quote:
quote:Neat, kunnen ze er mooi meteen een perfecte Cocao-app met ondersteuning van de nieuwste API's van maken in plaats van die geporteerde halve-Carbonized troep die Creative Suite en MS Office nog zijn.
Ja, ik snap dat soort n3rdsp34k niet. MSOffice begrijp ik nog, dan houdt het op.quote:
maar ik wil autorijdenquote:Op maandag 6 september 2010 11:09 schreef Armageddon het volgende:
Hé J. Ik heb gewoon geen rijbewijs meer. Ies goedkoper!
JA MARA NEGERTS ZIJN OOK ENG EN DIE MAKEN JE DOOT EN STELEN JE KOEIEN EN STEKEN DE HOOIBERG IN DE FIK IK HEBT ER NOG NOOID EENDJE GEZIEN MARA MIJN NEEF IS WEL EENS IN EEN GROTE STAD ALMELO GEWEEST EN DIE ZEGT DAT EN DIE KAN HET WETEN!!!111!!!!quote:Op maandag 6 september 2010 11:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Volgens mij heeft J al een auto nodig om een pak melk te kunnen halen sinds de SRV-bus zijn gehucht niet meer aandoet toen bekend werd dat er 2 negers gingen wonen.
Die hebben ze afgepakt toen je je auto gebruikte om op kansenjongeren in te rijden?quote:Op maandag 6 september 2010 11:09 schreef Armageddon het volgende:
Hé J. Ik heb gewoon geen rijbewijs meer. Ies goedkoper!
PRECIES MEN Zonde AUTOOT KEN JE HIER NIKS !quote:Op maandag 6 september 2010 11:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Volgens mij heeft J al een auto nodig om een pak melk te kunnen halen sinds de SRV-bus zijn gehucht niet meer aandoet toen bekend werd dat er 2 negers gingen wonen.
VROEGER LIEP JE GEWOON NAAR DE HAVEN VOOR JE VRETE, MAAR DAAR LEGGE NU DE HOGE HEREN MET HUN SPEKNEKKEN EN ZEILBOTEN DIE DE VISSERIJ DE NEK OM HEBBEN GEDRAAID MET ONZINNIGE MILIEUREGELS!!!!!!!111111quote:Op maandag 6 september 2010 11:32 schreef Joene het volgende:
PRECIES MEN Zonde AUTOOT KEN JE HIER NIKS !
Zoiets jaquote:Op maandag 6 september 2010 11:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die hebben ze afgepakt toen je je auto gebruikte om op kansenjongeren in te rijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |