Eens. Zo duur is het niet eens eigenlijk.quote:Op maandag 6 september 2010 15:51 schreef bularax het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat de mesjes of te bot of te scherp zijn. Ik denk dat je zoiets beter hier in NL bij de kruitvat of makro kan kopen.
ben het er wel mee eens dat je die scheermesjes voor fusion oid niet daar moet kopen maar hier in NL,quote:Op maandag 6 september 2010 15:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Eens. Zo duur is het niet eens eigenlijk.
Dat weet ik niet, moet je even wat oudere Fok!ers vragen. Ik hoef me nog niet te scherenquote:Op maandag 6 september 2010 15:52 schreef mtchel112 het volgende:
ik heb t meer over die electrische dingen, misschien dat iemand een redelijke weet om is te proberen
Ja ik weet het. Moet me elke dag scheren, maar doe 1 maand of langer met een mesje.quote:Op maandag 6 september 2010 16:01 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
ben het er wel mee eens dat je die scheermesjes voor fusion oid niet daar moet kopen maar hier in NL,
maar die krengen zijn echt gods duur voor iemand die zich regelmatig moet scheren
In een laagje scheerolie misschien?quote:Op maandag 6 september 2010 19:10 schreef monkeybrain het volgende:
Scheerolie werkt ook verrassend goed, veel beter dan schuim eigenlijk.
Ik heb trouwens een theorie over scheermesjes. Het scheermesje zelf wordt helemaal niet bot, het water op het mesje droogt op en vervolgens heb je een botte kalklaag. Kijk maar naar de kraan of douchescherm.
Nu heb ik dat eens getest door het mes in een glas water te leggen i.p.v. op de wasbak zodat het niet kan opdrogen. Na 2 dagen zaten de mesjes onder de roest en kon het in de vuilnisbak![]()
Volgens mij ben ik wel op het goede spoor maar hoe we dit moeten oplossenMisschien een glaasje zonnebloem olie proberen, is het mes ook gelijk gesmeerd voor gebruik
Vanmorgen om 5:13 uur mail gekregen dat ie verzonden zou moeten zijn. Het wachten is dus begonnen....quote:Op zondag 5 september 2010 21:27 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik hoop de rode te krijgen. Als ik de foto's bekijk lijkt me dat in de zon (zo weinig als ie schijnt) wat beter zichtbaar.
Yessir, jij zeker ook. Mede 15-jarige?quote:Op maandag 6 september 2010 19:52 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Nog even en je krijgt baardgroei jongenNu heb je waarschijnlijk van dat lekkere zachte dons
Koop er 1 in de winkel, scheelt je een hoop ellende.quote:Op maandag 6 september 2010 19:56 schreef AliKebap het volgende:
Tijdje geleden een ps3 nep controller besteld op dealextreme, deze is nu kapot. Heb een formulier gemaakt en nu willen ze me een nieuwe zenden, maar ik prefereer eigenlijk een echte. Deze hebben ze daar ook te koop, maar hoe genuine is genuine hier?
Geld terug claimen via paypal als ze het geld niet willen terug sturen.quote:Op maandag 6 september 2010 20:00 schreef AliKebap het volgende:
heb even de link er bij gezet.
Dus gewoon weer een neppert bestellen en hopen dat deze wel goed is?
Nee ik moet me nu iets vaker scheren, 1 keer in de 2 week ofzoquote:Op maandag 6 september 2010 19:52 schreef bularax het volgende:
[..]
Yessir, jij zeker ook. Mede 15-jarige?
Ja dat kan ik ook, maar is niet nodigquote:Op maandag 6 september 2010 20:03 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Nee ik moet me nu iets vaker scheren, 1 keer in de 2 week ofzo
Op m'n 14e moest ik al elke dagquote:Op maandag 6 september 2010 20:12 schreef bularax het volgende:
[..]
Ja dat kan ik ook, maar is niet nodig![]()
Eigenlijk ben ik er nog wel blij mee dat ik dat gezeik niet heb met scheermesjes. Maar is nog maar eventjes genieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |