685/Wonderful%20Tonight.mp3
Braddie ist dabei!
18 euro.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:11 schreef Panzermaus het volgende:
Fanta-stick.rar, bieden vanaf 18 euro.
quote:
ik nietquote:Op donderdag 2 september 2010 00:13 schreef MYV het volgende:
[..]
Ik vind emo meisjes altijd wel lief.
Heerlijk zijn zequote:Op donderdag 2 september 2010 00:13 schreef MYV het volgende:
[..]
Ik vind emo meisjes altijd wel lief.
die is niet emo, die is ravenquote:
Jij kan het ook niet laten rusten heh...! hahaquote:Op donderdag 2 september 2010 00:01 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nee.
Foutmeldingquote:
dat ook wel een beetjequote:
Ow heet dat Ravenquote:Op donderdag 2 september 2010 00:14 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
die is niet emo, die is raven
quote:Op donderdag 2 september 2010 00:15 schreef sciter het volgende:
Ik zit nu dankzij een of andere snol van een lio'er naast zo'n alternatief type dat van die oortjeshaarbanden draagt... En aangezien die snol geen namen kan onthouden moet iedereen blijven zitten waar die de eerste keer zat.
WE ZIJN TOCH GEEN FUKKING ACHT MEER?
hahahaquote:Op donderdag 2 september 2010 00:15 schreef fries1984 het volgende:
[..]
Jij kan het ook niet laten rusten heh...! haha
De groeten Patrick.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:15 schreef Patje1987 het volgende:
Ik moet gaan, geen nachtbagger voor mij vanavond. Doei mensen
Die cola stick komt ook wat emo over andersquote:Op donderdag 2 september 2010 00:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik moet er ook niets van hebben.
nee, emo meiden moeten zich pronto normaal gaan gedragenquote:Op donderdag 2 september 2010 00:15 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Ow heet dat RavenOok goed toch
![]()
Maar Emo meiden zijn ook
Psychoquote:Op donderdag 2 september 2010 00:17 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ik die ipv die vrouw ?![]()
En goedenavond
Nee, ze is heel vrolijk altijd. Alleen te kinderachtig tegenwoordig, daar moet ik ook niets van hebben.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:16 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Die cola stick komt ook wat emo over anders
GSK!quote:Op donderdag 2 september 2010 00:18 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
GSK voelt zich heerlijk en heeft de hele dag zich nog niet kut gevoeld
perfecto !
GSKquote:Op donderdag 2 september 2010 00:18 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
perfecto !
Dat is goed nieuwsquote:Op donderdag 2 september 2010 00:18 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
perfecto !
Dat is ook de eerste keer of niet?quote:Op donderdag 2 september 2010 00:18 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
perfecto !
quote:Op donderdag 2 september 2010 00:18 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
perfecto !
ik dacht hetquote:Op donderdag 2 september 2010 00:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat is ook de eerste keer of niet?
quote:Op donderdag 2 september 2010 00:17 schreef sciter het volgende:
[..]
Diegene is heel aardig maar ik haat gewoon die stijl
quote:Op donderdag 2 september 2010 00:15 schreef sciter het volgende:
[..]
WE ZIJN TOCH GEEN FUKKING ACHT MEER?
Bij mij lukt het nooit als ik er gericht naar op zoek ga op Hyves, ik kom ze vaak tegen terwijl ik er niet naar zoek. Die eckte parelmeisjes dan.quote:
En dat terwijl je dan juist ghettonegers zoekt of pittige kapsels.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bij mij lukt het nooit als ik er gericht naar op zoek ga op Hyves, ik kom ze vaak tegen terwijl ik er niet naar zoek. Die eckte parelmeisjes dan.
[onverschillig] Oh... Panzer, jij ook hier? [/onverschillig]quote:Op donderdag 2 september 2010 00:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bij mij lukt het nooit als ik er gericht naar op zoek ga op Hyves, ik kom ze vaak tegen terwijl ik er niet naar zoek. Die eckte parelmeisjes dan.
Ik weet niet wat die van hem is, maar die van mij is 8-jarige meisjes die vol in hun anus gespoten worden.quote:
Ze is ongeveer 1:80 en fan van The Specialsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat, jij ook hier MYV? Wat toevallig. Alles goed? Godverdomme nu raak ik per ongeluk je hand aan. Dit gaat weer veels te ver voor 1 avond.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:21 schreef MYV het volgende:
[..]
[onverschillig] Oh... Panzer, jij ook hier? [/onverschillig]
wat een geweldige beschrijvingquote:Op donderdag 2 september 2010 00:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik weet niet wat die van hem is, maar die van mij is 8-jarige meisjes die vol in hun anus gespoten worden.
