abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86129293
quote:
Op maandag 6 september 2010 15:51 schreef bularax het volgende:

[..]

Ik heb gehoord dat de mesjes of te bot of te scherp zijn. Ik denk dat je zoiets beter hier in NL bij de kruitvat of makro kan kopen.
Eens. Zo duur is het niet eens eigenlijk.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_86129526
quote:
Op maandag 6 september 2010 15:53 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Eens. Zo duur is het niet eens eigenlijk.
ben het er wel mee eens dat je die scheermesjes voor fusion oid niet daar moet kopen maar hier in NL,
maar die krengen zijn echt gods duur voor iemand die zich regelmatig moet scheren
pi_86129537
quote:
Op maandag 6 september 2010 15:52 schreef mtchel112 het volgende:
ik heb t meer over die electrische dingen, misschien dat iemand een redelijke weet om is te proberen
Dat weet ik niet, moet je even wat oudere Fok!ers vragen. Ik hoef me nog niet te scheren *)
Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.
  maandag 6 september 2010 @ 16:18:39 #179
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_86130120
Jezelf scheren met een botte steen is ongeveer even effectief als jezelf met een Chinees scheermesje scheren. Wordt je wel een echte vent van, dat dan weer wel. ^O^

* neo2000 Gilette fusion van DP destijds geprobeerd heeft. I survived Chinese scheermesje t-shirt is nog onderweg.

Wie plaatst ranzige-bloedende-scherende-gozer pics nog even?
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_86130509
^O^
  maandag 6 september 2010 @ 16:31:54 #181
48067 neo2000
pi_86130546
:')
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_86131264
quote:
Op maandag 6 september 2010 16:30 schreef Michael-H het volgende:
^O^
[ afbeelding ]
:')
pi_86131389
quote:
Op maandag 6 september 2010 16:01 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

ben het er wel mee eens dat je die scheermesjes voor fusion oid niet daar moet kopen maar hier in NL,
maar die krengen zijn echt gods duur voor iemand die zich regelmatig moet scheren
Ja ik weet het. Moet me elke dag scheren, maar doe 1 maand of langer met een mesje.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 6 september 2010 @ 18:02:15 #184
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_86133835
Ja ja elke dag scheren, alsof je na 24 uur op Sinterklaas lijkt :P
Maar een fatsoenlijk mesje moet toch wel lang meegaan als je op de correcte manier scheert.

Je kop 1 minuut onder water houden, dan gaat je mes 10 keer zo lang mee omdat je baardharen niet meer zo stug zijn als koperdraad ^O^ Als je iets teveel baard hebt eerst de baard tondeuse erover ^O^

Genoeg goedkopere alternatieven te vinden in Nederland, maar of het allemaal zo goed scheert als de dure Gillette? Zelfs mach 3 scheert slecht vergeleken met fushion, het is maar net wat je gewend bent.

Het probleem van de Chinese Gillette is dat de mesjes scheef erin zitten, dat heb je niet eens bij die wegwerp dingen in Nederland. Dan haal je dus je hele kop open :')
  maandag 6 september 2010 @ 18:05:30 #185
48067 neo2000
pi_86133941
En eerst even het te scheren gebied nat maken met lauwwarm water wat de haren ook zachter maakt.. :P

Doe bijna een maand of 2 met mijn mesje. Nadeel is alleen bij die Gilette dingen dat die Aloë Vera strip na 2 keer scheren "weg" is en het iets minder soepel scheert.
pi_86135242
Weet iemand wat de levertijd van xcfashion ongeveer is?
en sturen ze je een email wanneer het is verstuurd?
  maandag 6 september 2010 @ 19:10:20 #187
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_86136345
Scheerolie werkt ook verrassend goed, veel beter dan schuim eigenlijk.

Ik heb trouwens een theorie over scheermesjes. Het scheermesje zelf wordt helemaal niet bot, het water op het mesje droogt op en vervolgens heb je een botte kalklaag. Kijk maar naar de kraan of douchescherm.

Nu heb ik dat eens getest door het mes in een glas water te leggen i.p.v. op de wasbak zodat het niet kan opdrogen. Na 2 dagen zaten de mesjes onder de roest en kon het in de vuilnisbak :')

Volgens mij ben ik wel op het goede spoor maar hoe we dit moeten oplossen :P Misschien een glaasje zonnebloem olie proberen, is het mes ook gelijk gesmeerd voor gebruik :Y
pi_86136482
quote:
Op maandag 6 september 2010 19:10 schreef monkeybrain het volgende:
Scheerolie werkt ook verrassend goed, veel beter dan schuim eigenlijk.

Ik heb trouwens een theorie over scheermesjes. Het scheermesje zelf wordt helemaal niet bot, het water op het mesje droogt op en vervolgens heb je een botte kalklaag. Kijk maar naar de kraan of douchescherm.

Nu heb ik dat eens getest door het mes in een glas water te leggen i.p.v. op de wasbak zodat het niet kan opdrogen. Na 2 dagen zaten de mesjes onder de roest en kon het in de vuilnisbak :')

Volgens mij ben ik wel op het goede spoor maar hoe we dit moeten oplossen :P Misschien een glaasje zonnebloem olie proberen, is het mes ook gelijk gesmeerd voor gebruik :Y
In een laagje scheerolie misschien? :D
  maandag 6 september 2010 @ 19:19:19 #189
48067 neo2000
pi_86136736
Goede coating zoals bijv. teflon zou ook al helpen denk ik. :P
pi_86137562
Ik kan hier niet in mee discusseren :'(
pi_86137718
quote:
Op zondag 5 september 2010 21:27 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik hoop de rode te krijgen. Als ik de foto's bekijk lijkt me dat in de zon (zo weinig als ie schijnt) wat beter zichtbaar.
Vanmorgen om 5:13 uur mail gekregen dat ie verzonden zou moeten zijn. Het wachten is dus begonnen....
Reviews op het wereld wijde web zijn positief dus....
pi_86138134
quote:
Op maandag 6 september 2010 19:38 schreef bularax het volgende:
Ik kan hier niet in mee discusseren :'(
Nog even en je krijgt baardgroei jongen :') Nu heb je waarschijnlijk van dat lekkere zachte dons :D
pi_86138166
quote:
Op maandag 6 september 2010 19:52 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Nog even en je krijgt baardgroei jongen :') Nu heb je waarschijnlijk van dat lekkere zachte dons :D
Yessir, jij zeker ook. Mede 15-jarige? :D
pi_86138340
Tijdje geleden een ps3 nep controller besteld op dealextreme, deze is nu kapot. Heb een formulier gemaakt en nu willen ze me een nieuwe zenden, maar ik prefereer eigenlijk een echte. Deze hebben ze daar ook te koop, maar hoe genuine is genuine hier?

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12678
New in town
pi_86138378
quote:
Op maandag 6 september 2010 19:56 schreef AliKebap het volgende:
Tijdje geleden een ps3 nep controller besteld op dealextreme, deze is nu kapot. Heb een formulier gemaakt en nu willen ze me een nieuwe zenden, maar ik prefereer eigenlijk een echte. Deze hebben ze daar ook te koop, maar hoe genuine is genuine hier?
Koop er 1 in de winkel, scheelt je een hoop ellende.

EDIT: Genuine verschilt per product
pi_86138482
heb even de link er bij gezet.

Dus gewoon weer een neppert bestellen en hopen dat deze wel goed is?
New in town
pi_86138574
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:00 schreef AliKebap het volgende:
heb even de link er bij gezet.

Dus gewoon weer een neppert bestellen en hopen dat deze wel goed is?
Geld terug claimen via paypal als ze het geld niet willen terug sturen.
EDIT: Lees de reacties is bij die genuine. Aardig positief. Ik zou de proef op de som nemen.
pi_86138647
quote:
Op maandag 6 september 2010 19:52 schreef bularax het volgende:

[..]

Yessir, jij zeker ook. Mede 15-jarige? :D
Nee ik moet me nu iets vaker scheren, 1 keer in de 2 week ofzo :')
pi_86138965
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:03 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Nee ik moet me nu iets vaker scheren, 1 keer in de 2 week ofzo :')
Ja dat kan ik ook, maar is niet nodig :D
Eigenlijk ben ik er nog wel blij mee dat ik dat gezeik niet heb met scheermesjes. Maar is nog maar eventjes genieten :{
pi_86139332
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:12 schreef bularax het volgende:

[..]

Ja dat kan ik ook, maar is niet nodig :D
Eigenlijk ben ik er nog wel blij mee dat ik dat gezeik niet heb met scheermesjes. Maar is nog maar eventjes genieten :{
Op m'n 14e moest ik al elke dag :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')