abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86139419
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:20 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Op m'n 14e moest ik al elke dag :'(
Jij zag er zeker zo uit:

pi_86139443
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:22 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Jij zag er zeker zo uit:

[ afbeelding ]
Nee ik zag er toen uit zoals ik er nu uitzie :D Alleen een vollere baard (8>
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_86140844
Hoe werkt het eigenlijk met "garantie". Ik hoef geen garantie op die pruldingen van 3 dollar, maar met de ietwat duurdere dingen? Heeft DX iets van garantie ofzo? En hoe werkt het met troep terugsturen (wanneer ze misschien het verkeerde verzonden hebben). Dat kan vast niet gratis.
Ik ga ervanuit dat zij bij een "garantie"claim gewoon wat nieuws sturen? Om ervanaf te zijn.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_86141526
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:52 schreef W00fer het volgende:
Hoe werkt het eigenlijk met "garantie". Ik hoef geen garantie op die pruldingen van 3 dollar, maar met de ietwat duurdere dingen? Heeft DX iets van garantie ofzo? En hoe werkt het met troep terugsturen (wanneer ze misschien het verkeerde verzonden hebben). Dat kan vast niet gratis.
Ik ga ervanuit dat zij bij een "garantie"claim gewoon wat nieuws sturen? Om ervanaf te zijn.
Terug sturen moet je zelf betalen. Dus is waarschijnlijk duurder dan het product dat je hebt gekocht. En dan krijg je een nieuwe, van dezelfde crap kwaliteit.
Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.
pi_86141982
Waarom claimt men dan via Paypal wel het e.e.a. ook wat ik op het externe forum heb gelezen. Geschil aanmaken etc.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_86143150
quote:
Op maandag 6 september 2010 21:13 schreef W00fer het volgende:
Waarom claimt men dan via Paypal wel het e.e.a. ook wat ik op het externe forum heb gelezen. Geschil aanmaken etc.
Wat is e.e.a? 8)7
pi_86143574
e.e.a. = een en ander ?
pi_86143767
Scheermesjes zijn ook goedkoop te krijgen op de Beverwijkse bazaar, scheelt ongeveer de helft. Van het weekend een mazzeltje gehad, 12 Wilkinson Quatro mesjes voor een tientje. De beste man dacht denk ik dat er 8 in zaten in plaats van 12, want een tientje is zo'n beetje de gangbare prijs voor 8 mesjes, 2 doosjes voor ¤ 18
pi_86147428
Ja, nep bot en na 2x scheren versleten.
pi_86154100
Ik kan wel merken dat jij zeker nooit naar de Bazaar gaat en de moeite hebt genomen deze ook echt te testen. Het is goedkoop dus het zal wel nep zijn?
pi_86154490
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet iemand nog een headphone voor de xbox, waarmee je en kan praten + ontvangen van gepraat dus gewoon net als die microfoon. Maar dat je ook de ingame sound erop kan laten afspelen(liefst tegelijk)
pi_86154728
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 08:05 schreef jopiede het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet iemand nog een headphone voor de xbox, waarmee je en kan praten + ontvangen van gepraat dus gewoon net als die microfoon. Maar dat je ook de ingame sound erop kan laten afspelen(liefst tegelijk)
Ik heb nog die headphone die standaard bij de 360 zit...
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_86154828
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 08:05 schreef jopiede het volgende:
SPOILER
Oke jongen, quote jij dan maar een keer dat ik dat zei.
De enige die "cowl" doet, ben jij.
Ga terug naar geenstijl en de tepel van je moeder.
Amen.
pi_86156819
mensen die andere mensen een soort van buitensluiten omdat ze 15 zijn :')
ik ben zelf 16 ik ben heel cool
  dinsdag 7 september 2010 @ 10:50:36 #215
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_86157351
ok tof man.
tegen mijn 92 jaar kan niemand :7
en kga nu even kijken voor wat spullen, al heel lang niet meer besteld!

haha buyincoins rate zijn eigen spullen, heel onopvallend :') :

thank you laser ıs very good. thanks alot for everythıng tahnk you thank ypu
pi_86157772
Omg net iets op ebay gezien, moest ik hebben :') 4 zonnebrillen uit The Matrix. Zoooo vet :D
pi_86158507
DX is bij mij nog aardig snel hoor. 28e verzonden en de 1e had ik het binnen.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_86158575
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 10:50 schreef toetsenbordridder het volgende:
ok tof man.
tegen mijn 92 jaar kan niemand :7
en kga nu even kijken voor wat spullen, al heel lang niet meer besteld!

haha buyincoins rate zijn eigen spullen, heel onopvallend :') :

thank you laser ıs very good. thanks alot for everythıng tahnk you thank ypu
ja :p ook bij producten die 3 dagen in het assortiment zitten staat in het slecht engels reviews van hoe geweldig het product wel niet is en de service etc. het is onmogelijk om het dan al in huis te hebben :P
pi_86166684
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 08:40 schreef bularax het volgende:

[..]

Oke jongen, quote jij dan maar een keer dat ik dat zei.
De enige die "cowl" doet, ben jij.
Ga terug naar geenstijl en de tepel van je moeder.
Amen.
Amen.
pi_86166892
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 11:36 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

ja :p ook bij producten die 3 dagen in het assortiment zitten staat in het slecht engels reviews van hoe geweldig het product wel niet is en de service etc. het is onmogelijk om het dan al in huis te hebben :P
Ja. Bij DealExtreme halen ze wel negatieve topics weg, maar geen reviews dacht ik :)
pi_86167241
Het lijkt mij leuk om een android tablet te kopen. Zijn er mensen hier die er een hebben aangeschaft en hier tevreden over zijn? Max budget 150 euro.
pi_86168178
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 15:55 schreef Timmetjuhs het volgende:
Het lijkt mij leuk om een android tablet te kopen. Zijn er mensen hier die er een hebben aangeschaft en hier tevreden over zijn? Max budget 150 euro.
ga naar het android tablet topique, mensen worden hier heel gek van gepraat over tablet 8)7
pi_86169214
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 16:15 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

ga naar het android tablet topique, mensen worden hier heel gek van gepraat over tablet 8)7
^O^
pi_86171505
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 15:41 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Amen.
Bedankt voor je medeleven. *;
pi_86172491
Net stond de postbode aan de deur met 4 pakketjes :') Ik noem die vent altijd zwarte piet :D

Eindelijk m'n zonnebrillen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')