Dat is zo geilquote:Op donderdag 2 september 2010 00:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik weet niet wat die van hem is, maar die van mij is 8-jarige meisjes die vol in hun anus gespoten worden.
Dat is een te foute uitspraak PBquote:Op donderdag 2 september 2010 00:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat is spreektaal voor hem.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:22 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Dat is een te foute uitspraak PB
Hoe dichter naar de nul, hoe strakker om de lulquote:Op donderdag 2 september 2010 00:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik heb een goudmijntje aangeboord, zo'n vriend van mij was deze zomer naar een camping in Italie en die wordt nu gestalkt door allemaal van die 15/16 jarige meisjes die hij daar van kent.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:21 schreef ecktebaas het volgende:
Ik zit eigenlijk gewoon op de hyves van mijn 14 jarige broertje te zoeken
Originele uitspraak wel.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:23 schreef sciter het volgende:
[..]
Hoe dichter naar de nul, hoe strakker om de lul
Gaat goed hier. Oeps ja.. We gaan over de grens..quote:Op donderdag 2 september 2010 00:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat, jij ook hier MYV? Wat toevallig. Alles goed? Godverdomme nu raak ik per ongeluk je hand aan. Dit gaat weer veels te ver voor 1 avond.
Jij snapt hetquote:
oh, ik jaloersquote:Op donderdag 2 september 2010 00:25 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Jij snapt het![]()
![]()
Ben in juli nog bij John Fogerty geweest super optreden met z`n 65 jaar
Dus dan echt van die meisjes die hem om half 3 vanaf hun Blackberryquote:Op donderdag 2 september 2010 00:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb een goudmijntje aangeboord, zo'n vriend van mij was deze zomer naar een camping in Italie en die wordt nu gestalkt door allemaal van die 15/16 jarige meisjes die hij daar van kent.
That's what she said.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:25 schreef MYV het volgende:
[..]
Gaat goed hier. Oeps ja.. We gaan over de grens..
ah, 15/16 jarige meisjes pakken op een verjaardagquote:Op donderdag 2 september 2010 00:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dus dan echt van die meisjes die hem om half 3 vanaf hun Blackberrykrabbelen met 'heeey ik zag jou vandaag x je kent me niet'. Volgens mij geeft hij binnenkort zijn verjaardagsfeest.
Fantaquote:Op donderdag 2 september 2010 00:27 schreef Fanta-stick het volgende:
Gekoeld uit de sportschool Fanta-Stick
waar was datquote:Op donderdag 2 september 2010 00:27 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Haha was wel mooi ja![]()
Crosby, Stills & Nash waren er ook, die kunnen ook nog knallen
Nu pas?quote:Op donderdag 2 september 2010 00:27 schreef Fanta-stick het volgende:
Gekoeld uit de sportschool Fanta-Stick
Volgens mij wonen ze ergens anders in dit land dus dat zal hem wel niet worden.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:27 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ah, 15/16 jarige meisjes pakken op een verjaardag
Bospop in Weertquote:
mischien als ze haar haar los doet, dat het nog een kleine doable wordt, anders nietquote:Op donderdag 2 september 2010 00:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Volgens mij wonen ze ergens anders in dit land dus dat zal hem wel niet worden.
[ afbeelding ]
Matig.
quote:Op donderdag 2 september 2010 00:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Volgens mij wonen ze ergens anders in dit land dus dat zal hem wel niet worden.
[ afbeelding ]
Matig.
Weert is vanaf waar ik woon ook zon 2,5 uurquote:Op donderdag 2 september 2010 00:29 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Bospop in WeertHeb er wel 2,5 uur voor moeten rijden, maar het was het waard
![]()
Gelukkig bleven we er wel slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...
Walking on the water van the golliwogs is een heerlijk nummerquote:Op donderdag 2 september 2010 00:29 schreef ViezeFreddiey het volgende:
quote:
las alleen "check ff mijn fobo"quote:
Ik kom er weer hoorquote:Op donderdag 2 september 2010 00:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is ook 15. Waar is het echte spul gebleven man, wat is dit.
Ooow was jij dat ?quote:Op donderdag 2 september 2010 00:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Op jou ben ik eerlijk gezegd uitgekeken. En goede nachtrust toegewenst.
ya, en hoiquote:
Hoiquote:Op donderdag 2 september 2010 00:29 schreef MYV het volgende:
[..]
Ladies & Gentlemens
Prepare.
DESUNOTO.
hehequote:Op donderdag 2 september 2010 00:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Op jou ben ik eerlijk gezegd uitgekeken. En goede nachtrust toegewenst.
ik ben 18quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkigquote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 00:33 schreef Lysdexie het volgende:
Katrien Duck in badoh god, wat ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 september 2010 00:33 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Nu je erover begintIk heb nog wel een paar liggen
[ afbeelding ]
godverrredommequote:Op donderdag 2 september 2010 00:33 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Nu je erover begintIk heb nog wel een paar liggen
[ afbeelding ]
Nieuwe muziek downloaden want ik loop achterquote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 00:33 schreef Lysdexie het volgende:
Katrien Duck in badMeer van dit graag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Linke boelquote:Op donderdag 2 september 2010 00:33 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik zag vanmiddag twee ginger metalheads.
Nee, dat hij je gewoon niet meer wilquote:Op donderdag 2 september 2010 00:33 schreef Fanta-stick het volgende:
Wat ik daarmee bedoelde de zggen is
dat ik niet op zulke 15/16 jarigen lijk, toch?
Met sesamstraat dekbed?quote:Op donderdag 2 september 2010 00:34 schreef ecktebaas het volgende:
http://fleurhartjebestejill.hyves.nl/ dit kwam ik toevallig tegen
goede zaak, u blijftquote:Op donderdag 2 september 2010 00:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die nachtrust was voor Sticks omdat ze wegging. Zo aardig ben ik dan weer wel, weet je.
Dat doe je niet inderdaad, en dat is een goede zaak. Maar je gedraagt je als een kind van 14 tegenwoordig dus echt representatief zijn je looks niet meer. Jammer.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:33 schreef Fanta-stick het volgende:
Wat ik daarmee bedoelde de zggen is
dat ik niet op zulke 15/16 jarigen lijk, toch?
sesamstraat dekbed allesquote:Op donderdag 2 september 2010 00:34 schreef ecktebaas het volgende:
http://fleurhartjebestejill.hyves.nl/ dit kwam ik toevallig tegen
quote:Op donderdag 2 september 2010 00:34 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
godverrredomme![]()
Ik zou mijn hond er nog afschoppen
IB SBSquote:
quote:
SBS6quote:
Jij begon eroverquote:
Kijk even man dit is echt goedquote:Op donderdag 2 september 2010 00:36 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
SBS6![]()
SBS6![]()
SBS6![]()
SBS6![]()
SBS6![]()
SBS6![]()
SBS6![]()
SBS6![]()
SBS6![]()
SBS6![]()
SBS6![]()
SBS6![]()
SBS6![]()
SBS6![]()
SBS6![]()
SBS6![]()
SBS6![]()
SBS6![]()
SBS6DIKKE PAUPERZOOI
SBS6![]()
SBS6DIKKE PAUPER
WAT DOE JE
SBS6![]()
SBS6
Mooie mannen in strakke boxersquote:Op donderdag 2 september 2010 00:36 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Jij begon eroverDat zijn de eerste gingers van de avond, wat heb je dan liever xD
zeg het maar hoor schat
Brunettes, blondquote:Op donderdag 2 september 2010 00:36 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Jij begon eroverDat zijn de eerste gingers van de avond, wat heb je dan liever xD
zeg het maar hoor schat
Neequote:Op donderdag 2 september 2010 00:37 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Mooie mannen in strakke boxers
Thanks for the info.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:34 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Nee, dat hij je gewoon niet meer wil![]()
Its not fucking rocket science
Doe het.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:37 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
ik help graag mijn medemensquote:Op donderdag 2 september 2010 00:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Thanks for the info.![]()
Maar daar had ik het nu even (nooit) over.
Godverredommequote:Op donderdag 2 september 2010 00:37 schreef Panzermaus het volgende:
Twee gekke 15yo Romi's voor het topic. xd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat je dat ook al begrepen had zonder de hulp van mijn boy hiero. Rocket science.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Thanks for the info.![]()
Maar daar had ik het nu even (nooit) over.
check die Jonkoquote:
Hmm dat gaat um niet worden, dit is het beste wat ik er van kan makenquote:Op donderdag 2 september 2010 00:37 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 september 2010 00:37 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
je boyquote:Op donderdag 2 september 2010 00:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat ook al begrepen had zonder de hulp van mijn boy hiero. Rocket science.
De gezelligheid straalt erafquote:Op donderdag 2 september 2010 00:38 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die dikke negers?Jammer, net afgelopen.
HA MEER DIKKE MENSEN
Mooi, ik help graag mijn medemens......quote:Op donderdag 2 september 2010 00:38 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ik help graag mijn medemens
quote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 00:39 schreef Franneh het volgende:
IK WIL MANNEN ZIEN IK WIL MANNEN ZIEN
quote:
ik heb geen ideequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |