Jij zag er zeker zo uit:quote:Op maandag 6 september 2010 20:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Op m'n 14e moest ik al elke dag
Nee ik zag er toen uit zoals ik er nu uitziequote:Op maandag 6 september 2010 20:22 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Jij zag er zeker zo uit:
[ afbeelding ]
Terug sturen moet je zelf betalen. Dus is waarschijnlijk duurder dan het product dat je hebt gekocht. En dan krijg je een nieuwe, van dezelfde crap kwaliteit.quote:Op maandag 6 september 2010 20:52 schreef W00fer het volgende:
Hoe werkt het eigenlijk met "garantie". Ik hoef geen garantie op die pruldingen van 3 dollar, maar met de ietwat duurdere dingen? Heeft DX iets van garantie ofzo? En hoe werkt het met troep terugsturen (wanneer ze misschien het verkeerde verzonden hebben). Dat kan vast niet gratis.
Ik ga ervanuit dat zij bij een "garantie"claim gewoon wat nieuws sturen? Om ervanaf te zijn.
Wat is e.e.a?quote:Op maandag 6 september 2010 21:13 schreef W00fer het volgende:
Waarom claimt men dan via Paypal wel het e.e.a. ook wat ik op het externe forum heb gelezen. Geschil aanmaken etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand nog een headphone voor de xbox, waarmee je en kan praten + ontvangen van gepraat dus gewoon net als die microfoon. Maar dat je ook de ingame sound erop kan laten afspelen(liefst tegelijk)
quote:Op dinsdag 7 september 2010 08:05 schreef jopiede het volgende:
Ik heb nog die headphone die standaard bij de 360 zit...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand nog een headphone voor de xbox, waarmee je en kan praten + ontvangen van gepraat dus gewoon net als die microfoon. Maar dat je ook de ingame sound erop kan laten afspelen(liefst tegelijk)Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op dinsdag 7 september 2010 08:05 schreef jopiede het volgende:Oke jongen, quote jij dan maar een keer dat ik dat zei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand nog een headphone voor de xbox, waarmee je en kan praten + ontvangen van gepraat dus gewoon net als die microfoon. Maar dat je ook de ingame sound erop kan laten afspelen(liefst tegelijk)
De enige die "cowl" doet, ben jij.
Ga terug naar geenstijl en de tepel van je moeder.
Amen.Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.
ja :p ook bij producten die 3 dagen in het assortiment zitten staat in het slecht engels reviews van hoe geweldig het product wel niet is en de service etc. het is onmogelijk om het dan al in huis te hebbenquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:50 schreef toetsenbordridder het volgende:
ok tof man.
tegen mijn 92 jaar kan niemand![]()
en kga nu even kijken voor wat spullen, al heel lang niet meer besteld!
haha buyincoins rate zijn eigen spullen, heel onopvallend:
thank you laser ıs very good. thanks alot for everythıng tahnk you thank ypu
Amen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 08:40 schreef bularax het volgende:
[..]
Oke jongen, quote jij dan maar een keer dat ik dat zei.
De enige die "cowl" doet, ben jij.
Ga terug naar geenstijl en de tepel van je moeder.
Amen.
Ja. Bij DealExtreme halen ze wel negatieve topics weg, maar geen reviews dacht ikquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:36 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
ja :p ook bij producten die 3 dagen in het assortiment zitten staat in het slecht engels reviews van hoe geweldig het product wel niet is en de service etc. het is onmogelijk om het dan al in huis te hebben
ga naar het android tablet topique, mensen worden hier heel gek van gepraat over tabletquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:55 schreef Timmetjuhs het volgende:
Het lijkt mij leuk om een android tablet te kopen. Zijn er mensen hier die er een hebben aangeschaft en hier tevreden over zijn? Max budget 150 euro.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:15 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
ga naar het android tablet topique, mensen worden hier heel gek van gepraat over tablet
Bedankt voor je medeleven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |