Ik moest lachenquote:Op woensdag 1 september 2010 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Conny Stuart
Ton van Duinhoven
Anton Geesink
Laurent Fignon
Jean Nelissen
C-C-C-C-C-COMBO BREAKER
Volendam artiesten?quote:Op woensdag 1 september 2010 21:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Zangers, schrijvers, sporters... wat is de volgende categorie?
Ben jij een van die Fans?quote:
Heb net aflevering 1 gezien.. morgen of het weekend ff afl. 2.. moet UK ook nog verder kijkenquote:Op woensdag 1 september 2010 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zeker !!! Ben je ze aan het kijken beiden?
Mijn grootmoeder zal erbij zittenquote:Op woensdag 1 september 2010 21:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik moest lachen
haha nee,quote:
was halt das in?quote:Op woensdag 1 september 2010 21:59 schreef iBenny het volgende:
Morgen ook weer Popstars: Girls forever(duitsland)
filmpje ?quote:Op woensdag 1 september 2010 21:59 schreef iBenny het volgende:
Morgen ook weer Popstars: Girls forever(duitsland)
Ohwquote:Op woensdag 1 september 2010 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn grootmoeder zal erbij zitten
Geheelonthouders dus
Een OP is ongeveer het minst boeiende van iedere topicreeks. Wij, de treinenboys, hebben ook zoeen enorme OP. Hoop geklier altijd als je een nieuw topic moet openen. Nooit zin in.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:00 schreef Bellatrix het volgende:
Maar op zich vind ik dat altijd wel mooi, zoeen OP.
Bedankt voor het herinnerenquote:Op woensdag 1 september 2010 22:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Bennie, jij ook weer madiwodo kijken?
ach zoquote:Op woensdag 1 september 2010 22:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Popstars maar dan alleen met meisjes en vrouwen
Om zo een nieuwe meidenband te creeeren
Is dat op tv?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Popstars maar dan alleen met meisjes en vrouwen
Om zo een nieuwe meidenband te creeeren
Mja, wat moet ik dan doen? Gaan janken? Wat schiet dat op? Mensje is 89, zo dement als een deur, en als ze deze ziekenhuisopname overleeft gaat ze een week later dood. Mja, kut natuurlijk, maar wat doe je eraan?quote:
komt ilse delange de hele week? want ik zag dr gister heel even aan het begin, maar daarna volgens mij ook niet weer... en nu kondigen ze dr weer aan..quote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
komt ilse delange de hele week? want ik zag dr gister heel even aan het begin, maar daarna volgens mij ook niet weer... en nu kondigen ze dr weer aan..
Mijn bier ging over mijn toetsenbordquote:Op woensdag 1 september 2010 21:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Trustequote:Op woensdag 1 september 2010 22:04 schreef crv het volgende:kan mijn ogen niet meer open houden, al vanaf 4 uur op
Film gaan we niet afkijken helaas.
trusten
quote:
Ik weet neit voor hoe lang, maar volgens mij wel fftjes jaquote:Op woensdag 1 september 2010 22:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ok... en madiwodo blijft gewoon een tijdje?
Aangezien er TV lab staat..
Hallo weer evenquote:Op woensdag 1 september 2010 22:05 schreef Koen66 het volgende:
hallo hallo daar is tie weer eens even
nee te lang opquote:
Hoeveelste aflevering zijn ze?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet op internet vinden, sorry
Kan het gelukkig wel zelf ontvangen
Ok.. vind het wel leuk..quote:Op woensdag 1 september 2010 22:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet neit voor hoe lang, maar volgens mij wel fftjes ja
Hey Bella, je UI is weer zoals ie wasquote:
Morgen de 3dequote:Op woensdag 1 september 2010 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Hoeveelste aflevering zijn ze?
Downloaden kan vast
Dan is slapen het beste ideequote:Op woensdag 1 september 2010 22:07 schreef crv het volgende:
[..]
nee te lang open te hard getraind denk ik
Jonge je je je je moet gegegegegegewowowoon luistluisluisterenquote:
gelukkig wel, toffe UIquote:Op woensdag 1 september 2010 22:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hey Bella, je UI is weer zoals ie was
Zoenende gasten zat?
Ik ook welquote:Op woensdag 1 september 2010 22:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ok.. vind het wel leuk..![]()
Ik pak er nog even wat te drinken bij, en ga ik bed liggen..
Doei iedereeenn!!!
Truste Patquote:Op woensdag 1 september 2010 22:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Doei iedereeenn!!!
Ook doeiquote:Op woensdag 1 september 2010 22:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Doei iedereeenn!!!
Ohwquote:Op woensdag 1 september 2010 22:10 schreef Symphonic het volgende:
Damn, ik hoop dat mijn werk volgende week weer normaal is, ik kom niet eens aan het forum toe
Ik reageerde op Patjequote:Op woensdag 1 september 2010 22:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm we begrepen je tekst kennelijk dus niet
Symp had de OP toegevoegd, maar mijn smiley was wegquote:Op woensdag 1 september 2010 22:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat symph vinkje niet heeft uitgevinkt.... probeer nog eens
blijkbaar kan de op dus ook weer 'open', wist ik niequote:Op woensdag 1 september 2010 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
Symp had de OP toegevoegd, maar mijn smiley was weg
Koentje, ben er maar ff hoorquote:
Zo leer je nog eens wat hequote:Op woensdag 1 september 2010 22:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
blijkbaar kan de op dus ook weer 'open', wist ik nie
quote:
Hey allebeiquote:Op woensdag 1 september 2010 22:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hey Kally
Dit is de eerste schoolweek, en die is altijd superhectiech, maar dit schooljaar slaat echt helemaal alles. Maar ik weet dat het tijdelijk is, dus no problem to handle it...quote:Op woensdag 1 september 2010 22:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw
Ik hoop het ook voor je
maar neem je ook genoeg rust?
Ach zo lang maak ik het ook niet, heb een zware dag gehad....quote:
weer wat geleerdquote:Op woensdag 1 september 2010 22:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hey Kally
nee een stickerquote:Op woensdag 1 september 2010 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb na een edit van een mod de post aangepast, krijg ik nu een note?
Wist jij dat wel?quote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb na een edit van een mod de post aangepast, krijg ik nu een note?
nee, maar als je het wel weet hoor ik het graag.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:22 schreef Koen66 het volgende:
hebben jullie een goed idee om een pc af te sluiten zodanig dat iemand echt niet meer op bepaalde sites kan komen ?
geen ideequote:Op woensdag 1 september 2010 22:22 schreef Koen66 het volgende:
hebben jullie een goed idee om een pc af te sluiten zodanig dat iemand echt niet meer op bepaalde sites kan komen ?
Ja natuurlijk.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:22 schreef Koen66 het volgende:
helaas is het nu niet voor m'n kids maar vandaag blijkt mijn zwager behoorlijk gokverslaafd te zijn, we willen hem en z'n vriendin best helpen maar dan moet er echt iets gebeuren dat ie niet meer kan pokeren via internetquote:Op woensdag 1 september 2010 22:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee, maar als je het wel weet hoor ik het graag.
Kinderen en laptops enzo
dat is inderdaad een goeie, zo'n ICT-er is ie nietquote:Op woensdag 1 september 2010 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.
Hostsfile editten.
Da's veul stoerderquote:
Ik was het ook vergeten, tot ik de reactie van Bella zag, en daarna besloot ik het maar zo te latenquote:Ik dacht dat je het vergeten was, dus ik denk ach, ik doe het wel ff voor je
Het moet niet gekker wordenquote:Op woensdag 1 september 2010 22:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wist jij dat wel?
[..]
![]()
Je hebt ook al een keer de 302e post gehad
Nu net gegeten?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:28 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb teveel gegetenen nu zit ik vol
Ik heb dorst, maar het past er echt niet bij denk ik
ik ken je nou al zo lang, dus zo snel zul je van mij geen note krijgenquote:Op woensdag 1 september 2010 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Da's veul stoerder
[..]
Ik was het ook vergeten, tot ik de reactie van Bella zag, en daarna besloot ik het maar zo te laten
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:28 schreef Kally het volgende:
Oke ik ben weer off, kort maar krachtig, doei
Ja, maar Kally nietquote:Op woensdag 1 september 2010 22:28 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga even doggy uitlaten... zijn jullie er nog over een kwartiertje?
doeiquote:Op woensdag 1 september 2010 22:28 schreef Kally het volgende:
Tot uw dienstquote:Op woensdag 1 september 2010 22:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is inderdaad een goeie, zo'n ICT-er is ie niet
Bye Kal.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:28 schreef Kally het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |