En daarna gaan ze weer uit de schappen en krijgen we voortaan doner met sinterklaas?quote:Op woensdag 1 september 2010 23:50 schreef o.us het volgende:
Dat is voor het Suikerfeest volgende week.
negers met zware zak eh.quote:
PEPERNOTENquote:Op woensdag 1 september 2010 23:50 schreef Annnet het volgende:
KRUID NO TEN![]()
Ik zag het ook en ik moest huilen.
quote:Op woensdag 1 september 2010 23:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
negers met zware zak eh.
Ga je ook de helft van je spullen aan vrienden geven voor je Suikerfeest?quote:Op woensdag 1 september 2010 23:50 schreef o.us het volgende:
Dat is voor het Suikerfeest volgende week.
quote:Op woensdag 1 september 2010 23:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Pepernoten zijn er altijd. Alleen dan plat en onder de noemer 'speculaas'.
Ben jij moderator geworden in de vakantie ofzo?quote:Op woensdag 1 september 2010 23:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Pepernoten zijn er altijd. Alleen dan plat en onder de noemer 'speculaas'.
En jij... wat verandert er veel in Fok! als je weggaatquote:Op woensdag 1 september 2010 23:52 schreef MissHobje het volgende:
Ik zit er net een paar te snoepen
En ben er ook meteen weer klaar mee
Al die verouderde iPods, Macbooks en iPhones hebben ook een nieuw huisje nodig.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:52 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ga je ook de helft van je spullen aan vrienden geven voor je Suikerfeest?
quote:Op woensdag 1 september 2010 23:53 schreef Socios het volgende:
Topic 17 hierover dit seizoen. Tevens ieder jaar terugkerend.
Gaap.
Ik ben al moderator sinds 2006 man.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:53 schreef sciter het volgende:
[..]
Ben jij moderator geworden in de vakantie ofzo?
Je bent het klaarbljkelijk niet gewend. Ik doe alles met pepernoten, Hobje. ALLES.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:52 schreef MissHobje het volgende:
Ik zit er net een paar te snoepen
En ben er ook meteen weer klaar mee
Stop je ze ook in je poepert?quote:Op woensdag 1 september 2010 23:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je bent het klaarbljkelijk niet gewend. Ik doe alles met pepernoten, Hobje. ALLES.
Nou enormquote:Op woensdag 1 september 2010 23:53 schreef sciter het volgende:
[..]
En jij... wat verandert er veel in Fok! als je weggaat
Nee. Ik duik erin als een dolfijn, graaf er gangen in als en mol en gooit ze in de lucht zodat ze op mijn kop kletteren.quote:
Alles ?quote:Op woensdag 1 september 2010 23:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je bent het klaarbljkelijk niet gewend. Ik doe alles met pepernoten, Hobje. ALLES.
Rotterdamse modquote:Op woensdag 1 september 2010 23:55 schreef o.us het volgende:
[..]
De enige echte metrostel is dit:
[ afbeelding ]
Ook in ONZ?quote:Op woensdag 1 september 2010 23:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik ben al moderator sinds 2006 man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die spaanse dingen vind ik lelijk.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Die Amsterdamse grijze bakken uit de jaren ´70 zijn juist mooi.
quote:Op donderdag 2 september 2010 00:00 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik krijg echt een epeleeptischkese aanval van jouw UI
Ik heb je gemist.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik was hier al.![]()
[..]
En inderdaad!
quote:Op woensdag 1 september 2010 23:52 schreef trolololo het volgende:
ZE ZIJN VERBODEN BIJ ONS OP SCHOOL![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |